הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור

הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור
שלום,
רכבת ישראל יוצאת בפרויקט בהקמת טרמינל יציאה חדש מצפון רציפי תחנת ת"א מרכז סבידור (ארלוזורוב) הישר אל גשר מודעי.
'דניה סיבוס' תבצע עבור הרכבת את עבודות הקמת הטרמינל, בעלות של כ-31.8 מלש"ח.
הפרויקט צפוי לשפר משמעותית את השירות לנוסעים בתחנה ולספק מעבר יציאה ישיר אל מתחם הבורסה ברמת גן, לעשרות אלפי לקוחות הרכבת מדי יום.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
קרדיט להדמיות "ברחנא אדרכלים ובוני ערים"
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה



 

סנוי

New member
בועז, יש הערכה לגבי מועד תחילת העבודות? וסיומן?

הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור
שלום,
רכבת ישראל יוצאת בפרויקט בהקמת טרמינל יציאה חדש מצפון רציפי תחנת ת"א מרכז סבידור (ארלוזורוב) הישר אל גשר מודעי.
'דניה סיבוס' תבצע עבור הרכבת את עבודות הקמת הטרמינל, בעלות של כ-31.8 מלש"ח.
הפרויקט צפוי לשפר משמעותית את השירות לנוסעים בתחנה ולספק מעבר יציאה ישיר אל מתחם הבורסה ברמת גן, לעשרות אלפי לקוחות הרכבת מדי יום.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
קרדיט להדמיות "ברחנא אדרכלים ובוני ערים"
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
בועז, יש הערכה לגבי מועד תחילת העבודות? וסיומן?
 
תודה בעז. דרך אגב, לא תכננו להעביר את מיקום תחנת סבידור

הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור
שלום,
רכבת ישראל יוצאת בפרויקט בהקמת טרמינל יציאה חדש מצפון רציפי תחנת ת"א מרכז סבידור (ארלוזורוב) הישר אל גשר מודעי.
'דניה סיבוס' תבצע עבור הרכבת את עבודות הקמת הטרמינל, בעלות של כ-31.8 מלש"ח.
הפרויקט צפוי לשפר משמעותית את השירות לנוסעים בתחנה ולספק מעבר יציאה ישיר אל מתחם הבורסה ברמת גן, לעשרות אלפי לקוחות הרכבת מדי יום.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
קרדיט להדמיות "ברחנא אדרכלים ובוני ערים"
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
תודה בעז. דרך אגב, לא תכננו להעביר את מיקום תחנת סבידור
דרומה, אל מעל לקו האדום של הרכבת הקלה?
 

דודוdudu

New member
לא ברור איך התוכנית מסתדרת עם פרויקט מתחם ת"א 2000

הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור
שלום,
רכבת ישראל יוצאת בפרויקט בהקמת טרמינל יציאה חדש מצפון רציפי תחנת ת"א מרכז סבידור (ארלוזורוב) הישר אל גשר מודעי.
'דניה סיבוס' תבצע עבור הרכבת את עבודות הקמת הטרמינל, בעלות של כ-31.8 מלש"ח.
הפרויקט צפוי לשפר משמעותית את השירות לנוסעים בתחנה ולספק מעבר יציאה ישיר אל מתחם הבורסה ברמת גן, לעשרות אלפי לקוחות הרכבת מדי יום.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
קרדיט להדמיות "ברחנא אדרכלים ובוני ערים"
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
לא ברור איך התוכנית מסתדרת עם פרויקט מתחם ת"א 2000
[URL]http://www.project-tlv.com/places/tlv2000[/URL]
 

סנוי

New member
לא מכיר את העניין לעומק, אבל עושה רושם שזה לא יפריע...

לא ברור איך התוכנית מסתדרת עם פרויקט מתחם ת"א 2000
[URL]http://www.project-tlv.com/places/tlv2000[/URL]
לא מכיר את העניין לעומק, אבל עושה רושם שזה לא יפריע...
השרטוטים שם הם עדיין לא עובדה מוגמרת, וזה עשוי דווקא להשתלב יפה לדעתי..
מה גם שקיימת עובדה בשטח שאי אפשר להזיז, וזה הרציפים שבין נתיבי איילון. אני מניח שרק מבנה התחנה העליון יוזז או יחובר לתחנת הרכבת התחתית. אני מקווה שזה רק לא יהיה מסורבל מדי ויתכננו משהו איכותי :)
 

cwen

New member
רק יציאה?

הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור
שלום,
רכבת ישראל יוצאת בפרויקט בהקמת טרמינל יציאה חדש מצפון רציפי תחנת ת"א מרכז סבידור (ארלוזורוב) הישר אל גשר מודעי.
'דניה סיבוס' תבצע עבור הרכבת את עבודות הקמת הטרמינל, בעלות של כ-31.8 מלש"ח.
הפרויקט צפוי לשפר משמעותית את השירות לנוסעים בתחנה ולספק מעבר יציאה ישיר אל מתחם הבורסה ברמת גן, לעשרות אלפי לקוחות הרכבת מדי יום.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
קרדיט להדמיות "ברחנא אדרכלים ובוני ערים"
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
רק יציאה?
בשביל זה צריך טרמינל? אי אפשר להסתפק במדרגות ומעלית?
 

GLSRA

Member
הנושא הזה הועלה בפורום לפני כמה ימים.

הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור
שלום,
רכבת ישראל יוצאת בפרויקט בהקמת טרמינל יציאה חדש מצפון רציפי תחנת ת"א מרכז סבידור (ארלוזורוב) הישר אל גשר מודעי.
'דניה סיבוס' תבצע עבור הרכבת את עבודות הקמת הטרמינל, בעלות של כ-31.8 מלש"ח.
הפרויקט צפוי לשפר משמעותית את השירות לנוסעים בתחנה ולספק מעבר יציאה ישיר אל מתחם הבורסה ברמת גן, לעשרות אלפי לקוחות הרכבת מדי יום.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
קרדיט להדמיות "ברחנא אדרכלים ובוני ערים"
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
הנושא הזה הועלה בפורום לפני כמה ימים.
מצד אחד, בהחלט מעודד ומבטיח, מאוד מקובל בעולם שיש כניסות רבות לתחנות רכבת גדולות וימוסות.
מצד שני, אם זמן ההקמה המתוכנן הוא שנתיים, אז יש לי בעייה וביקורת שר"י לא מוצאת פיתרון קצר טווח במעבר העילי הקיים לכיוון הבורסה.
כפי שהצגתי לפני מספר ימים מעל הבמה הזו, ישנה כיום בעייה אקוטית ועומסים בלתי סבירים בשעות הבוקר. הנוסעים המגיעים לעיתים בו זמנית ממספר קווים מוצאים את עצמם בתור ארוך כדי לעבוד בידוק כרטיסים לפני היציאה.
לדעתי, על ר"י למצוא פתרון ביניים מיידי, על ידי הוספת מכונות בידוק. לא ניתן לחכות שנתיים !!
דעתכם ?

 
יש ולידטורים כמעט לכל רוחב הגשר ובבוקר רובם מכוונים לכיוון

הנושא הזה הועלה בפורום לפני כמה ימים.
מצד אחד, בהחלט מעודד ומבטיח, מאוד מקובל בעולם שיש כניסות רבות לתחנות רכבת גדולות וימוסות.
מצד שני, אם זמן ההקמה המתוכנן הוא שנתיים, אז יש לי בעייה וביקורת שר"י לא מוצאת פיתרון קצר טווח במעבר העילי הקיים לכיוון הבורסה.
כפי שהצגתי לפני מספר ימים מעל הבמה הזו, ישנה כיום בעייה אקוטית ועומסים בלתי סבירים בשעות הבוקר. הנוסעים המגיעים לעיתים בו זמנית ממספר קווים מוצאים את עצמם בתור ארוך כדי לעבוד בידוק כרטיסים לפני היציאה.
לדעתי, על ר"י למצוא פתרון ביניים מיידי, על ידי הוספת מכונות בידוק. לא ניתן לחכות שנתיים !!
דעתכם ?
יש ולידטורים כמעט לכל רוחב הגשר ובבוקר רובם מכוונים לכיוון
היציאה מהתחנה.
אין שם אפשרות להוסיף עוד ולידטורים.
 

GLSRA

Member
אני לא מומחה אבל אני חושב שאפשרי

יש ולידטורים כמעט לכל רוחב הגשר ובבוקר רובם מכוונים לכיוון
היציאה מהתחנה.
אין שם אפשרות להוסיף עוד ולידטורים.
אני לא מומחה אבל אני חושב שאפשרי
אם ימקמו את הולידטורים באלכסון קרי במעין ניצב לכיוון התנועה, אפשר על רוחב קבוע למקם יותר עמדות.
אנסה לשרטט "סקיצה" ולשלוח יותר מאוחר
 

GLSRA

Member
שרבטתי משהו, אדריכל מתחיל יכול לפתור את הבעייה בעלות זניחה

יש ולידטורים כמעט לכל רוחב הגשר ובבוקר רובם מכוונים לכיוון
היציאה מהתחנה.
אין שם אפשרות להוסיף עוד ולידטורים.
שרבטתי משהו, אדריכל מתחיל יכול לפתור את הבעייה בעלות זניחה
וזאת מבלי לחכות עוד שנתיים, אפשר לתת מענה למאות (אלפי ?) אלפי נוסעים מדי בוקר

 

olli3

New member
מנהל
זה רק אומר שלשניים הקיצוניים (לפחות) לא תוכל להגיע גם ככה.

שרבטתי משהו, אדריכל מתחיל יכול לפתור את הבעייה בעלות זניחה
וזאת מבלי לחכות עוד שנתיים, אפשר לתת מענה למאות (אלפי ?) אלפי נוסעים מדי בוקר
זה רק אומר שלשניים הקיצוניים (לפחות) לא תוכל להגיע גם ככה.
כי ההמון יחסום את הגישה אליהם, דיי דומה לכביש עם נתיב או שני נתיבים ישר שבהתקרבות לצומת, יש נתיב נוסף לפניה שמאלה. כשיותר מידי כלי רכב רוצים לפנות שמאלה, התור זולג לנתיב השני בכביש או היחיד ויוצר פקק.
 

GLSRA

Member
לא חושב, אני מאמין שכל ולידטור שרק יצליחו להוסיף יוריד לחץ

זה רק אומר שלשניים הקיצוניים (לפחות) לא תוכל להגיע גם ככה.
כי ההמון יחסום את הגישה אליהם, דיי דומה לכביש עם נתיב או שני נתיבים ישר שבהתקרבות לצומת, יש נתיב נוסף לפניה שמאלה. כשיותר מידי כלי רכב רוצים לפנות שמאלה, התור זולג לנתיב השני בכביש או היחיד ויוצר פקק.
לא חושב, אני מאמין שכל ולידטור שרק יצליחו להוסיף יוריד לחץ
מעניין אם מי מחברי הפורום נתקל בבעייה הזו בעצמו.
זה הופך לבלתי נסבל בבקרים
 

בועז ל

New member
אנסה לענות על חלקן של השאלות שהועלו כאן,

הודעת ר"י: הקמת מבנה טרמינל חדש לשדרוג תחנת סבידור
שלום,
רכבת ישראל יוצאת בפרויקט בהקמת טרמינל יציאה חדש מצפון רציפי תחנת ת"א מרכז סבידור (ארלוזורוב) הישר אל גשר מודעי.
'דניה סיבוס' תבצע עבור הרכבת את עבודות הקמת הטרמינל, בעלות של כ-31.8 מלש"ח.
הפרויקט צפוי לשפר משמעותית את השירות לנוסעים בתחנה ולספק מעבר יציאה ישיר אל מתחם הבורסה ברמת גן, לעשרות אלפי לקוחות הרכבת מדי יום.
מצ"ב הודעה לעיתונות.
קרדיט להדמיות "ברחנא אדרכלים ובוני ערים"
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
אנסה לענות על חלקן של השאלות שהועלו כאן,
אך תחילה אציין, כי ביצוע הטרמינל בסבידור הנו רק שלב ראשון וקטן מתכנית נרחבת שמתייחסת לתחנה זו ולתחנת ההגנה במסגרת פרויקט האינטגרציה.
כהמשך להקמת הטרמינל, ניתן לשייך גם את שטחי המסחר שעתידים לקום בתחנה ומובן מאליו שההגדרה "טרמינל יציאה" מתייחסת רק לשלב הראשון של התכנית. עם השגת היתרי הבנייה הנדרשים, תורחב הפעילות בסבידור. לאחר ביצוע הכלונסאות ומעבר העבודות למפלס הטרמינל, תחלנה העבודות (היותר מעניינות לטעמי) על פרויקט האינטגרציה, שמטרתן הגדלת קיבולת הרכבות באיילון לקראת פתיחתו של A1 (הנה: קיבלתם הגדרה של פרויקט האינטגרציה
). לו"ז מתוכנן לסיום פרויקט האינטגרציה - רבעון שני 2017.

פרויקט האינטגרציה כולל עבודות מבנה תחתון, שינוי תוואי מסילות, הארכת רציפים, מפלגים חדשים, עבודות איתות, שתי פעימות תקשורת ועוד. תכנית זו כוללת 11 שלבי ביצוע שונים בסבידור ו-5 נוספים בתחנת ההגנה. בהיבט הביצוע, שלבי הביצוע של תחנת ההגנה ייכללו בתוך 11 המבצעים של הפרויקט וע"פ הפירוט הבא:
בשנת 2015 יתקיימו 6 מבצעי סופ"ש.
בשנת 2016 יתקיימו מבצעים בני שבוע כ"א.
בנוסף, מבצע גדול במשך שבועיים יתקיים בשנת 2016.
לעת עתה, אני מצרף שיקופית תפעולית של הצפוי בשנת 2015 בתחנת סבידור, תוך תקווה להעלות חומרים נוספים בהמשך במקביל ללימוד החומר המקצועי.

 

בועז ל

New member
תיקון למידע שנשמט.

אנסה לענות על חלקן של השאלות שהועלו כאן,
אך תחילה אציין, כי ביצוע הטרמינל בסבידור הנו רק שלב ראשון וקטן מתכנית נרחבת שמתייחסת לתחנה זו ולתחנת ההגנה במסגרת פרויקט האינטגרציה.
כהמשך להקמת הטרמינל, ניתן לשייך גם את שטחי המסחר שעתידים לקום בתחנה ומובן מאליו שההגדרה "טרמינל יציאה" מתייחסת רק לשלב הראשון של התכנית. עם השגת היתרי הבנייה הנדרשים, תורחב הפעילות בסבידור. לאחר ביצוע הכלונסאות ומעבר העבודות למפלס הטרמינל, תחלנה העבודות (היותר מעניינות לטעמי) על פרויקט האינטגרציה, שמטרתן הגדלת קיבולת הרכבות באיילון לקראת פתיחתו של A1 (הנה: קיבלתם הגדרה של פרויקט האינטגרציה
). לו"ז מתוכנן לסיום פרויקט האינטגרציה - רבעון שני 2017.

פרויקט האינטגרציה כולל עבודות מבנה תחתון, שינוי תוואי מסילות, הארכת רציפים, מפלגים חדשים, עבודות איתות, שתי פעימות תקשורת ועוד. תכנית זו כוללת 11 שלבי ביצוע שונים בסבידור ו-5 נוספים בתחנת ההגנה. בהיבט הביצוע, שלבי הביצוע של תחנת ההגנה ייכללו בתוך 11 המבצעים של הפרויקט וע"פ הפירוט הבא:
בשנת 2015 יתקיימו 6 מבצעי סופ"ש.
בשנת 2016 יתקיימו מבצעים בני שבוע כ"א.
בנוסף, מבצע גדול במשך שבועיים יתקיים בשנת 2016.
לעת עתה, אני מצרף שיקופית תפעולית של הצפוי בשנת 2015 בתחנת סבידור, תוך תקווה להעלות חומרים נוספים בהמשך במקביל ללימוד החומר המקצועי.
תיקון למידע שנשמט.
בשנת 2016 יתקיימו ארבעה מבצעים בני שבוע כ"א.
 

סנוי

New member
תודה על המידע! מפורט ומעניין


אנסה לענות על חלקן של השאלות שהועלו כאן,
אך תחילה אציין, כי ביצוע הטרמינל בסבידור הנו רק שלב ראשון וקטן מתכנית נרחבת שמתייחסת לתחנה זו ולתחנת ההגנה במסגרת פרויקט האינטגרציה.
כהמשך להקמת הטרמינל, ניתן לשייך גם את שטחי המסחר שעתידים לקום בתחנה ומובן מאליו שההגדרה "טרמינל יציאה" מתייחסת רק לשלב הראשון של התכנית. עם השגת היתרי הבנייה הנדרשים, תורחב הפעילות בסבידור. לאחר ביצוע הכלונסאות ומעבר העבודות למפלס הטרמינל, תחלנה העבודות (היותר מעניינות לטעמי) על פרויקט האינטגרציה, שמטרתן הגדלת קיבולת הרכבות באיילון לקראת פתיחתו של A1 (הנה: קיבלתם הגדרה של פרויקט האינטגרציה
). לו"ז מתוכנן לסיום פרויקט האינטגרציה - רבעון שני 2017.

פרויקט האינטגרציה כולל עבודות מבנה תחתון, שינוי תוואי מסילות, הארכת רציפים, מפלגים חדשים, עבודות איתות, שתי פעימות תקשורת ועוד. תכנית זו כוללת 11 שלבי ביצוע שונים בסבידור ו-5 נוספים בתחנת ההגנה. בהיבט הביצוע, שלבי הביצוע של תחנת ההגנה ייכללו בתוך 11 המבצעים של הפרויקט וע"פ הפירוט הבא:
בשנת 2015 יתקיימו 6 מבצעי סופ"ש.
בשנת 2016 יתקיימו מבצעים בני שבוע כ"א.
בנוסף, מבצע גדול במשך שבועיים יתקיים בשנת 2016.
לעת עתה, אני מצרף שיקופית תפעולית של הצפוי בשנת 2015 בתחנת סבידור, תוך תקווה להעלות חומרים נוספים בהמשך במקביל ללימוד החומר המקצועי.
תודה על המידע! מפורט ומעניין
 

GLSRA

Member
תודה על הפירוט - - מעניין - גם לי שאלה

אנסה לענות על חלקן של השאלות שהועלו כאן,
אך תחילה אציין, כי ביצוע הטרמינל בסבידור הנו רק שלב ראשון וקטן מתכנית נרחבת שמתייחסת לתחנה זו ולתחנת ההגנה במסגרת פרויקט האינטגרציה.
כהמשך להקמת הטרמינל, ניתן לשייך גם את שטחי המסחר שעתידים לקום בתחנה ומובן מאליו שההגדרה "טרמינל יציאה" מתייחסת רק לשלב הראשון של התכנית. עם השגת היתרי הבנייה הנדרשים, תורחב הפעילות בסבידור. לאחר ביצוע הכלונסאות ומעבר העבודות למפלס הטרמינל, תחלנה העבודות (היותר מעניינות לטעמי) על פרויקט האינטגרציה, שמטרתן הגדלת קיבולת הרכבות באיילון לקראת פתיחתו של A1 (הנה: קיבלתם הגדרה של פרויקט האינטגרציה
). לו"ז מתוכנן לסיום פרויקט האינטגרציה - רבעון שני 2017.

פרויקט האינטגרציה כולל עבודות מבנה תחתון, שינוי תוואי מסילות, הארכת רציפים, מפלגים חדשים, עבודות איתות, שתי פעימות תקשורת ועוד. תכנית זו כוללת 11 שלבי ביצוע שונים בסבידור ו-5 נוספים בתחנת ההגנה. בהיבט הביצוע, שלבי הביצוע של תחנת ההגנה ייכללו בתוך 11 המבצעים של הפרויקט וע"פ הפירוט הבא:
בשנת 2015 יתקיימו 6 מבצעי סופ"ש.
בשנת 2016 יתקיימו מבצעים בני שבוע כ"א.
בנוסף, מבצע גדול במשך שבועיים יתקיים בשנת 2016.
לעת עתה, אני מצרף שיקופית תפעולית של הצפוי בשנת 2015 בתחנת סבידור, תוך תקווה להעלות חומרים נוספים בהמשך במקביל ללימוד החומר המקצועי.
תודה על הפירוט - - מעניין - גם לי שאלה
הפירוק וההרכבה של מפלגים חדשים בעצם מזיזה את מיקום המפלגים. מה הסיבה לכך ? במה זה עוזר בתמונה הכללית ?
 

בועז ל

New member
שאלת שאלה גדולה, ידידי.

תודה על הפירוט - - מעניין - גם לי שאלה
הפירוק וההרכבה של מפלגים חדשים בעצם מזיזה את מיקום המפלגים. מה הסיבה לכך ? במה זה עוזר בתמונה הכללית ?
שאלת שאלה גדולה, ידידי.
ראשית, יש לא מעט מפלגים בפרויקט, חלקם ימוקמו במוך לתחנת ההגנה וחלקם בסבידור. לכל אחד מהמפלגים תפקיד ספציפי ואני מעדיף להתייחס לכך בזמן אמת, בעת ביצוע העבודה. יחד עם זאת וע"מ לא לאכזב אותך לגמרי, הנה טעימה קטנה על קצה המזלג.
בתחנת ההגנה ימוקמו שני מפלגים חדשים מצפון לתחנה ע"מ לאפשר מעבר של רכבות בכיוון דרום למסילה מס' 3 ועי"כ מניעת יצירת "פקק" בשטח התחנה. בנוסף, יותקן דאבל קרוס (מעבור כפול) "שנשכח" עוד מימי פרויקט קו ראשל"צ מערב.
בתחנת סבידור יוארך אורכן התפעולי של מסילות 1 ו-2 במטרה לאפשר כניסתן של רכבות ארוכות לתחנה וזאת תוך התאמת מפלגים לפרויקט המסילה הרביעית באיילון.
מקווה שהצלחתי לעורר את סקרנותך. אם כן, אזי אתה קורא שישי נאמן ו"שבוי" שלי למדורים הבאים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה