הזכייה הגדולה

נימנ2י

New member
מברוק אחי וכנס שנייה

אתה יודע חשבתי לעשות עוד טור אותו דבר רק עם X ב..+ גול כמוך..אבל העדפתי לעשות X ברגיל....לא רציתי להיות חזיר...ולא היה חסר הרבה שיגמר X אבל שיהיה מברוק אני מסתפק גם בזה... ואתה תותח..אחי
 

liran202

New member
אחרי 2 הגולים בסיטי וטוטנהאם

היום הזה היה נראה שחור
 

נימנ2י

New member
תגיד גם אתה אוהב את אלן סמית כמוני?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה