הזיות ai

מה 4 הגדולות מקוות להשיג בהשקעות בעתק שלהן בדטה סנטרים?


להחליף אנשים וכד'.

למשל ai הצליח להיות האיסטרטג הכי טוב.

אבל זה כמו שאמרתי לכם כל הזמן,

שמדובר בקופסת חול מוגדרת ה ai מן הסתם מגיע לשיא ועובר בקלות אנשים.

בשאר הדברים? לא.
 
מה 4 הגדולות מקוות להשיג בהשקעות בעתק שלהן בדטה סנטרים?


להחליף אנשים וכד'.

למשל ai הצליח להיות האיסטרטג הכי טוב.

אבל זה כמו שאמרתי לכם כל הזמן,

שמדובר בקופסת חול מוגדרת ה ai מן הסתם מגיע לשיא ועובר בקלות אנשים.

בשאר הדברים? לא.
בקיצור הם רוצים לבנות כלכלה חלופית :LOL:

בתור יהודים זה מצחיק לשמוע את זה.

הם גויים הם לא מבינים כמונו.
 
למעלה