הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייההודעת רכבת ישראל: עיצומי ועד העובדים.
שלום,
מצ"ב הודעה לעיתונות בנוגע לעיצומים שנוקט הועד בהפסקת פעילותו של בית הספר לרכבות.
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
אכן כן...הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.
סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
מבט לתחנת נהרייה הכנות להנחת מסילה שלישיתהודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.
סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
פורקה המסילה הישנה ליד חוף התמרים בכיוון חיפההודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.
סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
ממירים את כל (אם לא רוב?) למפגשי רכבת להולכיפורקה המסילה הישנה ליד חוף התמרים בכיוון חיפה
נפתח לתנועה גשר הפרדה מפלסית 50 הגשר המזרחי לתנועה דו-סטרית בשלב זה,
ולכן בוטל מפגש 50 א' .
כעת יש אפשרות להשלים את הרמפה לגשר המערבי, ולהעביר מסילות לכיוון מזרח במסגרת הקו לכרמיאל,
לכן הגשר שנבנה ארוך במיוחד.
המסילות יעברו בכיוון מזרח כנראה צפונית ממגרש העכו דרום מתחת לגשר הקיים ומתחת לגשר שנבנה בכביש מס' 4 עוקף עכו מזרח (הפרדה מפלסית)
מבט לגשר כביש מס' 4 עוקף עכו ממזרחהודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.
סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
תודה רבה על התוספות המצולמות, שמואל.מבט לגשר כביש מס' 4 עוקף עכו ממזרח
מבט לגשר כביש מס' 4 עוקף עכו ממזרח .
מתחתיו יעברו המסילות לכרמיאל....בשמורת הטבע ליד נחל נעמן.
מבט לגשר כביש מס' 4 עוקף עכו ממזרח
מבט לגשר כביש מס' 4 עוקף עכו ממזרח .
מתחתיו יעברו המסילות לכרמיאל....בשמורת הטבע ליד נחל נעמן.
הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.
סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
תאריך שאיננו קיים בלוח השנההודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.
סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
שאלה לגבי פעולות ההכפלההודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.
סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
זה לא הקטע הקצר היחיד שההכפלה שלו לקחה שניםשאלה לגבי פעולות ההכפלה
זה נכון שלקח להכפיל את הקטע הזה 10 שנים, כלומר שהעבודות התחילו ב-2003? קראתי את זה איפשהו באינטרנט וזה נשמע לי לא אמין. תוכלו לתת מעט פרטים על זמן ההכפלה, האם הוא היה באמת כל כך ארוך ואם כן - למה?
מרבית הזמן הוא תוצאה של התנגדויות תושבים לידשאלה לגבי פעולות ההכפלה
זה נכון שלקח להכפיל את הקטע הזה 10 שנים, כלומר שהעבודות התחילו ב-2003? קראתי את זה איפשהו באינטרנט וזה נשמע לי לא אמין. תוכלו לתת מעט פרטים על זמן ההכפלה, האם הוא היה באמת כל כך ארוך ואם כן - למה?
ההתנגדויות הן רק חלק מהסיפורמרבית הזמן הוא תוצאה של התנגדויות תושבים ליד
התוואי. הכפלת קרית מוצקין-נהריה היה אמור להיות פרוייקט אחד אבל השגת האישורים בוועדות התכנון היתה כ"כ קשה שפיצלו את התוכנית לשניים - מוצקין-עכו ועכו-נהריה - מה ש"מיהר" את העבודות בקטע מוצקין עכו אם כי גם שם היו עיכובים.
התקציב למיטב זכרוני מאושר כבר מ2001.
האמת שהקו לבאר שבע חשוב יותרההתנגדויות הן רק חלק מהסיפור
התנגדויות יש לכל פרויקט. השאלה היא אם מטפלים בהן במרץ ובמטרה לסיים או נותנים להן למתוח את הפרויקט לנצח. במקרה של הקו לבאר שבע היו התנגדויות ובעיות לא פחות קשות, אבל הייתה החלטה לקדם את הקו והוא אכן קוּדם במרץ (לא לפני שהוקפא, אבל זה כבר סיפור אחר). בקווים הקצרים לכפ"ס ולנהריה נתנו לדברים להתנהל "בעצמם" והתוצאה בהתאם.
הקוים לכ״ס ונהריה שונים מקו אשקלון-ב״שההתנגדויות הן רק חלק מהסיפור
התנגדויות יש לכל פרויקט. השאלה היא אם מטפלים בהן במרץ ובמטרה לסיים או נותנים להן למתוח את הפרויקט לנצח. במקרה של הקו לבאר שבע היו התנגדויות ובעיות לא פחות קשות, אבל הייתה החלטה לקדם את הקו והוא אכן קוּדם במרץ (לא לפני שהוקפא, אבל זה כבר סיפור אחר). בקווים הקצרים לכפ"ס ולנהריה נתנו לדברים להתנהל "בעצמם" והתוצאה בהתאם.
אני חושב שעמית התכוון למסילת לוד-ב"שהקוים לכ״ס ונהריה שונים מקו אשקלון-ב״ש
בגלל שבקו העיירות מדובר בקו חדש לגמרי. בקו הזה היו כל מיני אופציות היכן למקם אותו וברגע שנתקלו בהתנגדות פשוט שינו את התוואי המוצע. התוצאה היתה קו שמוקם מרוחק יחסית מהערים שאותן הוא אמור לשרת ועושה כל מיני עיקולים וסיבובים מסביבן.
אז כן, מצד אחד קיבלת הליך יותר מהיר אבל מצד שני קיבלת מסילה שעושה סיבוב מסביב לנתיבות באמצע השום כלום במקום לעבור בצמוד לכביש 25 בכניסה לעיר שזה התוואי הטבעי שלה.
גם זו היתה תקועה בוועדות ואישורים המון זמן,אני חושב שעמית התכוון למסילת לוד-ב"ש
ולא למסילת אשקלון-ב"ש.
אבל הייתי מצפה שהעיכוב יהיה פרופורציוני לאורךגם זו היתה תקועה בוועדות ואישורים המון זמן,
אבל בגלל שהיא כ״כ ארוכה נוצרו מקרים שהיה ניתן היה לעבוד על קטעים שכבר אושרו, תוך כדי התמהמהות על קטעים אחרים שנותרו תקועים במשך שנים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.