הזכייה הגדולה נמני מאחוריך!
נ נימנ2י New member 29/12/04 #2 מברוק אחי וכנס שנייה אתה יודע חשבתי לעשות עוד טור אותו דבר רק עם X ב..+ גול כמוך..אבל העדפתי לעשות X ברגיל....לא רציתי להיות חזיר...ולא היה חסר הרבה שיגמר X אבל שיהיה מברוק אני מסתפק גם בזה... ואתה תותח..אחי
מברוק אחי וכנס שנייה אתה יודע חשבתי לעשות עוד טור אותו דבר רק עם X ב..+ גול כמוך..אבל העדפתי לעשות X ברגיל....לא רציתי להיות חזיר...ולא היה חסר הרבה שיגמר X אבל שיהיה מברוק אני מסתפק גם בזה... ואתה תותח..אחי