הודעת שר התחבורה: הארכת נסיעות החינם לתושבי שדרות והסביבה.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
כאן מקובל שרכבת יקרה יותר

כשמחיר נסיעה ברכבת גבוה פי 3-4 ממחיר נסיעה באוטובוס זו בהחלט
בעיה מהותית.
כאן מקובל שרכבת יקרה יותר
בהשוואה לכבישים המסילה היא אמצעי בלעדי עם עלויות אחזקה שאי אפשר לחלוק אותן עם משתמשים אחרים. מהסיבה הזו אוטובוסים הם בדרך כלל זולים יותר אך גם איטיים יותר.
&nbsp
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
שהתושבים מתבכיינים, כאילו זו בעיה מקומית ולא בעיה ארצית.

אבל מה אתה רוצה מהתושבים? שר התחבורה צריך לדעת לעמוד בלחצים
ובהרבה מקרים הוא יודע טוב מאוד לעמוד בלחצים.
התושבים לא צריכים לעשות את החישובים והשיקולים של המדינה.
האחריות למתן ההטבה הזו היא 100% של שר התחבורה והוא צריך לדעת להפסיק את ההטבה הזו.
אז מה אם התושבים מאיימים בהחרמה? אם הם באמת מתכוונים (והם כנראה לא יעמדו בכך לאורך זמן) שיחרימו...
מקסימום הרכבת תסגור את תחנת שדרות ותחסוך כסף.
כשהרכבת תדלג על התחנה ותיסע לנתיבות, אופקים ובאר שבע מבלי לעצור בשדרות, הגיבורים הגדולים של שדרות יתחננו מהר מאוד לפתוח מחדש את התחנה.
שהתושבים מתבכיינים, כאילו זו בעיה מקומית ולא בעיה ארצית.
התבכיינות סטייל, דופקים את הדרומים, עד שעשיתם לנו משהו טוב, עשיתם חצי עבודה וכו'...
&nbsp
התנהגות כזאת היא התנהגות מחפירה בעיניי. אין לי בעיה עם קיפוח אמיתי אבל כאן אין שום קיפוח וכתושב הדרום דיי נמאס לי לשמוע אנשים שמדברים על כך שמקפחים את הנגב ומגיע לנו חינם כי אנחנו מקופחים וכו'. חלאס, זה בולשיט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה