הודעת הלידה שלי

הודעת הלידה שלי חברותי היקרות למסע
בשבת נולדה ביתי המקסימה.
ביום הראשון של החודש התשיעי ירדו המים, מאחר והיתה במנח עכוז הוכנסתי לניתוח קיסרי חירום.
הלידה שלה בדיוק 3 שנים לאחר תחילת רכבת ההרים המטורפת של טיפולי הפוריות והרצון שלי להיות אמא.
תהליך מעבר לתרומת ביצית היה לא קל, הרבה הרבה שאלות שעדיין קיימות, אבל היא מהממת. כל מי שסביבי מאוהב בה!
אנחנו עדיין מתאוששות בבית החולים ואני מנסה לעכל את השינוי המהיר.
מאחלת לכל אחת מכן הצלחה בדרך
איילת
 
וואו מזל טוב והרבה אושר
שתזכי לגדל אותה בנחת ובשמחה.
 

עוגי555

New member
|
מזל טוב!!!
|רעשן איזה אושר!
באמת חברות למסע... מרגישה שעברנו כברת דרך ביחד
שנה על לוח השנה... ויובלות בנפש...
ואת איילת, תמיד המגדלור שמאיר את הדרך
והנה את מחדיקה את האור בידייך
ואת מאושרת
ואני איתך, אישה יקרה!

נחת, אושר, סיפוק ובריאות
תזכי לגדל אותה בשמחה ובשלווה!!!

מתרגשת ואוהבת!!
עוגי
 
המון מזל טוב איילת! מאד מרגש לשמוע, מגיע לך את כל הטוב שביקום :)
איך יש לך ראש ברגעים שכאלה עוד לכתוב בפורום..
כל הכבוד !!!
 

Niki29

New member
מזל טוב!!!!! כיף לשמוע!!! בשעה טובה, שתרווי נחת מהאמהות. דרך צלחה!!!
 
איילת מזל טוב ענק איילת מדהימה
לא מכירה אותך באופן אישי אולם את
מצטיירת כאדם סופר מיוחד דרך המלים...
מאחלת לך נחת ואושר עילאי בגידול הנסיכה הקסומה
אין לי ספק שתלך בעקבות אמה המיוחדת
חיבוקים ונשיקות
 
איזו בשורה משמחת
רק לפני כמה ימים ענית לשאלה שלי של מתחילה והנה את סוגרת מעגל. זוכרת אותך מהפורום השכן ומי כמוני יודעת איזו כברת דרך עשית. אני מאושרת בשבילך וגאה בך. שתזכי לגדל את הפשושית בהנאה ואושר צרוף
מזל טוב יקירה
 

מישהי160

New member
ואווו איזה כיף
כמה שמחתי לקרוא את הודעה שלך!!!! המון מזל טוב לך ולרכה היקרה, את שתמיד תומכת ועוזרת עד לרגע האחרון בסבלנות ונדיבות ללא קץ , שתזכו לאושר ולשמחה לאהבה ורק טוב!!! כל הכבוד !
ריגשת :)
 
איילת יקרה וואו כמה מרגש עד דמעות של שמחה המון מזל טוב תגדלי את הפיצית בשמחה בבריאות אכן זכתה באימא מדהימה כמה מעודד ומחזק הודעות כאלה כן ירבו תודה ששיתפת תבורכי
 
תודה! תודה לכל אחת מכן על המילים החמות והמרגשות
היה לי חשוב לשתף על מנת לתת תקווה לכל אחת ואחת. אני יודעת כמה המסע לא קל, מורכב ומסובך. אבל התקווה....אין לה תחליף!!!!
מבחינתי המסע רק החל, יש עדיין המון שאלות ואני בטוחה שיהיו עוד
אבל האושר הוא אדיר, ברור לי שהיא שלי ללא צל של ספק!!!!
 

OzzieGirl

New member
שתזכי להמון אושר המון מזל טוב, ושכל חששותיך יהיו כלא היו, ותזכי להמון נחת מהקטנה.
החלמה מהירה.
 

rabbitm

New member
מזל טוב ענקי!!!! שתגדלי אותה באושר וכייף!!!!
הענקת פה בפורום מנסיונך ומהידע הרב שלך לרבות.
עכשיו, תהני מגידול הקטנה ותקפצי מידי פעם לביקור, לעצה ועידוד

מזל טוב!!!!
 

מאמי187

New member
איילת המקסימה והיקרה מאוד מאוד
מזל טוב .. שתזכי לגדל את בתך המתוקה לחופה ומעשים טובים בהנאה רבה ושמחה גדולה.
נשמח אם תשאירי בפורום ותייעצי בחוכמה ורגישות.
 
למעלה