הופעה

eladshar

New member
הופעה

קניתי כרטיסים להופעה של אביתר במצדה. הדיסק האהוב עליי הוא כמובן הדיסק הראשון המופתי. שמעתי שהוא לא שר ממנו הרבה שירים בהופעות, האם זה נכון? מהו הפלייליסט הופעה בכלל? והאם הוא שר את השיר "כל בוקר קצת" (השיר הכי אהוב עליי מהדיסק האחרון...)?
 

SnapDragon

New member
היי אלעד ../images/Emo13.gif

ברוך הבא. ואפרופו ברכות - מברוק גם על הכרטיסים למצדה! גאה לציין ששמחתך היא גם שמחתי. הופעה ראשונה ? אביתר דווקא כן שר שירים מהדיסק הראשון! (אולי התבלבלת עם שיר טיול?) "יש לי סיכוי" ו-"אבות ובנים" הם חובה בכל הופעה, בלי יוצא מן הכלל. "כלום לא עצוב" נכנס לכמה הופעות, אם כי לא להרבה ובביצוע מטורף למדי (אין תלונות). "מנגינה יקרה" נדירה אבל לא נפקדת כליל (בלבונטין האחרון הוא שר אותו). "תתחנני אליי" - כנ"ל, ובהופעת זריחה האחרונה בסוכות הוא נכלל בסטליסט, מה שבהחלט יכול לרמוז על המופע הפעם. ו"פודרה" זוכה לאחרונה לעדנה מבורכת. כמובן שיש 3 שירים משם שלא יבוצעו יותר, אבל לגבי השאר שלא הוזכרו - נותר רק לקוות ליום בהיר אחד... ובאשר ל"כל בוקר" - אין מה לדאוג. בכל הופעה. השיר הכי אהוב עליי גם, במיוחד בביצוע החי
.
 

TEENAGER1

New member
שלושה שירים שלא יבוצעו יותר?../images/Emo12.gif

הממ.. "מתי נתנשק"? אני לא חושבת שהוא יצא בהצהרות לגביו..
 

SnapDragon

New member
הצהרות שמצהרות ../images/Emo3.gif

אבל בינינו - מה הסיכויים ? אפשר להגיד שמאז הסיבוב של עומד על נייר הוא לא ביצע אותו. נכון ?
 

TEENAGER1

New member
אפשר להגיד

אבל אני לא חושבת שהוא לא יבצע אותו יותר..
 

Frutapao

New member
>>

זה נכון. בטוח יהיה: יש לי סיכוי, אבות ובנים. אולי יהיה: תתחנני אליי, שמתי לי פודרה (עם יותר סיכוי לתתחנני). ספק גדול אם יהיה: כלום לא עצוב, מנגינה יקרה. (יותר ספק על מנגינה יקרה). לא יהיה: מתי נתנשק, אקדח, תיאטרון רוסי, שן לידי, שמח שבאת, הדוב והנחש. (שכחתי משהו?) בטוח יהיה את כל בוקר קצת. הפלייליסט כולל את כל האלבום האחרון (פרט לארבעתנו), לעיתים רחוקות "חלון" משיר טיול, הרבה מ"עומד על נייר" (הרמח"ל, מתנות, תחרות כלבים, טיפה של אור, את שקט, מיתר. לפעמים גם יש לנו את כל הזמן ופקק תנועה. האחרים - לא יצא לי לראות בפלייליסטים של הסבב הזה). בנוסף, חתונה לבנה, כשזה עמוק. אופציונלי (ולא יהיה במצדה, מן הסתם,): ברוש, מעיין, אנעים זמירות, גינת האגוז, ועוד כל מיני שירים שיש רק בהופעות קטנות ואינטימיות.
 

SnapDragon

New member
היי ../images/Emo46.gif

רשימת ה"לא יהיה" שלך גדולה מידי ב-5 שירים לפחות ! "הדוב והנחש" - בסדר. סביר מאוד מאוד שלא יהיה. אבל השאר? אל תהרוג את האופטימיות - היא לא כזאת תלושה... ובמיוחד לא את "שמח שבאת"
. יום יבוא. הוא יבוא. במהרה בקרוב הוא יבוא
.
 

efratn

New member
את הדב והנחש הוא דווקא שר לא כל כך מזמן

נדמה לי שאפילו יש תיעוד איפשהו במקום של התיעודים
 

eladshar

New member
תודה לכל העונים

קיבלתי קצת כיוון לגבי ההופעה... הידיעה שאין סיכוי שאביתר ישיר (אי פעם-?) את תאטרון ואקדח קצת מבאסת אבל טוב לדעת שהוא ממשיך לשיר את פודרה, כלום ותתחנני... בכל מקרה, תודה לכל העונים, כיף פה
 

דפי111

New member
ההופעה

גם אני קניתי כרטיסים להופעה!! אבל השאלה שלי היא איך מגיעים להופעה בתחבורה ציבורית? בדקתי אוטובוסים והאוטובוס האחרון מערד (שמשם כתוב שצריך להגיע) יוצא ב15:44, באמת צריך להגיע לאזור של ההופעה 12 שעות לפני שהיא מתחילה?? אולי יש הסעות לאזור של ההופעה קרוב יותר למועד שלה? ועוד שאלה, זה נחמד ההופעה למרגלות המצדה? או שזה סתם מעפן? אם כבר מגיעים עד לשם להופעה לפחות שתהייה מגניבה.. תודה לכם!
 

TEENAGER1

New member
בעייתי מאד להגיע לשם בתחבורה ציבורית

מה שכן, לפעמים מארגנים הסעות ייעודיות להופעות כאלה, אבל אין לי מושג איך מבררים על דבר כזה.. בקיצור - אני ממליצה על טרמפים
ואף פעם לא הייתי בהופעה באמפי המערבי של מצדה (אלעד?), אבל בטח יש איזה עניין לעשות הופעה שם, אחרת למה לטרוח.. תהני
 
אני הייתי בהופעה כזו

אמנם לא של אביתר. זה סוג של אמפי לא גדול, נדמה לי שיש שם מושבי פלסטיק דבוקים לטריבונות בטון. העניין הוא אולי שהמצדה מהווה ממש תפאורה של ההופעה, גם בלילה, אבל בעיקר עם הזריחה כשהשמש עולה מאחורי ההר. יש יחידות של צה"ל שעושות שם את טקס ההשבעה או מה שזה לא יהיה.
יש שם בהחלט קטע של אווירה. חפשו הופעות של אהוד וברי ביחד ביו טיוב, נדמה לי שאפשר לראות שם טיפה איך זה נראה.
 
למעלה