הודעת רכבת ישראל: עיצומי ועד העובדים.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הודעת רכבת ישראל: עיצומי ועד העובדים.

הודעת רכבת ישראל: עיצומי ועד העובדים.
שלום,
מצ"ב הודעה לעיתונות בנוגע לעיצומים שנוקט הועד בהפסקת פעילותו של בית הספר לרכבות.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 

בועז ל

New member
הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה

הודעת רכבת ישראל: עיצומי ועד העובדים.
שלום,
מצ"ב הודעה לעיתונות בנוגע לעיצומים שנוקט הועד בהפסקת פעילותו של בית הספר לרכבות.

שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
 
אכן כן...

הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
אכן כן...
קטר 120 מושך באיטיות קרונות משא עם חצץ , החצץ מוּרַד לכיסוי רבד על המסילה ...
 
מבט לתחנת נהרייה הכנות להנחת מסילה שלישית

הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
מבט לתחנת נהרייה הכנות להנחת מסילה שלישית
כמקובל בתחנות רבות בארצנו, יש רציף שלישי...
 
פורקה המסילה הישנה ליד חוף התמרים בכיוון חיפה

הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
פורקה המסילה הישנה ליד חוף התמרים בכיוון חיפה
נפתח לתנועה גשר הפרדה מפלסית 50 הגשר המזרחי לתנועה דו-סטרית בשלב זה,
ולכן בוטל מפגש 50 א' .
כעת יש אפשרות להשלים את הרמפה לגשר המערבי, ולהעביר מסילות לכיוון מזרח במסגרת הקו לכרמיאל,
לכן הגשר שנבנה ארוך במיוחד.
המסילות יעברו בכיוון מזרח כנראה צפונית ממגרש ה
עכו דרום מתחת לגשר הקיים ומתחת לגשר שנבנה בכביש מס' 4 עוקף עכו מזרח (הפרדה מפלסית)
 

שימי810

New member
ממירים את כל (אם לא רוב?) למפגשי רכבת להולכי

פורקה המסילה הישנה ליד חוף התמרים בכיוון חיפה
נפתח לתנועה גשר הפרדה מפלסית 50 הגשר המזרחי לתנועה דו-סטרית בשלב זה,
ולכן בוטל מפגש 50 א' .
כעת יש אפשרות להשלים את הרמפה לגשר המערבי, ולהעביר מסילות לכיוון מזרח במסגרת הקו לכרמיאל,
לכן הגשר שנבנה ארוך במיוחד.
המסילות יעברו בכיוון מזרח כנראה צפונית ממגרש ה
עכו דרום מתחת לגשר הקיים ומתחת לגשר שנבנה בכביש מס' 4 עוקף עכו מזרח (הפרדה מפלסית)
ממירים את כל (אם לא רוב?) למפגשי רכבת להולכי
רגל?

במעבר הזה לפחות?
 
מבט לגשר כביש מס' 4 עוקף עכו ממזרח

הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
מבט לגשר כביש מס' 4 עוקף עכו ממזרח
מבט לגשר כביש מס' 4 עוקף עכו ממזרח .
מתחתיו יעברו המסילות לכרמיאל....בשמורת הטבע ליד נחל נעמן.
 
תודה על החדשות! מזל"ט לרכבת ישראל!

הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
תודה על החדשות! מזל"ט לרכבת ישראל!
 

down under

New member
תאריך שאיננו קיים בלוח השנה

הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
תאריך שאיננו קיים בלוח השנה
אין חיה כזו שנקראת יום א' (או יום ראשון / sunday) שהוא גם ה-25 בנובמבר 2013.
 

ונפלון

New member
שאלה לגבי פעולות ההכפלה

הודעת ר"י - סיום הכפלת קטע ק.מוצקין - נהרייה
שלום,
ביום א' ה-25.11.2013 תחל רכבת ישראל, לראשונה בתולדותיה, בהפעלת מסילה כפולה מנהרייה ועד לבאר שבע.
הפרויקט, באומדן של כ-662 מלש"ח. כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהרייה ועכו ויאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

סוף שבוע נעים
שחר וייסמן | אגף דוברות והסברה
שאלה לגבי פעולות ההכפלה
זה נכון שלקח להכפיל את הקטע הזה 10 שנים, כלומר שהעבודות התחילו ב-2003? קראתי את זה איפשהו באינטרנט וזה נשמע לי לא אמין. תוכלו לתת מעט פרטים על זמן ההכפלה, האם הוא היה באמת כל כך ארוך ואם כן - למה?
 
זה לא הקטע הקצר היחיד שההכפלה שלו לקחה שנים

שאלה לגבי פעולות ההכפלה
זה נכון שלקח להכפיל את הקטע הזה 10 שנים, כלומר שהעבודות התחילו ב-2003? קראתי את זה איפשהו באינטרנט וזה נשמע לי לא אמין. תוכלו לתת מעט פרטים על זמן ההכפלה, האם הוא היה באמת כל כך ארוך ואם כן - למה?
זה לא הקטע הקצר היחיד שההכפלה שלו לקחה שנים
ארוכות.
גם הכפלת הקטע בין ת"א אוניברסיטה לפ"ת סגולה "בוצעה" במשך מספר רב של שנים (המרכאות בגלל שזמן הבטלה בפרויקט היה ארוך בהרבה מזמן העבודה).
 

luckydude

Active member
מרבית הזמן הוא תוצאה של התנגדויות תושבים ליד

שאלה לגבי פעולות ההכפלה
זה נכון שלקח להכפיל את הקטע הזה 10 שנים, כלומר שהעבודות התחילו ב-2003? קראתי את זה איפשהו באינטרנט וזה נשמע לי לא אמין. תוכלו לתת מעט פרטים על זמן ההכפלה, האם הוא היה באמת כל כך ארוך ואם כן - למה?
מרבית הזמן הוא תוצאה של התנגדויות תושבים ליד
התוואי. הכפלת קרית מוצקין-נהריה היה אמור להיות פרוייקט אחד אבל השגת האישורים בוועדות התכנון היתה כ"כ קשה שפיצלו את התוכנית לשניים - מוצקין-עכו ועכו-נהריה - מה ש"מיהר" את העבודות בקטע מוצקין עכו אם כי גם שם היו עיכובים.

התקציב למיטב זכרוני מאושר כבר מ2001.
 

amit1270

New member
ההתנגדויות הן רק חלק מהסיפור

מרבית הזמן הוא תוצאה של התנגדויות תושבים ליד
התוואי. הכפלת קרית מוצקין-נהריה היה אמור להיות פרוייקט אחד אבל השגת האישורים בוועדות התכנון היתה כ"כ קשה שפיצלו את התוכנית לשניים - מוצקין-עכו ועכו-נהריה - מה ש"מיהר" את העבודות בקטע מוצקין עכו אם כי גם שם היו עיכובים.

התקציב למיטב זכרוני מאושר כבר מ2001.
ההתנגדויות הן רק חלק מהסיפור
התנגדויות יש לכל פרויקט. השאלה היא אם מטפלים בהן במרץ ובמטרה לסיים או נותנים להן למתוח את הפרויקט לנצח. במקרה של הקו לבאר שבע היו התנגדויות ובעיות לא פחות קשות, אבל הייתה החלטה לקדם את הקו והוא אכן קוּדם במרץ (לא לפני שהוקפא, אבל זה כבר סיפור אחר). בקווים הקצרים לכפ"ס ולנהריה נתנו לדברים להתנהל "בעצמם" והתוצאה בהתאם.
 
האמת שהקו לבאר שבע חשוב יותר

ההתנגדויות הן רק חלק מהסיפור
התנגדויות יש לכל פרויקט. השאלה היא אם מטפלים בהן במרץ ובמטרה לסיים או נותנים להן למתוח את הפרויקט לנצח. במקרה של הקו לבאר שבע היו התנגדויות ובעיות לא פחות קשות, אבל הייתה החלטה לקדם את הקו והוא אכן קוּדם במרץ (לא לפני שהוקפא, אבל זה כבר סיפור אחר). בקווים הקצרים לכפ"ס ולנהריה נתנו לדברים להתנהל "בעצמם" והתוצאה בהתאם.
האמת שהקו לבאר שבע חשוב יותר
רואים זאת גם בדיעבד בתוספת הנוסעים , וגם בחשיבות של קירוב מטרופולין פריפריאלי.
חוץ מזה ממה שהבנתי בפורום מנהל הקו האיץ את ההכפלה.
 

luckydude

Active member
הקוים לכ״ס ונהריה שונים מקו אשקלון-ב״ש

ההתנגדויות הן רק חלק מהסיפור
התנגדויות יש לכל פרויקט. השאלה היא אם מטפלים בהן במרץ ובמטרה לסיים או נותנים להן למתוח את הפרויקט לנצח. במקרה של הקו לבאר שבע היו התנגדויות ובעיות לא פחות קשות, אבל הייתה החלטה לקדם את הקו והוא אכן קוּדם במרץ (לא לפני שהוקפא, אבל זה כבר סיפור אחר). בקווים הקצרים לכפ"ס ולנהריה נתנו לדברים להתנהל "בעצמם" והתוצאה בהתאם.
הקוים לכ״ס ונהריה שונים מקו אשקלון-ב״ש
בגלל שבקו העיירות מדובר בקו חדש לגמרי. בקו הזה היו כל מיני אופציות היכן למקם אותו וברגע שנתקלו בהתנגדות פשוט שינו את התוואי המוצע. התוצאה היתה קו שמוקם מרוחק יחסית מהערים שאותן הוא אמור לשרת ועושה כל מיני עיקולים וסיבובים מסביבן.

אז כן, מצד אחד קיבלת הליך יותר מהיר אבל מצד שני קיבלת מסילה שעושה סיבוב מסביב לנתיבות באמצע השום כלום במקום לעבור בצמוד לכביש 25 בכניסה לעיר שזה התוואי הטבעי שלה.
 
אני חושב שעמית התכוון למסילת לוד-ב"ש

הקוים לכ״ס ונהריה שונים מקו אשקלון-ב״ש
בגלל שבקו העיירות מדובר בקו חדש לגמרי. בקו הזה היו כל מיני אופציות היכן למקם אותו וברגע שנתקלו בהתנגדות פשוט שינו את התוואי המוצע. התוצאה היתה קו שמוקם מרוחק יחסית מהערים שאותן הוא אמור לשרת ועושה כל מיני עיקולים וסיבובים מסביבן.

אז כן, מצד אחד קיבלת הליך יותר מהיר אבל מצד שני קיבלת מסילה שעושה סיבוב מסביב לנתיבות באמצע השום כלום במקום לעבור בצמוד לכביש 25 בכניסה לעיר שזה התוואי הטבעי שלה.
אני חושב שעמית התכוון למסילת לוד-ב"ש
ולא למסילת אשקלון-ב"ש.
 

luckydude

Active member
גם זו היתה תקועה בוועדות ואישורים המון זמן,

אני חושב שעמית התכוון למסילת לוד-ב"ש
ולא למסילת אשקלון-ב"ש.
גם זו היתה תקועה בוועדות ואישורים המון זמן,
אבל בגלל שהיא כ״כ ארוכה נוצרו מקרים שהיה ניתן היה לעבוד על קטעים שכבר אושרו, תוך כדי התמהמהות על קטעים אחרים שנותרו תקועים במשך שנים.
 

amit1270

New member
אבל הייתי מצפה שהעיכוב יהיה פרופורציוני לאורך

גם זו היתה תקועה בוועדות ואישורים המון זמן,
אבל בגלל שהיא כ״כ ארוכה נוצרו מקרים שהיה ניתן היה לעבוד על קטעים שכבר אושרו, תוך כדי התמהמהות על קטעים אחרים שנותרו תקועים במשך שנים.
אבל הייתי מצפה שהעיכוב יהיה פרופורציוני לאורך
וזה לא המקרה, כי במסילה (החשובה מאוד) בין לוד לבאר שבע עבדו קשה כדי לפתוח חסמים. לעומת זאת, במסילות הקצרות לכפ"ס ולנהריה התאמצו הרבה פחות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה