הודעת הריון
רשמתי את ההודעה הזאת גם בפורום פוריות - מרגישה שייכת לשני הפורומים - למרות שכמעט ולא כותבת רק קוראת: זו בת ואני כבר שבוע 24, בדר"כ סמויה כאן אבל החלטתי סוף סוף לספר - מקוה שזה יעודד. אז הסיפור בקצרה (אשתדל): בת 36 , מנסה בדיוק שנתיים וחצי. שנה באופן טבעי עד שפעם אחת איחר המחזור - ולא מהריון.. כשקיבלתי כעבור 3 ימים הייתי במיון עם כאבי תופת ואז התבשרתי שיש לי ציסטה 4 סמ בשחלה ושזה אנדומטריוזיס. אז גם גליתי את הפורום אנדומטריוזס (אחרי ששנה ביליתי לי בניחותא ב"לקראת הריון") אז אחרי שעות של קריאה בפורום הבנתי שאני צריכה להתעורר כי לבד זה לא יבוא! בהמשך גליתי FSH גבולי 10.3 וחוץ מזה גרה בארהב שזו בעיה בפני עצמה - טיפולי פוריות פה יקרים ביותר - (IVF לדוג' בערך 10,000 $). אז נסעתי לארץ בקיץ 2007 - שם עברתי שני IVF שכשלו - בשני הטיפולים נשאבו 8 בציות והופרו 7 - שזה לא רע - אך אז התגלתה בעיה נוספת "איכות עוברים" ביום השלישי כולם בני 4 תאים בלבד. - "עוברים קצת עצלנים" הרופא אמר בעדינות. אז חזרתי מיואשת ומדוכאת לארה"ב - שם עברתי אולטרסאונד שגילה שהציסטה גדלה ל-6 סמ' ובשחלה השניה נוספו 2 ציסטות קטנות + פוליפ ברחם שחוסם שחלה ימנית. מה שהכי תיסכל אותי זה שידי היו כבולות כאן וכל כך קינאתי בבנות פה שלפחות יכולות לעשות טיפולים. אז נרשמתי לדיקור סיני ויוגה וכמובן שלא הפסקתי לקרוא פה בפורום הזה ואנדומטריוזיס וללמוד - והכי נהנתי מ"הודעות הריון" שגם מהם למדתי ושאבתי רעיונות ושנתנו לי תקוה שבסוף זה קורה! ואחרי 8 חודשים טסתי לארץ - עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית להוצאת הפוליפ (אצל דר חן גולדשמידט שהיה מצוין) והתחלתי IVF 3 - הפעם לקחתי פרדניזון מהיום הראשון של המחזור עד לשאיבה. הפרוטוקול היה קצר וכלל דקא 0.1 + גונל F 300 + ואח"כ מנוגון 6 אמפולות ביום. למרות כל ההורמונים - נשאבו 3 ביציות בלבד! 2 הופרו והוחזרו ביום השני! לא היה טעם לחכות ליום השלישי לראות מי מתפתח טוב יותר כי יש רק שניים ואולי בדיעבד זה היה לטובה! ופעם ראשונה שהאחות במעבדה שיבחה את העוברים כי ביום השני הם היו בני 7 ו-4 תאים. ואחרי שבועיים בטא 166!! לגבי סימנים - בדיוק כמו בפעמים הקודמות - כאבי בטן של מחזור שבוע מההחזרה. הדבר היחידי שהיה שונה ואת זה בטח יבינו בנות ה"אנדו" זה שמס' ימים לפני המחזור היו תוקפים אותי שלשולים וכאבים בזמן יציאה והפעם זה לא קרה. אז חוץ מציסטה ענקית בשחלה - 7 סמ' הכל הולך טוב . בהחלט לא לוקחת את ההריון הזה כמובן מאליו וכל יום מודה לאלוהים על כך כי באמת היו רגעים של כזה יאוש ותחושה נוראית שזה בחיים לא יקרה! אז רוצה להודות לכולכן כאן שאבתי כאן המון ידע ובכלל נהנית לקרוא כאן ! בעלי טוען שאני מכורה לפורומים. חושבת שההכרות עם הפורום קיצרה לי את תהליך השגת ההריון וזוקפת זאת לזכותכן. בעיקר, בהמלצתכן הגעתי לפרופ' דניאל זיידמן - שהיה הכי נכון בשבילי ולו רק בגלל שהעדיף לא לגעת בציסטות! איש מקסים ועדין וכמובן רופא מצויין - תמיד זמין בטל', מקשיב וגם לא יקר! אני לא יודעת אם זה היה קורה בלעדיו! מאחלת לכולכן הצלחה, בריאות והריון תקין - אמן! ושבת שלוה ושקטה .
רשמתי את ההודעה הזאת גם בפורום פוריות - מרגישה שייכת לשני הפורומים - למרות שכמעט ולא כותבת רק קוראת: זו בת ואני כבר שבוע 24, בדר"כ סמויה כאן אבל החלטתי סוף סוף לספר - מקוה שזה יעודד. אז הסיפור בקצרה (אשתדל): בת 36 , מנסה בדיוק שנתיים וחצי. שנה באופן טבעי עד שפעם אחת איחר המחזור - ולא מהריון.. כשקיבלתי כעבור 3 ימים הייתי במיון עם כאבי תופת ואז התבשרתי שיש לי ציסטה 4 סמ בשחלה ושזה אנדומטריוזיס. אז גם גליתי את הפורום אנדומטריוזס (אחרי ששנה ביליתי לי בניחותא ב"לקראת הריון") אז אחרי שעות של קריאה בפורום הבנתי שאני צריכה להתעורר כי לבד זה לא יבוא! בהמשך גליתי FSH גבולי 10.3 וחוץ מזה גרה בארהב שזו בעיה בפני עצמה - טיפולי פוריות פה יקרים ביותר - (IVF לדוג' בערך 10,000 $). אז נסעתי לארץ בקיץ 2007 - שם עברתי שני IVF שכשלו - בשני הטיפולים נשאבו 8 בציות והופרו 7 - שזה לא רע - אך אז התגלתה בעיה נוספת "איכות עוברים" ביום השלישי כולם בני 4 תאים בלבד. - "עוברים קצת עצלנים" הרופא אמר בעדינות. אז חזרתי מיואשת ומדוכאת לארה"ב - שם עברתי אולטרסאונד שגילה שהציסטה גדלה ל-6 סמ' ובשחלה השניה נוספו 2 ציסטות קטנות + פוליפ ברחם שחוסם שחלה ימנית. מה שהכי תיסכל אותי זה שידי היו כבולות כאן וכל כך קינאתי בבנות פה שלפחות יכולות לעשות טיפולים. אז נרשמתי לדיקור סיני ויוגה וכמובן שלא הפסקתי לקרוא פה בפורום הזה ואנדומטריוזיס וללמוד - והכי נהנתי מ"הודעות הריון" שגם מהם למדתי ושאבתי רעיונות ושנתנו לי תקוה שבסוף זה קורה! ואחרי 8 חודשים טסתי לארץ - עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית להוצאת הפוליפ (אצל דר חן גולדשמידט שהיה מצוין) והתחלתי IVF 3 - הפעם לקחתי פרדניזון מהיום הראשון של המחזור עד לשאיבה. הפרוטוקול היה קצר וכלל דקא 0.1 + גונל F 300 + ואח"כ מנוגון 6 אמפולות ביום. למרות כל ההורמונים - נשאבו 3 ביציות בלבד! 2 הופרו והוחזרו ביום השני! לא היה טעם לחכות ליום השלישי לראות מי מתפתח טוב יותר כי יש רק שניים ואולי בדיעבד זה היה לטובה! ופעם ראשונה שהאחות במעבדה שיבחה את העוברים כי ביום השני הם היו בני 7 ו-4 תאים. ואחרי שבועיים בטא 166!! לגבי סימנים - בדיוק כמו בפעמים הקודמות - כאבי בטן של מחזור שבוע מההחזרה. הדבר היחידי שהיה שונה ואת זה בטח יבינו בנות ה"אנדו" זה שמס' ימים לפני המחזור היו תוקפים אותי שלשולים וכאבים בזמן יציאה והפעם זה לא קרה. אז חוץ מציסטה ענקית בשחלה - 7 סמ' הכל הולך טוב . בהחלט לא לוקחת את ההריון הזה כמובן מאליו וכל יום מודה לאלוהים על כך כי באמת היו רגעים של כזה יאוש ותחושה נוראית שזה בחיים לא יקרה! אז רוצה להודות לכולכן כאן שאבתי כאן המון ידע ובכלל נהנית לקרוא כאן ! בעלי טוען שאני מכורה לפורומים. חושבת שההכרות עם הפורום קיצרה לי את תהליך השגת ההריון וזוקפת זאת לזכותכן. בעיקר, בהמלצתכן הגעתי לפרופ' דניאל זיידמן - שהיה הכי נכון בשבילי ולו רק בגלל שהעדיף לא לגעת בציסטות! איש מקסים ועדין וכמובן רופא מצויין - תמיד זמין בטל', מקשיב וגם לא יקר! אני לא יודעת אם זה היה קורה בלעדיו! מאחלת לכולכן הצלחה, בריאות והריון תקין - אמן! ושבת שלוה ושקטה .