הוספת זיכרון RAM

daphne86

New member
הוספת זיכרון RAM

שלום לכולם, אני מבינה שזה הודעה שקצת חוזרת על עצמה אבל נו... בכל אופן יש לי בנייד לפי האוורסט: 256mb 133 mhz pc2100 ddr sdram השאלה, האם סוג זיכרון זה יכול לתמוך בזיכרון של 333MHZ? אני מעוניינת ל'קנות שני סלוטים של 512 מגה 333 מגהרץ אך אינני בטוחה אם הנייד תומך במהירות שכזאת... איך אני אוכל לבדוק בכדי שאוכל ליהיות בטוחה?
 

GuGuSH

New member
כעיקרון, תוכלי.

את תוכלי להשתמש בזכרונות 333MHZ אבל הם יפעלו במהירות של 133. לכן, עדיף לקנות 133. שכן הם זולים יותר. בנוסף, אם יש לך 256MB במהירות של 133MHZ אפשר להניח שהמחשב לא חדש. שלא נאמר ישן. עכשיו, יכול להיות שבכלל יהיה לך מיותר 1GB של זיכרון. אם המעבד לא חזק והמחשב עצמו ישן (כ. מסך ישן) וכו' ו'כו'.. בעצם כל המחשב יהווה צוואר בקבוק בשביל הראמ! בעצם לא תשתמשי בזה. אם את רוצה לשפר את הביצועים ראמ לא יעזור לך יותר מדיי. אולי להוסיף עוד כרטיס של 256 או 512 יעזרו.. אבל 1GB זה יותר מדיי. לא כדאי. בכל מקרה, הנה אתר שתוכלי לקנות ממנו כרטיסים בזול: www.memoryten.com מומלץ. אני קניתי משם כרטיס של 1GB. הם כמובן גם ושים משלוחים לארץ. לקח בערך שבועיים.
 
למעלה