עכשיו, *זו* הודעת פרידה:
אני לא יודע איפה או במה, אבל כנראה שזה יהיה קרוב לבית (מה שאומר שאני עדיין אוכל להתעלק על המשפחה, מה שאומר שעדיין יהיה לי אינטרנט מהיר מה שאומר שאני עדיין אוכל להיכנס לפורום), מה שיותר טוב מלהיות תקוע באיזה בסיס באמצע שומקום אז אני מרוצה. וכמובן שאני עומד לנסות להפריך את תיאוריית הצבא של לורד מול. להתראות, and may the swartch be with you.