הוספת כותרת קבועה למסמכי אקסל 2007

SCOOTERMAN

New member
הוספת כותרת קבועה למסמכי אקסל 2007

שלום אני משתמש באופיס 2007. אני מעוניין בכותרת קבועה שתופיע בכל גליון אקסל שאני פותח. האם יש דרך ליצור תבנית מותאמת משלי? האם יש דרך לקבוע כי התבנית שיצרתי תהייה ברירת המחדל למסמכים חדשים? תודה מראש לעונים (ביצעתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובה)
 

tttttttttt1

New member
אני ממש מצטער שאני מנצל"ש את ההודעה שלך אבל

יש לי בעיה בכתיבת הודעות חדשות וזאת שאלה די דחופה וחשובה..אז אני מצטער שוב.. אני לא יודע אם זה הפורום המתאים אבל בפורום השני של מחשבים לא עונים לי כבר הרבה זמן, וכמו שאמרתי - השאלה די חשובה לי... השאלה: נתקלתי בתוכנת אנטיוירוס בשם kasperasky - אני לא ממש מכיר את השם אז אני צריך חוות דעת שלכם/המלצות.. איך התוכנה? היא טובה? היא מומלצת לשימוש? התוכנה באה רק כתוכנת אנטיוירוס או גם כפיירוול [מקווה שאני לא טועה, אני חושב שתוכנת נורטון של סימנטק באה גם כפיירוול...].. אשמח לחוות דעת לגבי התוכנה..השאלה די דחופה.. תודה מראש
 

zartzi

New member
קספרסקי

הקלד ב'גוגל' את הביטוי "קספרסקי" (בעברית, ללא המרכאות) ותקבל שפע של מידע, כתבות וסקירות. בגדול - היא נחשבת לתוכנת אנטי וירוס טובה, ולא אגזים אם אצייןם שהיא תיכלל בהרכב של כמעט כל חמישיה פותחת - ולא חשוב מי המאמן... ובקשר לקושי שלך להציב הודעה חדשה - נא פנה לתמיכה בתפוז
 

tttttttttt1

New member
תודה..

אזלפי מה שהבנתי התוכנה של האנטי וירוס לא כוללת גם פיירוול. הבנתי נכון? בין סינמנטק- נורטון אנטיוירוס וקספרסקי - אם אני אקנה כל אחת מהן אני יכול להיות בטוח שהתוכנה טובה ועושה את העבודה שלה?
 

zartzi

New member
הייתי שוקל גם את NOD32

גם כן בחמישיה בפותחת, ודומני שיש לה פיירוול. קרא את מאפייניה (אני משתמש בה) הערה - כל הכתבות שקראתי ממליצות לא להתקין יותר מתוכנת אנטיוירוס אחת!!!
 

zartzi

New member
לא!

זוהי תוכנה בתשלום (כ-150 ש"ח בשנה, + - כמו יתר תוכנות האנטיוירוס הנחשבות) תוכנות אנטי וירוס חינמיות הזוכות להערכה רבה הן Avast ו-AVG
 

jobullstar

New member
מחפש מתכנת אינטרנט

שלום לכולם , אתם מכירים חיית אינטרנט? ( עם נסיון בלבד!!) כזאת שאוכלת php לארוחת בוקר ? , שותה כוס mysql עושה גראפס עם Dom , ומקנחת ברפרפת java script? אם אתם מכירים או אתם כאלו ( מנומסים , אבל חיות אינטרנט ) תשלחו לנו מייל אנחנו מחפשים חיות אינטרנט עם נסיון. :) המייל - [email protected] מכירים חיית אינטרנט ?
 

jobullstar

New member
מחפש מתכנת אינטרנט

שלום לכולם , אתם מכירים חיית אינטרנט? ( עם נסיון בלבד!!)\n\n\nכזאת שאוכלת php לארוחת בוקר ? , שותה כוס mysql\nעושה גראפס עם Dom , ומקנחת ברפרפת\njava script?\n\n\nאם אתם מכירים או אתם כאלו ( מנומסים , אבל חיות אינטרנט )\nתשלחו לנו מייל\n\nאנחנו מחפשים חיות אינטרנט עם נסיון.\n:)\n\nהמייל - [email protected]\n\n\n\nמכירים חיית אינטרנט ?
 
למעלה