התכוונתי שזאת הרגשה נפלאה שעוזרים לך לצאת מהבוץ וזה לא מובן מאליו שתהיה בנו הערכה כלפי זה בכלל ... אנחנו יכולים להקשר לבוץ ואולי להרגיש עירומים בלעדיו ולכן עזרה שכזאת יכולה להרגיש כמו היחשפות .
 
 
נכון מאד... זה באמת יכול להרגיש מאד חשוף... ומזכך.
איך אפשר לא לשקוע?
שאל את עצמך: אתה זה שלא שקע ברוב-רובו של הבוץ שבך.
ממש כמו רבים אחרים.
אנחנו שוקעים רק בחלק קטן.
אין צורך ביותר מכך.
הביצה הענקית של המכונה היא גיהנום פוטנציאלי אדיר לנשמה הישנה, אולם בדרך כלל מספיק חלק זעיר ממנו כדי לשבות אותה לעידנים... או לפחות לתקופת חיים.
מה? ...
שבוי באשליה זה שבוי באשליה
ישן זה ישן
מה זה משנה באיזה חלק מהביצה (התיאורתית)
תכל'ס כולנו (אוקיי מלבד כמה בודדים) ישנים
ונמשיך לישון עד יומנו האחרון על פני האדמה
למה ?
ככה
 
כן, זה נכון, כמעט כולנו ישנים... ונמשיך לישון, ככל הנראה.
וואו, זה קצת כמו אוהל גדול-גדול של טיול שנתי, בלילה.
תגיד, יש לך אולי משחת שיניים מיותרת? משחת נעליים? משהו?
ותנמיך את הקול... שששששש...
מה עשית כדי להגיע לזה?
ועם מי צריך לשכב פה כדי להשתפר גם?
אני מתכוון ל"לשכב" במשמעות של "לישון", כן?!
אנחנו עדיין באוהל הגדול, בלילה הנצחי...
 
לפעמים נדמה שכל מה שאנשים ישנים צריכים הוא קצת משחת-שיניים או נעליים.
במיוחד כשהם קמים להשתין באמצע הלילה.