הוד מעלתו : הרכס .

natyh

New member
הוד מעלתו : הרכס .

אל ניניו זוכרים , יארגן רכס יפה אז הוא כבר פה כלומר שם .
מה הדבר אומר עדיין לא ברור כי יש גם פעילות מאד חזקה באטלנטי בו זמנית
וכרגע נראה כי מרוקו בתור לחטוף .

מרוקו כן כן האטלס .
מוזר ?
לא בשנה הזו .

 
למעלה