הוט מעצבנים אותי!

Kingstone

New member
הוט מעצבנים אותי!

הוט עברו כל גבול! אני לא ראיתי את השידור הראשון של העונה הראשונה בערוץ 5 ועכשיו אני התחלתי לראות את השידור החוזר. משום מה ביום שני השבוע הם דלגו על הפרק sunday mornings ושדרו את business unfinished. הם פשוט לא שידרו את הפרק! בושה וחרפה! אחרי זה אני בא לראות את הפרק הבא ביום שלישי ב9 ורבע, ומה אני רואה? הם משדרים שוב את business unfinished! מה זה צריך להיות? ביום רביעי שודר פרק בסדר, ואז ביום חמישי (היום) פתאום אני מגלה בסוף הפרק שבעצם הם דלגו שוב על פרק, במקרה זה the bycicle theif. תגיד לי הם מתגרים בנו או מה? התקשרתי להוט והם רשמו את התלונה שלי לגבי העניין הזה. עונה צריך לשדר ברצף כמו שצריך! נגרמה לי עוגמת נפש מהסיפור הזה.. להפסיד פרקים (לי יש מזל שאני מוריד מהאינטרנט את החסרים אבל עדיין זה לא תירוץ) וזה ממש הורס את כל היופי של הסדרה. אני מקווה שהם לא יעשו עוד פאשלות עד סוף עונה, חסר להם! משהו יודע אם את השידור הראשון של העונה הראשונה שדרו כראוי? האם גם לכם היו בעיות או שכל הפרקים שודרו בסדר נכון?
 
אני לא רואה בהוט.

ואני רק רואה באנטרנט, וכמובן, התחלתי מהאנטרנט, כי כל פרק יכול להרוס, ואני לא סומכת על הוט ממה שאמרו כאן. הכי טוב, זה לראות באנטרנט- בזמן הטוב, בסדר הטוב ו.....זהו
 

HuGo Hell

New member
אני חושב שהם פשוט התבלבלו.

אני ממש לא חושב שהם עושים את זה בכוונה :| אתה מוזמן לשלוח להם אימייל ולשאול אותם.
 

Kingstone

New member
אני אשים לב מעכשיו

מעכשיו אני פשוט הולך להסתכל מה שם הפרק שכתוב אם זה אפשרי ורק אז להחליט לראות אם זה על פי הסדר. בעקרון נשארו לי עוד שני פרקים לסוף העונה. למרות שפספסתי את פרק 9 אבל ראיתי אותו ישר אחרי 10, אני חושב שלא כזה הרס לי. אני מקווה שהם לא יפשלו בשני הפרקים האחרונים, אך אני אהיה עם יד על הדופק בקטע הזה.
 
למעלה