לא מדוייק.
קודם כל, השאלה היתה לגבי הברך, לא לגבי הזזת הגוף. שנית, אם כבר מדברי םעל זה, המטרה של הזזת משקל פנימה/למטה אינה להקטין את רדיוס הפניה, מהסיבה הפשוטה שרדיוס הפניה בדרך כלל מוכתב לנו - כי ככה סלול הכביש או המסלול, מה לעשות... ולכן, היעוד הוא לקחת פניה נתונה מהר יותר. במקור זה נולד - אי שם בתחילת שנות ה-70 - כדי לפתור בעיות של מרווח הטיה. אי אפשר היה להטות את האופנוע יותר, ולכן הרוכב נתלה הצידה ובכך הזיז את מרכז הכובד המשולב, כך שזווית ההטיה האפקטיבית היה גדולה יותר. היום כבר עושים את זה כולם גם כשאין בעיה של מרווח הטיה. יש עוד משמעויות משניות להתלות הצידה, כמו השפעה על החלק של הצמיג שבא במגע עם הכביש, אבל נעזוב. למגע הברך, כמו שהסבירו, יש עוד סיבות "אמיתיות" - שימוש כגשש היא סיבה עיקרית, ובמקרים קיצוניים מאד זה יכול לעזור לרוכבים על-אנושיים לתמוך באופנוע במקרה של החלקה (ע"ע מקרה קולין אדוארדס, חרז 2008). אבל רוב אלו שעושים את זה בכביש או מצטלמים כך למגזינים (כן, כולל הח"מ) עושים את זה כי זה נראה ומרגיש טוב, ללא שום הצדקה פיזיקלית אמיתית. טל