הו, איזו תמימות.

neophile

New member
לפעמים זה ככה ולפעמים זאת אחרת


אי אפשר להמנע מהמצבים האלה , מלשקוע בהם ולכן כדאי לתרגל גם בבוץ .
רצוי גם שיהיה מישהו שיוכל להושיט לך יד ולמשות אותך מן הבוץ וזאת באמת הרגשה נפלאה

&nbsp
 

neophile

New member
איך אפשר לא לשקוע ?

התכוונתי שזאת הרגשה נפלאה שעוזרים לך לצאת מהבוץ וזה לא מובן מאליו שתהיה בנו הערכה כלפי זה בכלל ... אנחנו יכולים להקשר לבוץ ואולי להרגיש עירומים בלעדיו ולכן עזרה שכזאת יכולה להרגיש כמו היחשפות .
&nbsp
&nbsp
 
נכון מאד... זה באמת יכול להרגיש מאד חשוף... ומזכך.

איך אפשר לא לשקוע?
שאל את עצמך: אתה זה שלא שקע ברוב-רובו של הבוץ שבך.
ממש כמו רבים אחרים.
אנחנו שוקעים רק בחלק קטן.
אין צורך ביותר מכך.
הביצה הענקית של המכונה היא גיהנום פוטנציאלי אדיר לנשמה הישנה, אולם בדרך כלל מספיק חלק זעיר ממנו כדי לשבות אותה לעידנים... או לפחות לתקופת חיים.
 

lightflake

New member
כן.....

מה? ...
שבוי באשליה זה שבוי באשליה
ישן זה ישן
מה זה משנה באיזה חלק מהביצה (התיאורתית)
תכל'ס כולנו (אוקיי מלבד כמה בודדים) ישנים
ונמשיך לישון עד יומנו האחרון על פני האדמה
למה ?
ככה
&nbsp
 
מישהו אמר שזה משנה? איפה הוא? תראה לי אותו!

כן, זה נכון, כמעט כולנו ישנים... ונמשיך לישון, ככל הנראה.
וואו, זה קצת כמו אוהל גדול-גדול של טיול שנתי, בלילה.
תגיד, יש לך אולי משחת שיניים מיותרת? משחת נעליים? משהו?
ותנמיך את הקול... שששששש...
 
וואי, אם מדברים על השתפרות בניסוחים...


מה עשית כדי להגיע לזה?
ועם מי צריך לשכב פה כדי להשתפר גם?
אני מתכוון ל"לשכב" במשמעות של "לישון", כן?!
אנחנו עדיין באוהל הגדול, בלילה הנצחי...
&nbsp
לפעמים נדמה שכל מה שאנשים ישנים צריכים הוא קצת משחת-שיניים או נעליים.
במיוחד כשהם קמים להשתין באמצע הלילה.
 

neophile

New member
דיבורים על הנשמה

לא יעוררו אותך לסתירות בין האניים השונים וזאת שלמות שנוצרת ולא שלמות שניתנה לנו .
&nbsp
אם נותנים לך רסיסי נשמה , תעשה לימונדה
&nbsp
 
האמת היא שאין דבר כזה, "צודק" ו"טועה".

זוהי המצאה נהדרת, מודה, אבל אין דבר כזה.
 

Mist2

New member
האמת שאין דבר כזה, שאין דבר כזה...

ואין דבר כזה שאין דבר כזה שאין דבר כזה....
 
למעלה