הודעות

abalaba2

New member
הודעות

שלום לכולם, מס' הודעות. לגבי מועדי בחינות סמס' ב'. ידוע לנו כי הם צפופים ומועדי ב' במקצועות היסוד נמצאים על מועדי א' של מקצועות אחרים. הדבר הכרחי ולצערינו הרב הכי טוב לנו (הכי פחות רע). נסביר- החל מלפני שנתיים החלו להיות גם קורסי קיץ למקצועות שמעכבים, מחירים, מקרו ואקו' (אקו לא מעכב, צריך רק להיות רשום אליו) המחלקה פתחה אותם (כמובן בהתניה שיהיו מספיק נרשמים- המס' עומד היום על מינימום 17 בכיתה) כדי שסטודנטים שנכשלו פעמיים לא יהיו מעוכבים שנה והיא אינה חייבת לפתוח אותם. השנה מפאת קוצר זמן (יותר מהרגיל) עלו יותר בעיות בפתיחת הקורס ולכן היינו חייבים "להתפשר" על לוח הבחינות בכדי שנוכל לפתוח אותם ולא לעכב ציבור גדול של סטודנטים שנה. הבעיה העקרית שעלתה הייתה עם מועדי ב'- הם צריכים להיות זמן סביר אחרי מועד א' בשביל שינתנו ציונים, הם צריכים להיות גם זמן סביר לפני פתיחת קורס הקיץ כדי שאנשים ידעו אם הם צריכים להרשם, לכן היה הכרח לשים אותם כבר בתקופת מועדי א', יש לציין שבכדי שהמחלקה תוכל לתת עוד 2 מועדים היא חייבת לפתוח קורס, ובכדי לפתוח קורס היא חייבת לתת מרצה שיעביר את הקורס (פיזית! בלי קשר אם מגיעים לקורס או לא) ולכן חייבים קודם את הציונים ואי אפשר להרשם רק למבחנים. הקורסים עצמם יארכו כ3 שבועות אינטנסיבים. אנו מאמינים שהבחירה בלוח מבחנים מצומצם היא באמת הבחירה היותר טובה ומקווים שנזכה מכם להבנה בנוגע להזזת מועד א' של מקרו ב' ביום קדימה- בטיפול. לכל מי שניגש למועד ב' באקו' א'- הולך להיות שיעור חזרה/ תרגול לפני הבחינה, אותו יעביר יריב ולצמן (המתרגל), אני צריך לקבוע איתו תאריך למפגש וככל הנראה התאריך היחידי שאפשרי לפני המבחן יהיה ב11.6 (יום לפני) מאחר ויומיים לפני יוצא איסרו חג (וזאת הסיבה שלא ניגשו לא'- מי שלא ניגש). אם למישהו יש הערות על התאריך, יכול להעביר לכאן, ואם תהיה בעיה גורפת- נקבע תאריך אחר. תקופת שינויים סמסטר ב' החדש לאור השביתה תתקיים תקופת שינויים נוספת, באמצעות תלש-קל (פריא"ל לא יהיה פעיל לשינויים) עבור סטודנטים שירצו להצטרף ו/או לפרוש מקורסים בסמסטר זה בלבד, מיום ראשון עד חמישי בין התאריכים כ'-כ"ד אייר תשס"ח 25/5/08 – 29/5/08 (סוף השבוע השני ללימודי הסמסטר החדש) בין השעות 9:00 – 13:00 במדור תל"מ בנין מנהלה (402). ניתן לקבל טפסי שינויים במודיעין בבניין 402 בקומת הכניסה או במחלקות הלימוד. לאחר קבלת אישור המחלקה להצטרפות ו/או פרישה יש להעביר את הטפסים לקליטה במחשב למדור תוכניות לימודים ומעקב בנין 402 חדר 007. בברכה, מדור תל"מ תלמ / כללי פתיחת מחברות (נוספת) - בקורסים של המרצה גב' שרה רוזנווסר תתקיים ביום ראשון, 25/05/08, בשעה 17:40-18:30 במשרדה כ/ 220. הקורסים בהם תתקיים פתיחת מחברות: 1. מתמטיקה לכלכלנים א', 66-110-09/10. 2. מבוא לסטטיסטיקה א', 66-153 קבוצות 03/04, 07/08 ו- 09/10. 3. מבוא לאקונומטריקה א', 66-236-05/06 לידיעת הסטודנטים בקורס יסודות החשבונאות ב' ,66-192-01, של המרצה ד"ר ברכה מט: ביום רביעי, 28/05/08, יתקיים שעור משותף לכל הקבוצה. השיעור יתקיים בין השעות 09-10:30. מיקום יפורסם בהמשך. קבלת קהל - מר הלל בש יקבל קהל, במהלך סימסטר ב' בתאום מראש בלבד (באמצעות המייל). הודעה על קורסים חוזרים במחירים אקו מקרו http://www.biu.ac.il/soc/ec/mes/i-19_05_08.pdf אירוע ל"ג בעומר לדיירי המעונות! יום ראשון 25/5/08 כ' אייר תשס"ח על הדשא ליד מעונות שרמן. בתוכנית: 20:00 בובי זמר בבר אילן!!! הכניסה לדיירי מעונות בהצגת כרטיס סטודנט. מדור מורשת גאה להציג-הופעה של אהוד בנאי יום ירושלים יום ב' כ"ח אייר 2/6/08 באולם וואהל שעה:21:30 כרטיסים בדלפק האגודה. חבר אגודה - 50 ₪ בהצגת ת.סטודנט. לאורחים - 100 ₪. מס' הכרטיסים מוגבל-מהרו לקנות!! יום הסטודנט 2008 - בסימן 60 למדינה יום רביעי 18.6.08 ט"ו סיון פרטים בהמשך!! פשוט בשבילכם מדור תרבות בנק הבחינות כבר קיים- עכשיו צריך פתרונות! סטודנטים עם ציון 90 ומעלה, עם מחברת בחינה מסודרת, ברורה וקריאה יכולים להוסיף את הפתרונות שלהם למאגר ולזכות בפרסים*: פתרון אחד- קפה ומאפה, שלושה פתרונות- ארוחה בפסטורלי/פאפאגיו, חמישה פתרונות- תווי קניה בשווי 50 שח. את מחברת הבחינה אפשר למסור למדור שירותים אקדמיים בשעות הקבלה. *על בסיס כל הקודם זוכה! -- המון הצלחה נציגי שנה ב' - מוריה, טל, אב"י ואמציה. פורום שנה ב': http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/f orumpage.asp?forum=1931 הודעות מחלקה: http://www.biu.ac.il/soc/ec/mes/notes.htm אתר אגודת הסטודנטים: http://www.bis.org.il/ מייל מדור הפניות של האגודה: [email protected] אתר המחלקה באגודת הסטודנטים: http://www.bis.org.il/class.asp?sub_topic_id=317
 

Moshe972

New member
עובר בינארי במחירים - כדאי או לא?

הם רשמו בטופס שכדאי לחשוב טוב כי אחרי זה יש מקומות שמסתכלים על ציונים במקצועות מסויימים שהם חשובים. בהתחשב בעובדה שמחירים זה 2 נק זכות זה מוריד את הממוצע הרבה.
 
שאלתי את פנינה (מזכירה הראשית)

לטענתה זה לא משפיע על תואר שני גם במסלול הישיר לכן אני חושב שכדאי
 

adi1907

New member
אני לא בעד להסתפק בזה

זה מראה על אופי מסוים ובמקומות עבודה לא מעריכים את זה. גם אני עברתי ועדיין ניגשת לשפר
 

ק7ן

New member
הולנדר- כמותיות

לידיעת הסטודנטים בקורס שיטות כמותיות ,66-231-03, של המרצה מר גדעון הולנדר: השיעורים ביום רביעי יתחילו בשעה 17:45 באופן קבוע. 22.05.08
 
למעלה