הוט חברה נוראית

גלית2002

New member
הם מתעלמים מפקסים שנשלחים מנתק ומפקסים בכלל

אולי אסמכתא מנתק תעזור לך לתבוע אותם בעתיד על אי ניתוק, אבל לא תעזור להתנתק
 

k-don

Well-known member
אם הם לא מפסיקים לחייב על התקופה של 3 ימי

עסקים לאחר משלוח הפקס, אפשר לתבוע עד 10,000 ש"ח פיצוי ללא הוכחת נזק
 

crypto9

New member
מנסיון גם בזק בינלאומי מתעלמים מפקסים של נתק

 

קיטי קט2

New member
הוט חברה נוראית

לא ברור איך לא סגרו את החברה הנוראית הזו עד היום. השירות שלהם פשוט גרוע, אני כבר 3 ימים מנסה להשיג אותם והם לא עונים. מרגישה כמו בפרק של רמזור, שבו גיסנו מנסה להשיג את חברת התקשורת, נרדם ומתעורר בבהלה לאחר לילה שלם של המתנה.
הם שלחו לי מייל ו"הודיעו" לי שהם מאריכים לי את המנוי לעוד שנה, כשברוב חוצפתם, למרות שמחיר המנוי שלי עלה מ170 ל200, הם עלצו בשמחה במייל ושמחו להודיע לי שהמחיר מוזל.

אני ממש לא רוצה את המנוי שלהם, אבל אפילו להתנתק מהם אי אפשר. אחת החברות הנוראיות שקיימות בשוק, היה צריך מזמן לסגור אותם.
 

גלית2002

New member
לא הייתי מעוניינת לתבוע

הייתי מעוניינת להתנתק.
אז שלחתי פקס דרך נתק, שלחתי אימייל לשרות לקוחות. אחרי שלא הגיבו, התקשרתי, חיכיתי 50 דקות עד שענו לי, הועברתי מנציג לנציג, אלף פעמים עניתי "לא" לאלה שניסו לשכנע אותי להישאר, אבל בסוף קבעו לי תאריך איסוף הציוד.
 

AD HOC

New member
אני שלחתי לבזק בינלאומי פקס דרך אתר

freefax שמספק תיעוד לשליחת הפקס והם ניתקו אותי בפרק הזמן הדרוש (לא לפני שהתקשרו אלי 3 פעמים בנסיון לשכנע אותי להישאר... לא נכנעתי).

עברתי לאקספון כספק אינטרנט לפני 3 חודשים וחצי ואני מרוצה מהמחיר (1/3 ממה ששילמתי בבזק), מאיכות הגלישה, משירות הלקוחות (נזקקתי להם פעם אחת) ומהחשבונית הפשוטה והמדוייקת להפליא שמגיעה כל חודש למייל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הם גם לא מאפשרים להשאיר פרטים לחזרה


אחד ממכריי הקרובים סיפר לי שהוא דיבר איתם אתמול ובכל פעם המתין עשרות דקות למענה, ללא יכולת להשאיר פרטים ולנתק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא יודעת לאיזה מספר הוא התקשר; למה זה משנה?

 

trilliane

Well-known member
מנהל
שאלתי, הוא התקשר גם ל-1801 ולא הייתה אפשרות

בכל מקרה, לא שאלתי על החוק, שאלתי על הכוכבית (המידע שחסר לי הוא שהיא אינה בחינם).
 

k-don

Well-known member
אכן *6900 אינה בחינם, אך נכללת בכל חבילות

הדקות והתכניות הבלתי מוגבלות
 

k-don

Well-known member
כמו שאמרתי, החברה מחויבת לתת מספר חינם ובמספר

הזה לענות או להשאיר הודעה להתקשרות.
*6900 איננו המספר הזה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
וכמו שאמרתי, גם ב-1801 הוא התייבש על הקו

למעלה מחצי שעה ללא יכולת להשאיר פרטים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בהחלט; הוא ניסה להתלונן למשרד התקשורת אבל

ראה באתר שלהם שהם לא מטפלים בכך ולא ידע למי כן לפנות.
 
למעלה