הודעות- צפון קוריאה

מיצוי הדין עם עברייני המין-העצומה

עונש המינימום על עבירות מין ואלימות במשפחה הוא ארבע שנות מאסר כולל חובת מאסר בפועל. כיום, העונש הממוצע הנגזר בגין עבירת אונס חמורה הינו 4 שנים - חמישית בלבד מן העונש המירבי. עסקאות הטיעון והעונשים המגוחכים הניתנים לעברייני מין מוכיחים לנו כי בתי המשפט מתעלמים הן מהחוק והן מהחומרה שבאלימות מינית. לא ייתכן שבמציאות בה אחת מתוך שתי נשים עוברת תקיפה מינית, אחת מתוך חמש נשים נאנסת ואחד מתוך שבעה גברים נאנס, כאשר המצב הולך ומחריף מיום ליום, בתי המשפט, האחראים על הדין, שותקים, מקלים את הענישה, ויוצרים בסיס לגיטימציה לאלימות המינית. די לשתיקה! חתמו על העצומה והצטרפו לקריאה: ימוצה הדין עם עברייני המין! *אנא הפיצו עצומה זו הלאה ככל הניתן .
 

eviv

New member
הודעות- צפון קוריאה

1. ביום רביעי השני ליוני יתקיים דיון בכנסת בנושא רצח מתנגדי השלטון בצפון קוריאה בדרכים כמו תאי גזים. הדין נערך ביוזמה של אבו וילן ועוד חבר שלא זוכר את שמו. מי שרוצה להצטרף לדיון בכנסת שישלח לי מסר אישי שיכלול מספר תעודת זהות, שם ושם משפחה. 2. מי שעוד לא חתם על העצומה שיחתום ויעיבר לכל מי שהוא מכיר. http://www.korea-lo-lishtok.com
 

eviv

New member
הודעות-פעילות באוניברסיטת ת"א

תוכנית קואליצית הסטודנטים באונברסיטת ת"א, מצורף קובץ וורד עם לוח הזמנים " חברות וחברים, ביום ד' הקרוב, 2/6/2004, החל מהשעה 11:30 בבוקר, תערוך קואליציית הסטודנטים "יום ללא לימודים" באוניברסיטת ת"א. במהלך יום זה נקרא למרצים ולסטודנטים שלא להיכנס לכיתות ולהשתתף איתנו ביום לימודים אלטרנטיבי במחאה על הכיבוש הישראלי בשטחים, על המדיניות החברתית של שרון-נתניהו, וכן על "גדר" ה"ביטחון" בתוואי הנכחי שלה. נכון לעכשיו, קיימת אפשרות מכובדה שלפחות חלק מהמרצים יענו לקריאתנו ויביאו את כיתותיהם לכיכר אנטין, לאוהלים שלנו. אם כך יהיה הדבר, זהו יהיה אירוע היסטורי; לי אישית לא זכורה שביתה אוניברסיטאית בעניין פוליטי בארצנו. ביום הלימודים האלטרנטיבי יוקמו בכיכר אנטין שבכניסה הראשית לאוניברסיטה (רח' לבנון פינת רח' אינשטיין) אוהלים, תערוכות פוליטיות, ובמה מרכזית. במהלך היום נארח, בין השאר, את ד"ר עזמי בשארה בהרצאה על מדינת כל אזרחיה, את העיתונאי גדעון לוי, שירצה על המצב ההומניטארי בשטחים הכבושים, נקיים פאנל על פתרונות אפשריים לסכסוך בהשתתפות פרופ' סרי נוסייבה, ד"ר יוסי ביילין, ד"ר תמר גוז'אנסקי והשר אהוד אולמרט, פאנל על השפעות הכיבוש על החברה והתרבות הישראלית בהשתתפות יהשוע סובול, אהרן שבתאי, סלמן נאטור, אורית שוחט ורמי הויברגר; כן נחתום ונחתים על עצומה משותפת ראשונה מסוגה יחד עם משלחת סטודנטים מאוניברסיטת אל-קודס במזרח י-ם; משם נמשיך להופעה של להקת הבילויים ואולי גם אחינועם ניני וברי סחרוף. לאחר מכן, תארך התייעצות פתוחה בעניין "מה לעשות?"(מהם מקומנו וחובותינו כסטודנטים במאבק בעד סיום הכיבוש ובעד מדיניות חברתית אחרת). לבסוף, יוקרן הסרט "הילדים של ארנה" ותתקיים שיחה עם הבמאי ג'וליאנו מר. "
 

eviv

New member
בעניין ייצוג נוער יחד בועידה

"חברי התנועה בני 17 שהתפקדו למפלגה ולא הגישו מועמדות לועידה או לחילופין הגישו מועמדות ולא נבחרו מתבקשים לפנות אלי [ליאור טל] או לעמרי הש"ש בהקדם. אנו מרכזים רשימה שתוצע לועדת הרשימה המרכזית כחלק מיצוג בני נוער ולמי שירשם אליה יש סיכוי טוב להיכנס לועידה." (הודעה של ליאור טל מלמטה)
 

MichelleS

New member
עצומה בקריאה להשעות את ליברמן

בעקבות ההתבטאות האחרונה של ליברמן, שאמר שאין מקום לקבוצה ערבית בליגת העל, נוסחה עצומה הקוראת להשעותו עד אשר יתנצל בפומבי על אמירה כזאת ודומות לה. העצומה
 
למעלה