הופעה בקיסריה

yoav האחד

New member
הופעה בקיסריה

הייתי בהופעה של פוליקר בקיסריה... וכל ההופעה אני ואחותי רק תיארנו לעצמנו איך תיראה (ותישמע) הופעה שם של עמיר... נכון שפוליקר הוא ענק בפני עצמו והיה כיף ועשיר... אבל. הציפייה להופעה של עמיר בקיסריה היא עצומה מבחינתנו. (עם כל הכבוד לפוליקר או שלמה ארצי) לדעתי כדאי לעמיר לחשוב על זה, ביחוד כשהוא נמצא עכשיו בשיאו מבחינה קולית ומוזיקלית בכלל. הופעה שלו בקיסריה תהיה משהו שאין מה להשוות לו, בכל המוזיקה הישראלית (יש יגידו, העולמית - אבל לא ניכנס לזה עכשיו) הלוואי שזה יקרה בקרוב...עד אז נשאר רק לייחל ולדמיין.
 
קיסריה זה השיא

אין ספק שקיסריה זה פסגת ההופעות. יצא לי להיות שם מספר פעמים בהופעה של שלמה ארצי ויש משהו באווירה , עוד מכביש החוף (אני גר בבת ים) אתה מתחיל להתרגש. כשאתה רואה את האמפי ומתחיל לראות את המסה של האנשים..... אתה מעכל איפה אתה. לארגן הפקה כמו קיסריה זה משהו גדול מאוד . מבחינת תאורה , סאונד , מכירת כרטיסים ופרסום. השאלה אם עמיר ערוך לזה , כי כבר במהלך השנה לצערי חזינו בחוסר מקצועיות עם ביטול מספר רב של הופעות (אחת בבת ים
) לכן גם את זה צריך לקחת בחשבון מבחינת שאר הדברים עמיר יכול למלא את קיסריה בלי בעיה. מחכה ומצפה...
 

varod27

New member
בספק אם עמיר ימלא את קסריה

וזה תלוי מאוד באיזה פלייליסט הוא יבחר, אסור לו להתנתק מהלהיטים שמוכרים מהרדיו שבעצם בנו אותו כפי שעשה בסיבוב האחרון.
 

boaz1012

New member
הוא יכול...

למלות עוד יותר מקיסריה אפשר להיות בטוחים בזה רק שילך על זה
 
למעלה