הופעה בקיסריה
הייתי בהופעה של פוליקר בקיסריה... וכל ההופעה אני ואחותי רק תיארנו לעצמנו איך תיראה (ותישמע) הופעה שם של עמיר... נכון שפוליקר הוא ענק בפני עצמו והיה כיף ועשיר... אבל. הציפייה להופעה של עמיר בקיסריה היא עצומה מבחינתנו. (עם כל הכבוד לפוליקר או שלמה ארצי) לדעתי כדאי לעמיר לחשוב על זה, ביחוד כשהוא נמצא עכשיו בשיאו מבחינה קולית ומוזיקלית בכלל. הופעה שלו בקיסריה תהיה משהו שאין מה להשוות לו, בכל המוזיקה הישראלית (יש יגידו, העולמית - אבל לא ניכנס לזה עכשיו) הלוואי שזה יקרה בקרוב...עד אז נשאר רק לייחל ולדמיין.
הייתי בהופעה של פוליקר בקיסריה... וכל ההופעה אני ואחותי רק תיארנו לעצמנו איך תיראה (ותישמע) הופעה שם של עמיר... נכון שפוליקר הוא ענק בפני עצמו והיה כיף ועשיר... אבל. הציפייה להופעה של עמיר בקיסריה היא עצומה מבחינתנו. (עם כל הכבוד לפוליקר או שלמה ארצי) לדעתי כדאי לעמיר לחשוב על זה, ביחוד כשהוא נמצא עכשיו בשיאו מבחינה קולית ומוזיקלית בכלל. הופעה שלו בקיסריה תהיה משהו שאין מה להשוות לו, בכל המוזיקה הישראלית (יש יגידו, העולמית - אבל לא ניכנס לזה עכשיו) הלוואי שזה יקרה בקרוב...עד אז נשאר רק לייחל ולדמיין.