הזמנה לכולכם

  • פותח הנושא t@gel
  • פורסם בתאריך

t@gel

New member
הזמנה לכולכם

יום שישי בערב... מרבית חברינו יוצאים הערב לבלות ולחגוג, חלקינו נשארים כאן לבד מול המחשב, כאשר החברה היחידה שלנו היא הפחד להשאר לבד, תחושת האין אונים והבדידות האיומה. יש באפשרותינו לשנות את פני הדברים. אני מזמינה אתכם לבוא לצאט של תפוז לחדר הנקרא: עזרה נפשית נוכל לדבר על כל דבר העולה בראש לא חייבים להיות לבד... אוהבת המון...אני
 
למעלה