הוספת הארד דיסק...

¥splash¥®

New member
הוספת הארד דיסק...

ברצוני להוסיך הארד דיסק נוסף(יש לי אחד) למחשב הנוכחי שלי האם אני צריך למחוק את כל הדברים שעל ההארד דיסק שברצוני להוסיף(כגון מערכות הפעלה וכו) על מנת לא לסבך את המחשב שלי.. וגם איפה אני מתקין בתוך המחשב עצמו ואיך אני -"מידע" את המחשב עצמו שיש לי הארד דיסק נוסף? וגם האם הכון של הדיסקים ידע שהוא כבר לא-d? תודה.
 

jumpgate

New member
תשובה

אם אתה מוסיף דיסק חדש שישמש לנתונים חדשים (ז"א הדיסק הקודם שלך ממשיך לשמש בתפקידו הנוכחי), אז לא צריך למחוק שום דבר חדש. צריך פשוט להגדיר מחיצות בדיסק ע"י התוכנית FDISK ולפרמט את המחיצות. לאחר מכן, הדיסק מוכן לשימוש כונן התקליטורים שלך יתעדכן אוטומטית ויקבל אות חדשה שים לב: למרות שהפרוצדורה עצמה לא מסובכת למי שיודע מה הוא עושה, זה ממש לא דבר שהייתי ממליץ לך לעשות על המחשב שלך בפעם הראשונה, היות ויש פה עניין של התעסקות בג´פמרים, החלטה איך לחבר את הדיסק כך שהביצועים יהיו הטובים ביותר, הגדרות BIOS במידת הצורך (אלא אם כן הטכנאי שהרכיב את המחשב שלך הגדיר מראש סקירה אוטומטית, ואז לא צריך לגעת ב BIOS), והתעסקות עם מערכת הפעלה DOS ע"מ להכין את הדיסק לעבודה. בקיצור, אם אתה מרגיש אמיץ ובר-מזל - לך על זה. אבל אם זאת הפעם הראשונה שאתה נוגע בתחום, אני ממליץ שתפנה לעזרה יותר מיומנת.
 

lizansak

New member
שאלה זה לא ביצת קוקיה

עניתי לך באחד הפורומים האחרים שבהם שתלת לא חייבים לתקוף מייד את כל הפורומים שאל באחד - ורק אם אתה לא מקבל תשובה, עבור לפורום אחר
 
למעלה