הודעת הבהרה+התנצלות

בועז ד

New member
הודעת הבהרה+התנצלות ../images/Emo62.gif

לחברים שלום: לאור כול מה שקרה היום אני רוצה להבהיר מספר דברים. לגבי מחיקות: מאז המועדון בוואלה ועד היום מחקתי הרבה מאוד הודעות אשר כול מטרתם הייתה להרוס את הפורום. ללא מחיקות אלה לא היה פורום !! פשוטו כמשמעו... שיא המחיקות היה אומנם במועדון בוואלה אך גם כאן יש מידי פעם מחיקות אז יתכן שאתם לא מודעים לכך וניכנסים כאשר כול השטויות כבר נימחקו.. ומכאן אתם מגיעים למסקנה שלא נירשמים שטויות-זו מסקנה לא נכונה בכלל ! לתשומת לב של חלק מהכותבים והצופים בנו. כך שאולי יש כאלו שאינם מודעים לבעיה הזו אך זוהי עובדה.. לגבי אורי בץ: יש כאלו שמכירים את הבעיה ביני לבין בץ ויש כאלו שלא מכירים בהתחלה היה פורום אחד-לתשומת לב טל פסטמן ואחרים.. הפורום הזה התחיל כמועדון בוואלה שאני פתחתי אותו מכיוון שכול ההודעות שלי נימחקו !!!! לתשומת לב עידן...ואחרים.. היום המצב כזה שאורי מנהל פורום ואני מנהל פורום. לפני מספר ההבהרות אני רוצה להתנצל בפני כול החברים על ה"מלחמה" שרצה כאן על גבי הפורום כתוצאה מקטנוניות יתר שלי ושל עידן ואחרים היום. לגבי הטענות שהעלה עידן-למה אסור להזכיר את השם של אורי בץ. אז במקרה זה אני מוכן לקבל ולהתנצל אולי זה לא במקום וקצת הרבה ניסחפתי ובטח שלא הייתי צריך לחסום אותך-אתה תורם רבות לפורום ועדיין לא שיכנעתי אותך שקיים אפקט החממה..ושאין !! "קיץ קריר לעונה.."
גם בעניין הזכרת שמו של אורי בץ -גם במקרה זה אני מוכן לקבל שטעיתי ויתכן אף שמחקתי יתר על המידה-הערה קטנה כול הודעה שנימחקה ניתן עליה הסבר במסר פרטי ובו בקשה שלי להימנע מכך יש כאלו שקיבלו ואף אמרו סליחה. הכוונה היא שאף פעם לא מחקתי הודעה מסוג זה ללא הסבר-אז נכון אולי ההסבר לא היה משכנע/מובן/ליגטימי..מה שאתם רוצים אך הסבר ניתן !! ויש כאלו שהיו מוחקים בלי להסביר... דרך אגב-לעידן: כאשר אמרתי שיש כאלו שלא יודעים לבקש סליחה התכוונתי לאורי בץ !! ולא אליך.. יש מספר דברים שימחקו לאלתר !!!! לידיעת כולם.. מי שזה לא מוצא כן בעיניו מוזמן לא לרשום כאן !! וגם לא להפריע.. להלן מספר ההבהרות: א. עבודות שלו או כול דבר פרי ידו-ימחק לאלתר !! כמו כן קישורים לפורום שלו ימחקו.. למי שיש לו בעיה עם זה..מוזמן ללכת.. ב. באם ינתנו הערות על חיזוי כזה או אחר של בץ-גם ביקורת תגיע.. אני מוכן לקבל זאת ולהתחרות שווה בשווה-רק כאשר תגיע הביקורת נא לא לקטר.. מי שרוצה לתת כאן בפורום תחזיות שלו -שיהיה מוכן לביקורת מי שנותן תחזיות של אחרים..שידע שגם על כך תהיה ביקורת !! מי שביקורת גורמת לו לעיוות מומלץ שלא יתן כלום ויחסוך את הביקורת.. בתודה מראש בועז
 

m70

New member
;-לדעתי לכבוד ה"סולחה" הזו מגיע לנו

לפחות "גישמון" מקומי...
 

נועם ס

New member
כל הכבוד לכל!! הצדדים על הרצון הטוב

מחלוקות נפתרות כך ביתר קלות נום
 

Or Jacob

New member
אז הכל חזר לקדמותו ! שלום ואחווה ..

מעולה ! מחר יום חדש ... אור.
 

Cb ענני

New member
שיא חדש של אגו-מאניה!!!

אני עוקב מבחוץ על הפורום הזה כבר כמה חודשים, אבל הפעם מישהו כאן באמת הגזים! מה הבא בתור? אסור לומר שום דבר שבועז לא מסכים איתו? אולי בועז פשוט יעשה "דיון פורה" עם עצמו? "ומי שלא מסכים לזה- יעזוב". בועז- לא קצת נסחפת עם האגו- מאניה? והנה, להתגרות, אורי בץ. אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.
 

Cb ענני

New member
בועז- יצא ספר חדש על אגו.

אתה מוזמן לרכוש אותו!!! אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ. אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.אורי בץ.
 

DK7

New member
יישר כוח! + העורת חשובות!

אבל, בועז, לדעתי מכל המריבה המיותרת הזאת צריך ללמוד דבר אחד- סתימת פיות (אפילו אם מוצדקת, למרות שלדעתי לא) מביאה למרמור ולהתכסחויות. אז בהרבה מקרים אתה צודק, אבל גם כשאתה צודק יש דרך להסביר למישהו שהערותיו לא ממש נחוצות לנו, או שלא ממש מתחשק לך לשמוע אותו. מניסיוני הזעום בחיים (בקושי 16 שנה) למדתי שכשמחליטים לשחק בבוץ (ויש גרסה אחרת) כולם מתלכלכים. אז לפעם הבאה- לנסות לעשות הכל יותר רגוע. שליו. נינוח. אחרי הכל, אנו בסה"כ מנסים להנות ממזג האוויר, ולא להתכסח סתם על דברים שלא קשורים אליו. בוקר טוב, ויום טוב וקריר (הלוואי עלי) לחברי הפורום ולבועז.
 

אסף עטר

New member
;יופי , נראה לי שהיום אוכל לצאת ...

מוקדם יותר מהעבודה ובועז לגבי הכנס , לטעמי יש לפחות 20 ואף יותר שרוצים לבוא אני למשל לא נרשמתי(אבד לי הטופס:)) אבל אני מגיע ויש כמוני עוד הרבה.
 

קרס.

New member
בועז, תשתחרר

כשאתה רוצה אתה יודע להתמודד עם ביקורת בהומור. תשאיר את זה ככה. אני לא חושב שאיזכורי עבודות כלשהן של בץ יכולות לפגוע בך באיזו דרך. קח הכל באיזי, החיים יפים והחורף יגיע :)
 

יריב71

New member
אני ממש לא מצליח להבין מה אוכל...

את הבנאדם. זה ירוק זה גדול וזה מגעיל. אה, בעצם אני יודע, איך קוראים לזה קינאה
 

יריב71

New member
והורס כל חלקה טובה...כמו ארבה,

ואז כשזה משתלט לך על המוח, אתה הופך למשהו אחר שתלטן,הרסני,קטנוני. כל אחד סובל מזה, גם אני לפעמים. הפתרון, הוא לזהות בזמן את השתלטות המגפה ואז לפוצץ לה את הצורה (לתחושת הקנאה, ברור!)
 
למעלה