הומואים?
?
?
?

Noam S

New member
הומואים? ../images/Emo68.gif? ../images/Emo150.gif? ../images/Emo151.gif?

אני זוכר שאביב אמר כאן בפורום שהוא הולך לראות סרט שבו בראד פיט לובש חצאית. אז הוא חש חובה לומר שהוא לא הומו. ושמצד שני אין לו שום דבר נגד הומואים. זה נשמע כ"כ מוכר... אני זוכר את השרשור ההוא שכתבתי בו שאני אוהב להניח את הראש על בת הזוג (שכרגע כידוע אין לי). ושהיא פשוט תלטף אותי בשערות. אני זוכר ש"חששתי" שיגידו "תגיד יש לך נטיות?". וקראו לי מקרים דומים. למשל שבחרתי לכתוב בצ'אט בצבע ורוד. ישר קפץ איזה חכם בלילה ואמר למה ורוד? אתה איזה מתרומם? העניין הוא שהומו, זה בנאדם כמו כולם, שפשוט נמשך לבני מינו. ואם אני נמשך לבנות. ורק לבנות. איך אני יכול להיות הומו??? איך אנשים מגיעים למסקנות? או יותר נכון למה אני ואחרים כמוני, שלא אוהבים כדורגל/סל, ולא כ"כ מתענינים במכוניות, ואוהבים את הצבע הורוד [בין היתר] וכו' וכו' צריכים "לפחד" שמא הם הומואים. או שמא יחשבו שהם כאלה. [ושוב, אין לי שום דבר נגד הומואים.]
 

PieOMy

New member
גבר, רק צחקתי...

אני חושב שצריך להיות או הומופוב מטורף, או הומו שמת מפחד מהעובדה שהוא הומו כדי לפחד להודות שיש גברים יפים. יש סטריאוטיפ הומואי, ברגע שמישהו נכנס לגבולות שלו תמיד יקפוץ מישהו ויקרא לו הומו. רוב הפעמים זה יהיה בצחוק, בפעמים האחרות נשאר רק לרחם על הטיפש.
 

make u happy

New member
אביב בהמשך למה שאמרת ../images/Emo45.gif

אתה צודק במאה אחוזים!!! ולא רק זה, אלא שבכתה שלי יש הומו ולסבית, ושניהם מקסימים, אני אוהבת את שניהם!! ועוד משהו, הבחורה הלסבית אפילו זכתה בתחרות שנערכה בין כל תלמידי שנה ב' ופירסמו את הכרזה שלה על 200 !!! אוטובוסים של "דן" וברחבי ת"א. ואני אומרת את זה, בגלל שגם בגלל זה אני גאה בה, כי יש אנשים טיפשים שחושבים שאם אדם נמשך לאדם מהמין שלו, אז פה נגמרות הזכויות שלו, וזו טעות!!! הבחור, לעומתה, עובד באחת מחברות הפירסום הגדולות בארץ. אחרי כל מה שהם סבלו בחיים, והם סבלו, תאמין לי, הם הראו לכולם איזה מין אנשים הם ולאן הם יכולים להגיע.. לצערי היו הרבה אנשים ששפטו אותם לרעה.. מישהי אפילו פחדה שאם הבת שלה תסתובב או תהיה ליד הבחורה אז גם היא תפתח נטיות מיניות כאלו... עד כמה אפשר לרדת??!!
 

wranger

New member
נו, שיחשבו. אז מה?

אני לא הומו. זה לא מפריע לכמה אנשים סביבי לחשוב שאני כן. לפחות בעבודה, נגיד. אז גם אני לא מבין אנשים שמזנקים מיד למדור הספורט, או מסובבים את כל העולם סביב משחק כדורגל כזה או אחר, ויש לי... איך לומר... גינונים מעט... לא גבריים... מדי פעם. זה לא אומר שומדבר. אז מה? שיחשבו מה שרוצים. אני נמשך לבנות, לא לבנים. העיקר שאני יודע.
 

מ ל נ ה

New member
../images/Emo13.gif

נועם יקירי זה לא עניין של מסקנות לצערנו הרב כולנו אם נרצה או לא תקועים בעניין של סטיגמות,אנחנו חשים צורך מסויים להדביק סטיגמות שכנראה נובעות מאיום או שמא פחד. ולא אין לך שום צורך לפחד שיחשבו שאתה כזה ומה אם כן? אתה יודע מי אתה וגם אלו מסביבך וזה מה שצריך להיות חשוב.
 

yuvsh

New member
אני בטוח

שיש הומואים ששונאים צבע ורוד ומתים על כדורגל וכמו שיש סתטרייטים שעושים גבות (כמו חבר שלי) יש הומואים שלא התגלחו חודשים
 

ROMUO A

New member
אני נגד אדם ששופט אחרים

שלא מכיר אותם מקרוב ונגד שישפוט אותם עלפי הנטיות המניות שלהם-ואתה נועם אחלה גבר אל תתייחס.
 

hilli1

New member
נועם, אל תתייחס לכל מה שאיזה

טיפש אומר (בקשר לורוד) ואל תיקח ככ כבד מה שאביב אמר
 

make u happy

New member
הילי.. מה שהוא אמר על ורוד לא טיפשי

בכלל.. הוא דיבר פה על "תכונות" מסויימות שאנשים מדביקים להומואים. ואביב לא התכוון לפגוע בו...
 

Noam S

New member
לא לוקח ללב כלום...

רק העלתי נושא... רציתי לשמוע מה אחרים חושבים. [לא שזה מזיז לי. אני זה אני...]
 

hilli1

New member
נועם זה כמו ש

שאומרים על בחורה שלא התחתנה שהיא רווקה זקנה, (עוד סטיגמה מטומטמת) וזה נובע מצרות- אופקים ברמות הגבוהות. למה : כי אותם אנשים מרוב שהם צרי- אופק הם לא מסוגלים לחשוב שאולי אותה בחורה לא רצתה הרבה כאלה שרצו אותה ושהיא בעצם די ,מבוקשת`..והנשואות הן נשואות כדי להתיישר עם הקו הצבוע של החברה, אבל הן לא מאושרות בכלל..
 

s h i r k u s h

New member
החברה המודרנית לכאורה

היא זאת שגורמת לנו לא להיות אמיתיים מחשש שיחשבו עלינו שאנחנו כאלה. אנשים מסתכלים על נטיות מיניות כעל מחלה איומה וסה"כ, זאת פשוט בחירה,הרגשה, זוג הומואים הוא מבחינתי זוג לכל דבר ולא כל מי שלא אוהב מכוניות או ספורט לא ישר הופך אותו להומוסקסואל אלא פשוט ללא אוהב ספורט ומכוניות.
 

hilli1

New member
ברור שיש הרבה, 99% הם

מרובעים או ריבועים , מה לא ידעת? איזה תמים..סתם
 
למעלה