הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
* בסמוך

שאלת שאלה גדולה, ידידי.
ראשית, יש לא מעט מפלגים בפרויקט, חלקם ימוקמו במוך לתחנת ההגנה וחלקם בסבידור. לכל אחד מהמפלגים תפקיד ספציפי ואני מעדיף להתייחס לכך בזמן אמת, בעת ביצוע העבודה. יחד עם זאת וע"מ לא לאכזב אותך לגמרי, הנה טעימה קטנה על קצה המזלג.
בתחנת ההגנה ימוקמו שני מפלגים חדשים מצפון לתחנה ע"מ לאפשר מעבר של רכבות בכיוון דרום למסילה מס' 3 ועי"כ מניעת יצירת "פקק" בשטח התחנה. בנוסף, יותקן דאבל קרוס (מעבור כפול) "שנשכח" עוד מימי פרויקט קו ראשל"צ מערב.
בתחנת סבידור יוארך אורכן התפעולי של מסילות 1 ו-2 במטרה לאפשר כניסתן של רכבות ארוכות לתחנה וזאת תוך התאמת מפלגים לפרויקט המסילה הרביעית באיילון.
מקווה שהצלחתי לעורר את סקרנותך. אם כן, אזי אתה קורא שישי נאמן ו"שבוי" שלי למדורים הבאים.
* בסמוך
 

GLSRA

Active member
ההיכרות שלך את החומר מרשימה - תודה

שאלת שאלה גדולה, ידידי.
ראשית, יש לא מעט מפלגים בפרויקט, חלקם ימוקמו במוך לתחנת ההגנה וחלקם בסבידור. לכל אחד מהמפלגים תפקיד ספציפי ואני מעדיף להתייחס לכך בזמן אמת, בעת ביצוע העבודה. יחד עם זאת וע"מ לא לאכזב אותך לגמרי, הנה טעימה קטנה על קצה המזלג.
בתחנת ההגנה ימוקמו שני מפלגים חדשים מצפון לתחנה ע"מ לאפשר מעבר של רכבות בכיוון דרום למסילה מס' 3 ועי"כ מניעת יצירת "פקק" בשטח התחנה. בנוסף, יותקן דאבל קרוס (מעבור כפול) "שנשכח" עוד מימי פרויקט קו ראשל"צ מערב.
בתחנת סבידור יוארך אורכן התפעולי של מסילות 1 ו-2 במטרה לאפשר כניסתן של רכבות ארוכות לתחנה וזאת תוך התאמת מפלגים לפרויקט המסילה הרביעית באיילון.
מקווה שהצלחתי לעורר את סקרנותך. אם כן, אזי אתה קורא שישי נאמן ו"שבוי" שלי למדורים הבאים.
ההיכרות שלך את החומר מרשימה - תודה
האם האורך התפעולי של תחנות לא צריך להיות אחיד.
אחרת, רכבת ארוכה שמותאמת רק לסוג מסוים של תחנות (נגיד סבידור במקרב זה) לא תוכל לעצור בתחנה שלא הותאמה לכך בגלל אורך רציפים קצר.
יש כאן מעין "מכנה משותף" הקצר ביותר שיכתיב את אורך הרכבות המופעלות ברשת במסילות.
תקן אותי אם אני טועה
 
לא נתקלת במקרים שבהם הפקח מבקש מנוסעים בקרונות האחוריים

ההיכרות שלך את החומר מרשימה - תודה
האם האורך התפעולי של תחנות לא צריך להיות אחיד.
אחרת, רכבת ארוכה שמותאמת רק לסוג מסוים של תחנות (נגיד סבידור במקרב זה) לא תוכל לעצור בתחנה שלא הותאמה לכך בגלל אורך רציפים קצר.
יש כאן מעין "מכנה משותף" הקצר ביותר שיכתיב את אורך הרכבות המופעלות ברשת במסילות.
תקן אותי אם אני טועה
לא נתקלת במקרים שבהם הפקח מבקש מנוסעים בקרונות האחוריים
להתקדם מספר קרונות קדימה על מנת לרדת מהרכבת בבטחה?
 

OrenAvidan

New member
תודה בעז, שאלה

הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור
שלום,
רכבת ישראל יוצאת בפרויקט בהקמת טרמינל יציאה חדש מצפון רציפי תחנת ת"א מרכז סבידור (ארלוזורוב) הישר אל גשר מודעי.
'דניה סיבוס' תבצע עבור הרכבת את עבודות הקמת הטרמינל, בעלות של כ-31.8 מלש"ח.
הפרויקט צפוי לשפר משמעותית את השירות לנוסעים בתחנה ולספק מעבר יציאה ישיר אל מתחם הבורסה ברמת גן, לעשרות אלפי לקוחות הרכבת מדי יום.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
קרדיט להדמיות "ברחנא אדרכלים ובוני ערים"
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
תודה בעז, שאלה
האם ידוע לך על תכנית לשדרוג תחנת רכבת תל אביב השלום, או הוספה של מעבר לכיוון הגשר הצפוני לגשר השלום? המעבר ממנה לתחנת בגין של הרכבת הקלה מתבקש, ונראה שזה פשוט לא הגיוני להקיף את כל הבלוק של מגדלי עזריאלי בשביל להגיע לשם.
&nbsp
תודה
 

בועז ל

New member
מצטער, אין לי מידע על כך וגם לא ניסיתי לבדוק.

תודה בעז, שאלה
האם ידוע לך על תכנית לשדרוג תחנת רכבת תל אביב השלום, או הוספה של מעבר לכיוון הגשר הצפוני לגשר השלום? המעבר ממנה לתחנת בגין של הרכבת הקלה מתבקש, ונראה שזה פשוט לא הגיוני להקיף את כל הבלוק של מגדלי עזריאלי בשביל להגיע לשם.
&nbsp
תודה
מצטער, אין לי מידע על כך וגם לא ניסיתי לבדוק.
אם לא יצוץ בקרוב מי שנבר כבר בנושא זה ברשת, אנסה לבדוק זאת עבורך בימים הקרובים.
 

טשאפק 2

New member
קיים רעיון לשדרג את היציאה הדרומית מהתחנה

מצטער, אין לי מידע על כך וגם לא ניסיתי לבדוק.
אם לא יצוץ בקרוב מי שנבר כבר בנושא זה ברשת, אנסה לבדוק זאת עבורך בימים הקרובים.
קיים רעיון לשדרג את היציאה הדרומית מהתחנה
שמול הכניסה הראשית, כך שתהפוך לכניסה רגילה ותקל על עומס הנוסעים בכניסה הראשית (כבר כיום הדוחק קשה, ומספר הנוסעים בתחנה עוד צפוי לגדול).

זה לא פשוט לביצוע כי אין שם כרגע שטח מדרכה מיותר, אבל עלו כל מיני אפשרויות.
 

GLSRA

Active member
לא פשוט, אבל בהחלט חיוני.

קיים רעיון לשדרג את היציאה הדרומית מהתחנה
שמול הכניסה הראשית, כך שתהפוך לכניסה רגילה ותקל על עומס הנוסעים בכניסה הראשית (כבר כיום הדוחק קשה, ומספר הנוסעים בתחנה עוד צפוי לגדול).

זה לא פשוט לביצוע כי אין שם כרגע שטח מדרכה מיותר, אבל עלו כל מיני אפשרויות.
לא פשוט, אבל בהחלט חיוני.
 

darkshadow1

New member
למה להקיף את כל הבלוק כשאפשר לעבור דרך הקניון?

תודה בעז, שאלה
האם ידוע לך על תכנית לשדרוג תחנת רכבת תל אביב השלום, או הוספה של מעבר לכיוון הגשר הצפוני לגשר השלום? המעבר ממנה לתחנת בגין של הרכבת הקלה מתבקש, ונראה שזה פשוט לא הגיוני להקיף את כל הבלוק של מגדלי עזריאלי בשביל להגיע לשם.
&nbsp
תודה
למה להקיף את כל הבלוק כשאפשר לעבור דרך הקניון?
הרבה יותר נעים ללכת בתוך הקניון הממוזג מאשר בחוץ. בכל מקרה אמורים בשנים הקרובות להרוס את בית ידיעות אחרונות (המשרדים של העיתון עוברים לראשל"צ) ולהקים במקומו מגדל נוסף שהבסיס שלו יהווה המשך לקניון עזריאלי. הרבה יותר הגיוני לסדר כחלק מאותו הפרויקט גישה מסודרת לתחנת הרכבת הקלה מתוך הקניון- יותר מסביר שקבוצת עזריאלי תעשה את זה מרצונה ובמימון שלה (זה האינטרס שלה אחרי הכל).
בכל מקרה, הנקודה הכי הגיונית להחלפה בין רכבת ישראל לקו האדום היא תחנת ארלוזורוב. אם כבר מתכוונים לשפוך כסף על חיבור יעיל יותר בין רכבת ישראל לקווי נת"ע- כדאי שהוא ישפך שם. אני מקווה מאוד שבנת"ע דאגו להפוך את המעבר הזה לכמה שיותר אופטימלי- לדעתי מנהרה להולכי רגל מתחנת הרק"ל ישירות לרציפי הרכבת היא דבר מתבקש.
 

איטלקי8

New member
תחנת מרכז חייבת טרמינל ממוזג.

הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור
שלום,
רכבת ישראל יוצאת בפרויקט בהקמת טרמינל יציאה חדש מצפון רציפי תחנת ת"א מרכז סבידור (ארלוזורוב) הישר אל גשר מודעי.
'דניה סיבוס' תבצע עבור הרכבת את עבודות הקמת הטרמינל, בעלות של כ-31.8 מלש"ח.
הפרויקט צפוי לשפר משמעותית את השירות לנוסעים בתחנה ולספק מעבר יציאה ישיר אל מתחם הבורסה ברמת גן, לעשרות אלפי לקוחות הרכבת מדי יום.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
קרדיט להדמיות "ברחנא אדרכלים ובוני ערים"
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
תחנת מרכז חייבת טרמינל ממוזג.
די דומה למה שיש בבאר שבע מרכז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה