הוספת מסילה שלישית באיילון

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
הוספת מסילה שלישית באיילון

הוספת מסילה שלישית באיילון
כתבה מעניינת מעיתון הארץ: שימו לב שהמסקנה הסופית שיש צורך בתכנון מסילה רביעית...
 

DrunkGoat

New member
אם זה פתרון כ"כ זמני...

הוספת מסילה שלישית באיילון
כתבה מעניינת מעיתון הארץ: שימו לב שהמסקנה הסופית שיש צורך בתכנון מסילה רביעית...
אם זה פתרון כ"כ זמני...
שיספיק רק עד 2010 עדיף כבר שלא לעשות אותו. לא יותר זול לעשות מנהרה בקטע הזה?
 

four seasons

New member
שלום לאיילון

אם זה פתרון כ"כ זמני...
שיספיק רק עד 2010 עדיף כבר שלא לעשות אותו. לא יותר זול לעשות מנהרה בקטע הזה?
שלום לאיילון
גם אני תומך בכריית מנהרה מתחת לשני המסילות הקיימות להגיע לארבעה מסילות, יש את הטכנולוגיה, ראו פרוייקט מנהרת חברת החשמל מתחת לשדרות יהודית ומתחת לאיילון, המנהרה נכרתה מתחת לאיילון, (חמישה נתיבים לכל צד, שתי מסילות ונחל) בלי לפגוע בתנועה ומבלי שמירב האזרחים מודעים לפרוייקט, יש לאורך איילון ודרך פ"ת כמה פרוייקטים של כריית מנהרות לצרכים שונים. כל הקסם באיילון הוא במראהו הנוכחי. אולם אם כבר הסטת הנחל לים למטרת רכבת אז זה הרע במעוטו, ממש נבהלתי שקראתי את החלק הראשון של הכתבה לוויתור על הנחל עבור נתיבים לכלי רכב. יש מנהג לרשויות שלנו לטעות ולשלם ביוקר כאשר הגעו מיים עד נפש.
 

Sephiroth

Member
מנהרת החשמל,

שלום לאיילון
גם אני תומך בכריית מנהרה מתחת לשני המסילות הקיימות להגיע לארבעה מסילות, יש את הטכנולוגיה, ראו פרוייקט מנהרת חברת החשמל מתחת לשדרות יהודית ומתחת לאיילון, המנהרה נכרתה מתחת לאיילון, (חמישה נתיבים לכל צד, שתי מסילות ונחל) בלי לפגוע בתנועה ומבלי שמירב האזרחים מודעים לפרוייקט, יש לאורך איילון ודרך פ"ת כמה פרוייקטים של כריית מנהרות לצרכים שונים. כל הקסם באיילון הוא במראהו הנוכחי. אולם אם כבר הסטת הנחל לים למטרת רכבת אז זה הרע במעוטו, ממש נבהלתי שקראתי את החלק הראשון של הכתבה לוויתור על הנחל עבור נתיבים לכלי רכב. יש מנהג לרשויות שלנו לטעות ולשלם ביוקר כאשר הגעו מיים עד נפש.
מנהרת החשמל,
מישהו מוכן לספק קצת פרטים נוספים בנושא ? היכן המנהרה נמצאת בדיוק, למה היא משמשת (חיבור של מה ומה)
 

four seasons

New member
מנהרת החשמל

מנהרת החשמל,
מישהו מוכן לספק קצת פרטים נוספים בנושא ? היכן המנהרה נמצאת בדיוק, למה היא משמשת (חיבור של מה ומה)
מנהרת החשמל
מתחילה מתחילה מהמתחם החדש של חברת החשמל בר"ח החשמונאים, מחבר את הגדה המערבית עם הדגה המזרחית של איילון, תחת שד´ יהודית ואיילון, ניתן ללכת לאורך כל המנהרה, שיטת הכריה עד כמה שידוע לי היא דחיסת פקעות בטוח אחת אחר השניה. דרך אגב באותה שיטה נבנה המעבר התת קרקעי לתחנת האוניברסיטה שנמצאת באמצע הכביש. עכשיו באותה שיטה נבנאת מנהרה תת קרקעית ממגדל הממשלה שנבנה סמוך לגשר קפלן לשדרה מציד השני של דרך פ"ת.
 

four seasons

New member
בטוח=בטון

מנהרת החשמל
מתחילה מתחילה מהמתחם החדש של חברת החשמל בר"ח החשמונאים, מחבר את הגדה המערבית עם הדגה המזרחית של איילון, תחת שד´ יהודית ואיילון, ניתן ללכת לאורך כל המנהרה, שיטת הכריה עד כמה שידוע לי היא דחיסת פקעות בטוח אחת אחר השניה. דרך אגב באותה שיטה נבנה המעבר התת קרקעי לתחנת האוניברסיטה שנמצאת באמצע הכביש. עכשיו באותה שיטה נבנאת מנהרה תת קרקעית ממגדל הממשלה שנבנה סמוך לגשר קפלן לשדרה מציד השני של דרך פ"ת.
בטוח=בטון
 

fireman

New member
הגענו לסוף

אם זה פתרון כ"כ זמני...
שיספיק רק עד 2010 עדיף כבר שלא לעשות אותו. לא יותר זול לעשות מנהרה בקטע הזה?
הגענו לסוף
והנה תושבי המרכז מקבלים אגרוף בפנים "האיילון מוצה" חבל שלא חשבו על זה לפני שהתחילו לבנות מסביב מבלי להתחשב בכלום מבלי לנסות להסתכל עוד 10 או עוד 20 שנה קדימה העיקר לתת אישורי בניה ולעשות תחרות עם הערים בסביבה מי יבנה יותר (גבוה?) מה יצא בסוף? האזור כולו נבנה....האיילון נבנה ונסלל...מה עכשיו? מה יהיה בעוד 30 שנה? יחפשו דרך להזיז את מגדלי עזריאלי מערבה? זה לא רק במרכז, זה בכל הארץ....בכל הארץ לא נעשה תכנון מוקדם ומחשבה לעתיד בכל הקשור בתחבורה...בגלל זה אנחנו מוציאם את עצמנו מתמודדים עם "פתרונות זמניים" כהגדרת הכותב ב"הארץ" אז ייבנו צינור....ומה יקרה בזמן הצפה וכמות המים תהיה מעבר לקיבלת ההזרמה של הצינור? הכל שוב יעלה וגרוע מכך....במקום לסתום רק את המסילות הוא יסתום גם את הכביש משני הצדדים ואז מה יהיה?.... שאלה טובה..... כביש לא בונים ליד (בתוך) נחל, כנראה לא למדו את זה עם כביש הערבה, ולא למדו את זה עם נחל באר שבע איפה היו כל חכמי חלם של האיילון כשנחל באר שבע עלה על גדותיו וסחב איתו את כל גשר הבטון המזויין האימתני שחצה אותו? המים יותר חזקים מכל גשר, מכל מבנה, מכל צינור, אפשר לנסות להתמודד איתם, אפשר לנסות להשתלט עליהם אבל אי אפשר להיות חכמים וגיבורים על הטבע וברגע שהטבע והמים יהיו רבים מקיבולתו של יציר האדם (הצינור) הם יעלו למעלה ויציפו ויסחפו כל דבר שיקרה בדרכם
 

DrunkGoat

New member
טוב תשמע...

הגענו לסוף
והנה תושבי המרכז מקבלים אגרוף בפנים "האיילון מוצה" חבל שלא חשבו על זה לפני שהתחילו לבנות מסביב מבלי להתחשב בכלום מבלי לנסות להסתכל עוד 10 או עוד 20 שנה קדימה העיקר לתת אישורי בניה ולעשות תחרות עם הערים בסביבה מי יבנה יותר (גבוה?) מה יצא בסוף? האזור כולו נבנה....האיילון נבנה ונסלל...מה עכשיו? מה יהיה בעוד 30 שנה? יחפשו דרך להזיז את מגדלי עזריאלי מערבה? זה לא רק במרכז, זה בכל הארץ....בכל הארץ לא נעשה תכנון מוקדם ומחשבה לעתיד בכל הקשור בתחבורה...בגלל זה אנחנו מוציאם את עצמנו מתמודדים עם "פתרונות זמניים" כהגדרת הכותב ב"הארץ" אז ייבנו צינור....ומה יקרה בזמן הצפה וכמות המים תהיה מעבר לקיבלת ההזרמה של הצינור? הכל שוב יעלה וגרוע מכך....במקום לסתום רק את המסילות הוא יסתום גם את הכביש משני הצדדים ואז מה יהיה?.... שאלה טובה..... כביש לא בונים ליד (בתוך) נחל, כנראה לא למדו את זה עם כביש הערבה, ולא למדו את זה עם נחל באר שבע איפה היו כל חכמי חלם של האיילון כשנחל באר שבע עלה על גדותיו וסחב איתו את כל גשר הבטון המזויין האימתני שחצה אותו? המים יותר חזקים מכל גשר, מכל מבנה, מכל צינור, אפשר לנסות להתמודד איתם, אפשר לנסות להשתלט עליהם אבל אי אפשר להיות חכמים וגיבורים על הטבע וברגע שהטבע והמים יהיו רבים מקיבולתו של יציר האדם (הצינור) הם יעלו למעלה ויציפו ויסחפו כל דבר שיקרה בדרכם
טוב תשמע...
קצת הגזמת. האיילון לא מוצה כ"כ מהר. יש מקומות בעולם (בנגקוק והונג קונג למשל) שעל כביש ברוחב של איילון עוברות פי 5 מכוניות... וזה עם מנהרות ומפלסים עליונים. אני חושב שצריך להתחיל לחפור עכשיו...
 

DrunkGoat

New member
ובכלל...

טוב תשמע...
קצת הגזמת. האיילון לא מוצה כ"כ מהר. יש מקומות בעולם (בנגקוק והונג קונג למשל) שעל כביש ברוחב של איילון עוברות פי 5 מכוניות... וזה עם מנהרות ומפלסים עליונים. אני חושב שצריך להתחיל לחפור עכשיו...
ובכלל...
אני לא מבין את ההחלטה הזאת נגד מפלס שני. אני לא רוצה לראות כבישים במפלס שני, אבל למה לא מסילות?
 

fireman

New member
אני הגזמתי?

טוב תשמע...
קצת הגזמת. האיילון לא מוצה כ"כ מהר. יש מקומות בעולם (בנגקוק והונג קונג למשל) שעל כביש ברוחב של איילון עוברות פי 5 מכוניות... וזה עם מנהרות ומפלסים עליונים. אני חושב שצריך להתחיל לחפור עכשיו...
אני הגזמתי?
עם כל הכבוד ידידי הכותב בהארץ טען כך....לא אני הכוונה היתה לגבי אפשרויות ההרחבה של האיילון, כלומר אין עוד אפשרויות זו הייתה כוונת הכותב ולא לנפח התנועה בכביש
 

kbb

New member
ברור שמסילה רביעית היא חובה

הוספת מסילה שלישית באיילון
כתבה מעניינת מעיתון הארץ: שימו לב שהמסקנה הסופית שיש צורך בתכנון מסילה רביעית...
ברור שמסילה רביעית היא חובה
רק עכשיו החכמולוגים שיושבים עם משכורות ענק אי שם למעלה גילו זאת? הרי הרכבת עוברת שדרוג מצד אחד ויצירה נוספת מצד שני והרוב מתנקז למסילה הצפופה ומרובת התחנות (4 קיימות+1 בתכנון)של ת"א. מסילה רביעית, כאמור, היא חובה-דרושות שתי מסילות לכל כיוון ע"מ לאפשר תדירות רכבות גבוהה כנדרש ולמנוע מצד של טעויות אנוש שנוצרות כתוצאה ממצבי לחץ וממצב שרכבת תיכנס למסילה בכיוון לא נכון או למסילה שעליה נוסעת כבר רכבת אחת ואז חלילה נידמה למדינות אחרות שבהן תאונת רכבות היא דבר שכיח. בנוסף שתי מסילות לכל כיוון מאפשרות לרכבת מהירה לעקוף רכבת פרברית או בין עירונית איטית ובכך למנוע את האיחורים הרבים הקיימים כיום.
 

raminec

New member
תוכן הכתבה!!

הוספת מסילה שלישית באיילון
כתבה מעניינת מעיתון הארץ: שימו לב שהמסקנה הסופית שיש צורך בתכנון מסילה רביעית...
תוכן הכתבה!!
מצורף בפורמט PDF מי שאינו מצליח לקרוא את הקובץ מוזמן להתקין acrobat reader מ-www.adobe.com
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה