הומו או לא?

dan1414

New member
הומו או לא?

אני כבר מכיתה ז' עכשיו ט' התחלתי להימשך לבנים..! ואני לא ממש יודע אם אני הומו או לא כי אף פעם לא אהבתי בנים! אבל עד כיתה ז' אהבתי בנות!! היום לדוגמא ידידה שלי חיבקה אותי אז עמד לי אף פעם לא התנסתי מינית עם בן או בת! אבל גברים ממש מושכים אותי, אני מסתכל על בנים ולא על בנות. אז אני הומו או לא?? או שאני דו מיני?
 

marik

New member
היי וברוך הבא

כרגע אי אפשר עדיין לדעת, אתה עדיין בגיל ההתבגרות. צריך להמתין ואז תדע.... בגדול, אם אתה נמשך גם לבנים וגם לבנות - אז אתה בי. אבל הכל יכול להשתנות. אל תקבע את עצמך להגדרות ואל תחייה ותחשוב שאתה הומו או סטרייט. זה לא אמור לעניין אותך... אתה פשוט צריך לזרום עם מה שיש. אם בא לך להסתכל על בן - תסתכל. אם בא לך להסתכל על בת - לך על זה. אם יצא לך לקיים יחסים (מוגנים בלבד) עם בת - בכיף. ואם זה עם בן - אז בכבוד. אל תגביל ואל תחפש הגדרות וקירות וחומות. אני מבטיח לך שאתה תדע מה אתה לבד... כשיגיע הזמן. ועכשיו למה שאני חושב... אני חושב שאתה הומו עם משיכה קלה לנשים. יתכן שהמשיכה לנשים תתחזק ויתכן שתחלש ותעלם. אני בספק אם הרגשות שלך לגברים יעלמו. אולי יחלשו... אבל לא יעלמו. זאת דעתי, והיא נורא נורא מוקדמת בשביל שתחייה ותקבע על פיה עובדות כלשהן.
 

marik

New member
בדיוק

ואנחנו לא מדריכים, אנחנו מנהלים את הפורום (בהגדרה) - בתכלס, אנחנו בדיוק כמוך וכמו כל אחד אחר. רק שהניק שלנו כחול ומי שמרגיז אותנו - אנחנו חוסמים אותו חחחחח :p מה אתה עושה ער בשעה כזאת?
 

abomination

New member
יש לי בעיית התמכרות קשה לאינטרנט...

אבל מה אתה עושה ער בשעה כזו?!
 

marik

New member
שמעתי על זה פעם...

אבל יש לזה טיפול
ואני בחו"ל. הבדלי שעות יו נואו
 

abomination

New member
אני די שונא שהם אומרים את זה...

אבל כנראה שכל ה"מדריכים" פה צודקים- עדיף לחכות ולראות. אולי אם היית קצת יותר מבוגר ועם יותר שנים של הרגשה כזו הייתי אומר שאתה הומו, אולי דו עם נטייה לגברים, אבל קשה לדעת בבטחון. בסה"כ בגיל שלך הזין עומד חצי מהזמן ומכל משב רוח(וגם כשאין רוח), אז זה לא אומר הרבה. טוב, גם בגיל שלי(שזה בערך הגיל שלך
) הזין עומד חצי מהזמן.
 

אביאל00

New member
זה מאוד מבלבל-אני מאוד מבין אותך

גם אני גיליתי בערך בכיתה ז' שאני נימשך לבנים וזה באמת לא קל. זה מאוד מבלבל לחשוב שאתה נימשך לדבר שאתה הכי לא היות רוצה והכי לא מקובל. אבל אני לא מהרתי להחליט שום דבר פשוט אמרתי לעצמי שאם השנים אני יגדל ואז יכול להיות וזה השתנה ויכול להיות וזה ישאר אבל לא משנה מה אני אקבל את עצמי באהבה והבנה לא מה אני יבחר. אף אחד לא יבחר להיות הומו כמו שאף אחד אחר לא יבחר לחיות חיים יותר קשיים,לכן אל תאשים את עצמך במה שאתה פשוט תשאף תמיד להיות כמה שיותר אמיתי עם עצמך והסביבה שאתה חיי בה. אני ממש רוצה שתמשיך לספר מה עובר עליך כדי שניהיה כאן לעזור לך:))
 
למעלה