הופעות באירופה

nogao10

New member
הופעות באירופה

שמועות או לא? עדיין אין תאריכים אבל יש מיקום, איפה יהיו ההופעות הבאות, לפחות חלקן: Bon Jovi Tickets - London O2 Arena tba UK 2008 Bon Jovi Tickets - Manchester tba UK 2008 Bon Jovi Tickets - Birmingham tba UK 2008 Bon Jovi Tickets - Glasgow tba UK 2008 Bon Jovi Tickets - Amsterdam tba Holland 2008 Bon Jovi Tickets - Paris tba France 2008 איפה גרמניה? אני בטוחה שעוד חודש יתפרסמו התאריכים המלאים וגם כל לוח ההופעות, ובינתיים, תתפללו בשבילי שיש גם בגרמניה!! בברלין!!!!!!!! אם יש, אני שם... תסמכו עליי (תמונה מההופעה האחרונה באנגליה... אחרי שריצ'י יצא מהמרכז בפעם הראשונה, אמרו שהיה מדהים)
 

nogao10

New member
או שטעיתי בתמונה....

אני לא מוצאת את מה שרציתי, אז פשוט תהנו מהתמונה היפה, מי יודע מתי צילמו אותה...... אבל מה שבטוח, למה דייב כל כך רחוק.................???? We want shanti jew! We want Dave
 

inbal287

New member
יאללה, מארגנים נסיעה קבוצתית?

אוף4^@$^@$^ אני רוצה הופעה#^Y$@^ @$^%$^
 

nogao10

New member
בכיף.....

מצידי- רק תגידי מתי.... אבל תגידי, למה לא הגעת לטיסה לפני יומיים? חיכיתי בשדה תעופה, וחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי ולא הגעת... ומה, לא היה נעים, להיכנס לכלא לבד? יאללה, בפעם הבאה קובעים, ושתינו עושות את זה, סבבה? מה דעתך על ה4.11? הופעה אחרונה... והכי גרוע, כשהם יגיעו לאנגליה?????? עוד מישהו רוצה להצטרף לתא הפרטי של בון ג'ובי בכלא? אני מבטיחה להביא טושים ונוכל לכתוב בון ג'ובי על הקירות ולצייר ציורים, ולעשות משחקים... הולך להיות כיף!!! חחחחחחחח, הכלא הצבאי, אני חושבת......
 

m o r 1 0 2

New member
אמן../images/Emo57.gif../images/Emo70.gif אני מתה לבוא../images/Emo9.gif../images/Emo168.gif

דיי עכשיו אפילו!!
 

Black Balloon

New member
יאללה! ../images/Emo9.gif

גם אני רוצה
%#$
 
למעלה