שלום ברצוני להוריד את המנדרייק 10 אופיישל. אבל שאני נכנס ל -ftp מהאתר שלהם, אני לא יודע מה להוריד- אני רוצה את ה iso להתקנה על מחשב פנטיום 5. בתודה מראש רז
OK אז יש לי פנטיום... יופי. השאלה שלי היא - מאיפה לעזעזל אני מוריד את iso של המנדרייק offical, כי ב ftpים שהאתר www.mandrakelinux.com נותן אני לא מוצא את ה isO....