הודעת פרידה:

Lu Tze

New member
הודעת פרידה:

אני מתגייס מחר לצבא, לכן אני עוזב את הפורום לזמן בלתי מוגבל. למעשה, זו לא הודעת הפרידה עצמה, אלא הקדמה. אני אכתוב משהו שמכיל יותר משתי שורות בערב. תתחילו לאחל לי בהצלחה מ-עכ-שיו.
 

thorondor

New member
no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סתם. בהצלחה אחי. איפה אתה הולך לשרת?
 

Padme Amidala

New member
ביי ../images/Emo10.gif

תחזור לבקר ובהצלחה גדולה בצבא!!!
 

Lu Tze

New member
עכשיו, *זו* הודעת פרידה:

אני לא יודע איפה או במה, אבל כנראה שזה יהיה קרוב לבית (מה שאומר שאני עדיין אוכל להתעלק על המשפחה, מה שאומר שעדיין יהיה לי אינטרנט מהיר מה שאומר שאני עדיין אוכל להיכנס לפורום), מה שיותר טוב מלהיות תקוע באיזה בסיס באמצע שומקום אז אני מרוצה. וכמובן שאני עומד לנסות להפריך את תיאוריית הצבא של לורד מול. להתראות, and may the swartch be with you.
 

Sith Master

New member
אני אהיה מקורי../images/Emo19.gif

May the RASAR like you and won't give to organize two tables in a shape of ח​
 
למעלה