הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
המחיר יקר מדי

שירות ישיר לבית קמה - עוד יותר מעניין.
זה בעצם החזרת 375 הישן והטוב רק לא דרך באר שבע, בשונה לחלופת 470 היוצאת מדימונה דרך באר שבע.

וכן, הרכבת הופכת להיות פחות רלוונטית עוד יותר. מה שכן, המחיר בשמיים - 39.50 ש"ח לכיוון. מדימונה לבאר שבע עלות הנסיעה היא 12.40 ש"ח ומבאר שבע לתל אביב עלות הנסיעה היא 17.80 ש"ח. בסה"כ לפני הנחות: 30.20 ש"ח לכיוון. המצב דומה גם מערד ומשם לבאר שבע הנסיעה אף זולה יותר ולמרות זאת משתמשים בקו 389 שהוא גם פחות מהיר מנסיעה דרך באר שבע.

מעניין האם 770 יחזיק מעמד...

ראיתי את 660 ביום שני בצומת להבים, מלא הוא לא היה.
המחיר יקר מדי
אין סיבה לשלם 40 שקל לנסיעה כזו.
כמובן שמחיר קו 358 החרדי של מטרופולין מבני ברק לדימונה נמוך משמועתית.

אבל מסלול הקו מעולה. זה בדיוק מה שדיברנו אם אתה זוכר.
גם את הקו לירושלים אין סיבה להעביר דרך באר שבע. הנסיעה ההיא של 470 היא שריד לשיטת הקווים המיושנת שהייתה באגד.
 

olli3

New member
מנהל
תראה, 470 נוסע עם 5 נוסעים קבועים פלוס מינוס

המחיר יקר מדי
אין סיבה לשלם 40 שקל לנסיעה כזו.
כמובן שמחיר קו 358 החרדי של מטרופולין מבני ברק לדימונה נמוך משמועתית.

אבל מסלול הקו מעולה. זה בדיוק מה שדיברנו אם אתה זוכר.
גם את הקו לירושלים אין סיבה להעביר דרך באר שבע. הנסיעה ההיא של 470 היא שריד לשיטת הקווים המיושנת שהייתה באגד.
תראה, 470 נוסע עם 5 נוסעים קבועים פלוס מינוס
מדימונה לירושלים. בשבילם, לא הייתי מעביר את הנסיעות לנסיעות ישירות ומבזבז אוטובוס כמעט שלם כך. אם 470 מבאר שבע לירושלים לא היה זוכה לביקוש כל כך גבוה, הייתי אומר - ניחא. ולכן 770 הוא טוב, כי 370 עומד בביקושים דיי לא רע. 370 מלא בשעות העומס אומנם, אבל כבר נדיר שהוא יוצא עם אנשים בעמידה. בדר"כ נשארים מקומות ישיבה ספורים פנויים.

הרכבת לא ממש זולה יותר בין דימונה לתל אביב...

דר"א על 358 נוסעים הרבה לא חרדים ובכלל, מעולם לא נתקלתי בו בהפרדה או רצון להפרדה. כבר יצא לי לנסוע איתו לא פעם ובעל ואישה חרדים ישבו יחדיו מקדימה וכו'.

כמו כן, הקו הזה משרת גם סטודנטים שרוצים להגיע מירוחם אל האוניברסיטה וחזרה או אנשים שרוצים להגיע מירוחם לסורוקה וחזרה.

בנוגע לפערי המחיר, זה לא קשור באופן מוחלט לזה שהקו הוא חלק מקווי המגזר החרדי. גם נסיעה מערד לירושלים עולה 31.5 אבל נסיעה מערד לבני ברק עולה 25 ש"ח. גם נסיעה מבאר שבע לתל אביב זולה דיי משמעותית מנסיעה בין באר שבע לאשדוד.

פערי המחיר האלו, הם רעה חולה שמשרד התחבורה יצר בעצמו. אם לא היו מוזילים את הנסיעות במכרזים הראשונים, עלות הנסיעה מבאר שבע לתל אביב הייתה 31.5 ש"ח, בדיוק כמו ברכבת ישראל. כך היה לפני תום עידן אגד בקווי באר שבע <> תל אביב, מחיר זהה בין הרכבת לאוטובוס.

גם בין קו 470 ל370/380 מחיר הנסיעה היה זהה ולכן ההתאמה של 31.50 ש"ח בין בית קמה לת"א בקו 770 זה אותו הדבר כמו נסיעה ב446 מבית קמה לירושלים.
 
התקדמות במחלף אלנבי [חיפה]

הודעות ודיווחים
התקדמות במחלף אלנבי [חיפה]
יותר תשתיות מתח״צ בינתיים, אבל העבודות בגשר מחלף אלנבי מתקדמות ויאפשרו כניסה נוספת לשכונת בת גלים.

בעתיד ייתכן אוטובוס שיצא מאזור רמבם דרך בת גלים והמחלף לכיוון חוף הכרמל

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/276887
 

נתנאל531

Well-known member
רכבות מיוחדות מחר בלילה (28.5)

הודעות ודיווחים
רכבות מיוחדות מחר בלילה (28.5)
מחר בלילה שבין יום ד' ל־ה' (בין ה־28.5 ל־29.5) יופעלו רכבות לילה מיוחדות בכל הקווים שיצאו מתחנת ת"א האוניברסיטה, למעט הקו ב"ש - דימונה, ולוד-ירושלים (אבל כן בקו לשדרות).

ציטוט חלקי של הודעת רכבת ישראל, על רכבות מיוחדות לאחר ההופעה של ג'סטין טימברלייק:

רכבות מיוחדות תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה החל מהשעה 23:30. הרכבות תופעלנה בשיטת מלא וסע, מומלץ לרכוש מראש כרטיס הלוך ושוב על מנת להימנע מעמידה בתורים לקופה.

2 רכבות לתחנת נהרייה, שתעצורנה גם בתחנות הבאות: הרצלייה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה מרכז-השמונה, לב המפרץ, קריית חיים, קריית מוצקין ועכו.

רכבת לתחנת מודיעין מרכז, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג ופאתי מודיעין.

רכבת לתחנת אשקלון, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, לוד, רחובות, יבנה מזרח, ואשדוד.

רכבת לתחנת שדרות, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א ההגנה, צומת חולון, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב, אשדוד ואשקלון.

רכבת לתחנת ב"ש מרכז, שתעצור גם בתחנות הבאות: לוד, קריית גת, להבים-רהט וב"ש צפון/האוניברסיטה.

רכבת לתחנת הוד השרון-סוקולוב, שתעצור גם בתחנות הבאות: בני ברק,
פתח תקווה-קריית אריה, פתח תקווה-סגולה, ראש העין צפון וכפר סבא-נורדאו.

http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/concerts.aspx
 
ולמעט הקו לתחנת הראשונים

רכבות מיוחדות מחר בלילה (28.5)
מחר בלילה שבין יום ד' ל־ה' (בין ה־28.5 ל־29.5) יופעלו רכבות לילה מיוחדות בכל הקווים שיצאו מתחנת ת"א האוניברסיטה, למעט הקו ב"ש - דימונה, ולוד-ירושלים (אבל כן בקו לשדרות).

ציטוט חלקי של הודעת רכבת ישראל, על רכבות מיוחדות לאחר ההופעה של ג'סטין טימברלייק:

רכבות מיוחדות תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה החל מהשעה 23:30. הרכבות תופעלנה בשיטת מלא וסע, מומלץ לרכוש מראש כרטיס הלוך ושוב על מנת להימנע מעמידה בתורים לקופה.

2 רכבות לתחנת נהרייה, שתעצורנה גם בתחנות הבאות: הרצלייה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה מרכז-השמונה, לב המפרץ, קריית חיים, קריית מוצקין ועכו.

רכבת לתחנת מודיעין מרכז, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג ופאתי מודיעין.

רכבת לתחנת אשקלון, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, לוד, רחובות, יבנה מזרח, ואשדוד.

רכבת לתחנת שדרות, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א ההגנה, צומת חולון, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב, אשדוד ואשקלון.

רכבת לתחנת ב"ש מרכז, שתעצור גם בתחנות הבאות: לוד, קריית גת, להבים-רהט וב"ש צפון/האוניברסיטה.

רכבת לתחנת הוד השרון-סוקולוב, שתעצור גם בתחנות הבאות: בני ברק,
פתח תקווה-קריית אריה, פתח תקווה-סגולה, ראש העין צפון וכפר סבא-נורדאו.

http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/concerts.aspx
ולמעט הקו לתחנת הראשונים
 
לא ברור מדוע הרכבת לשדרות תעצור דווקא בצומת

רכבות מיוחדות מחר בלילה (28.5)
מחר בלילה שבין יום ד' ל־ה' (בין ה־28.5 ל־29.5) יופעלו רכבות לילה מיוחדות בכל הקווים שיצאו מתחנת ת"א האוניברסיטה, למעט הקו ב"ש - דימונה, ולוד-ירושלים (אבל כן בקו לשדרות).

ציטוט חלקי של הודעת רכבת ישראל, על רכבות מיוחדות לאחר ההופעה של ג'סטין טימברלייק:

רכבות מיוחדות תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה החל מהשעה 23:30. הרכבות תופעלנה בשיטת מלא וסע, מומלץ לרכוש מראש כרטיס הלוך ושוב על מנת להימנע מעמידה בתורים לקופה.

2 רכבות לתחנת נהרייה, שתעצורנה גם בתחנות הבאות: הרצלייה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה מרכז-השמונה, לב המפרץ, קריית חיים, קריית מוצקין ועכו.

רכבת לתחנת מודיעין מרכז, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג ופאתי מודיעין.

רכבת לתחנת אשקלון, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, לוד, רחובות, יבנה מזרח, ואשדוד.

רכבת לתחנת שדרות, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א ההגנה, צומת חולון, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב, אשדוד ואשקלון.

רכבת לתחנת ב"ש מרכז, שתעצור גם בתחנות הבאות: לוד, קריית גת, להבים-רהט וב"ש צפון/האוניברסיטה.

רכבת לתחנת הוד השרון-סוקולוב, שתעצור גם בתחנות הבאות: בני ברק,
פתח תקווה-קריית אריה, פתח תקווה-סגולה, ראש העין צפון וכפר סבא-נורדאו.

http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/concerts.aspx
לא ברור מדוע הרכבת לשדרות תעצור דווקא בצומת
חולון ולא תעצור בתחנות בת-ים.
קצת תמוה...
 

Ofekalef1

New member
"מלא וסע" אומר שאם הגעתי אחרי שהיא התמלאה

רכבות מיוחדות מחר בלילה (28.5)
מחר בלילה שבין יום ד' ל־ה' (בין ה־28.5 ל־29.5) יופעלו רכבות לילה מיוחדות בכל הקווים שיצאו מתחנת ת"א האוניברסיטה, למעט הקו ב"ש - דימונה, ולוד-ירושלים (אבל כן בקו לשדרות).

ציטוט חלקי של הודעת רכבת ישראל, על רכבות מיוחדות לאחר ההופעה של ג'סטין טימברלייק:

רכבות מיוחדות תצאנה מתחנת ת"א האוניברסיטה החל מהשעה 23:30. הרכבות תופעלנה בשיטת מלא וסע, מומלץ לרכוש מראש כרטיס הלוך ושוב על מנת להימנע מעמידה בתורים לקופה.

2 רכבות לתחנת נהרייה, שתעצורנה גם בתחנות הבאות: הרצלייה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה מרכז-השמונה, לב המפרץ, קריית חיים, קריית מוצקין ועכו.

רכבת לתחנת מודיעין מרכז, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג ופאתי מודיעין.

רכבת לתחנת אשקלון, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, לוד, רחובות, יבנה מזרח, ואשדוד.

רכבת לתחנת שדרות, שתעצור גם בתחנות הבאות: ת"א מרכז, ת"א ההגנה, צומת חולון, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב, אשדוד ואשקלון.

רכבת לתחנת ב"ש מרכז, שתעצור גם בתחנות הבאות: לוד, קריית גת, להבים-רהט וב"ש צפון/האוניברסיטה.

רכבת לתחנת הוד השרון-סוקולוב, שתעצור גם בתחנות הבאות: בני ברק,
פתח תקווה-קריית אריה, פתח תקווה-סגולה, ראש העין צפון וכפר סבא-נורדאו.

http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/concerts.aspx
"מלא וסע" אומר שאם הגעתי אחרי שהיא התמלאה
פספסתי?
 

נתנאל531

Well-known member
חצי


הודעות ודיווחים
חצי

האם צריכת האנרגיה של מזגן בנסיעה במהירות גבוהה קטנה מהפסד האנרגיה עקב גרר בנסיעה במהירות גבוהה עם חלונות פתוחים? מסתבר שלא ממש...

הנסיעה החסכונית ביותר היא בחלונות סגורים ללא מזגן, לאחר מכן בחלונות פתוחים ללא מזגן, והנסיעה הבזבזנית ביותר היא במזגן בחלונות סגורים. כל זה, ללא הבדל במהירות הנסיעה.

http://www.themarker.com/wallstreet/1.2331981
 

Ofekalef1

New member
"הכי חסכוני בדלק: חלונות סגורים ומזגן כבוי."

חצי

האם צריכת האנרגיה של מזגן בנסיעה במהירות גבוהה קטנה מהפסד האנרגיה עקב גרר בנסיעה במהירות גבוהה עם חלונות פתוחים? מסתבר שלא ממש...

הנסיעה החסכונית ביותר היא בחלונות סגורים ללא מזגן, לאחר מכן בחלונות פתוחים ללא מזגן, והנסיעה הבזבזנית ביותר היא במזגן בחלונות סגורים. כל זה, ללא הבדל במהירות הנסיעה.

http://www.themarker.com/wallstreet/1.2331981
"הכי חסכוני בדלק: חלונות סגורים ומזגן כבוי."
כמו כן נמצא כי נסיעה ללא לחיצה על דוושת הגז משפרת פלאים את צריכת הדלק.
 

משה343

New member
שאטל של הרכבת מדלג על תחנות בלילה...

שאטל של הרכבת מדלג על תחנות בלילה...
השאטל של השעה 23:46 מבאר שבע לנתבג דילג על תחנת לוד
השאטל של השעה 01:58 מנתבג לבאר שבע נסע ישירות ללא כניסה לתחנות הביניים.
 

Ofekalef1

New member
חוסך זמן!

שאטל של הרכבת מדלג על תחנות בלילה...
השאטל של השעה 23:46 מבאר שבע לנתבג דילג על תחנת לוד
השאטל של השעה 01:58 מנתבג לבאר שבע נסע ישירות ללא כניסה לתחנות הביניים.
חוסך זמן!
כל ההתנהלות בנוגע לרכבות הלילה די ביזיונית.
ככל הנראה הן (וההסעות) יבוטלו עם כניסת הלו"ז החדש (מתישהו בקרוב). יופעל במקומו קו 369/קו לילה דומה אחר? לא נראה ככה. אז מה יעשו כל אלו שהשתמשו בהן עד היום?
 
כיצד הסקת שההסעות יבוטלו?

חוסך זמן!
כל ההתנהלות בנוגע לרכבות הלילה די ביזיונית.
ככל הנראה הן (וההסעות) יבוטלו עם כניסת הלו"ז החדש (מתישהו בקרוב). יופעל במקומו קו 369/קו לילה דומה אחר? לא נראה ככה. אז מה יעשו כל אלו שהשתמשו בהן עד היום?
כיצד הסקת שההסעות יבוטלו?
 

Ofekalef1

New member
הממ...

כיצד הסקת שההסעות יבוטלו?
הממ...
גרמת לי לפקפק במסקנה הזו, אבל באופן עקרוני, זה מבוסס על העובדות הבאות:
* בועז אמר שבלו"ז החדש הרכבות יחזרו, אבל יש גורמים שמייעצים למנכ"ל לבטל אותן.
* בסוף, כשהלו"ז עודכן באתר הרכבת (מדי פעם), ראינו שאין רכבות לילה.
מכאן הסקתי שזה מהווה ביטול רשמי של הרכבות, ומשהן בוטלו, אין צורך לספק הסעות, כי הן לא מחליפות שום רכבת שצריכה להיות.
 
ייתכן שכך יהיה, אבל לא בהכרח

הממ...
גרמת לי לפקפק במסקנה הזו, אבל באופן עקרוני, זה מבוסס על העובדות הבאות:
* בועז אמר שבלו"ז החדש הרכבות יחזרו, אבל יש גורמים שמייעצים למנכ"ל לבטל אותן.
* בסוף, כשהלו"ז עודכן באתר הרכבת (מדי פעם), ראינו שאין רכבות לילה.
מכאן הסקתי שזה מהווה ביטול רשמי של הרכבות, ומשהן בוטלו, אין צורך לספק הסעות, כי הן לא מחליפות שום רכבת שצריכה להיות.
ייתכן שכך יהיה, אבל לא בהכרח
א. לא בטוח שיהיה ביטול רשמי, אלא פשוט המשך המצב הקיים, ללא החלטה רשמית. (כפי שכבר כתבתי לך: החלטה שלא להחליט)
ב. גם אם יהיה ביטול רשמי של הרכבות, לא בהכרח יהיה ביטול של ההסעות, במיוחד אם יש ביקוש להסעות.

אבל האמת היא שמי שצריך להתמודד עם הנושא היא לא הרכבת, אלא משרד התחבורה. אם אין הצדקה להפעיל רכבות לילה בין נתב"ג או תל אביב לבאר שבע ויש הצדקה להפעיל אוטובוסים, אז משרד התחבורה צריך לדאוג להגדיר קווי אוטובוס סדירים שיענו על הצורך. זה לא תפקיד הרכבת שהיא מפעילת רכבות ולא מפעילת אוטובוסים.
השאטלים של הרכבת לא באמת יכולים וצריכים להיות תחליף לקווים סדירים עם רשיון קו ברור והגדרות תחנות ולו"ז ברורות.
המחדל כאן הוא של משרד התחבורה.
אני בכלל באופן עקרוני לא אוהב את פתרון הפלסטר הזה של שאטלים חינמיים, בין אם הוא מאורגן על ידי הרכבת ובין אם על ידי גורמים אחרים כמו הנתיב המהיר או עיריות שונות או אפילו גורמים מסחריים שונים.
הגיוני שכאשר יש תקלה ברכבת, הרכבת תספק פתרון זמני חלופי, אבל הרכבת לא צריכה לדאוג לשאטלים קבועים. זה תפקיד משרד התחבורה להגדיר קווי אוטובוס סדירים שיענו על הצרכים.
 

Ofekalef1

New member
אכן, לא טענתי שהמחדל הוא של הרכבת

ייתכן שכך יהיה, אבל לא בהכרח
א. לא בטוח שיהיה ביטול רשמי, אלא פשוט המשך המצב הקיים, ללא החלטה רשמית. (כפי שכבר כתבתי לך: החלטה שלא להחליט)
ב. גם אם יהיה ביטול רשמי של הרכבות, לא בהכרח יהיה ביטול של ההסעות, במיוחד אם יש ביקוש להסעות.

אבל האמת היא שמי שצריך להתמודד עם הנושא היא לא הרכבת, אלא משרד התחבורה. אם אין הצדקה להפעיל רכבות לילה בין נתב"ג או תל אביב לבאר שבע ויש הצדקה להפעיל אוטובוסים, אז משרד התחבורה צריך לדאוג להגדיר קווי אוטובוס סדירים שיענו על הצורך. זה לא תפקיד הרכבת שהיא מפעילת רכבות ולא מפעילת אוטובוסים.
השאטלים של הרכבת לא באמת יכולים וצריכים להיות תחליף לקווים סדירים עם רשיון קו ברור והגדרות תחנות ולו"ז ברורות.
המחדל כאן הוא של משרד התחבורה.
אני בכלל באופן עקרוני לא אוהב את פתרון הפלסטר הזה של שאטלים חינמיים, בין אם הוא מאורגן על ידי הרכבת ובין אם על ידי גורמים אחרים כמו הנתיב המהיר או עיריות שונות או אפילו גורמים מסחריים שונים.
הגיוני שכאשר יש תקלה ברכבת, הרכבת תספק פתרון זמני חלופי, אבל הרכבת לא צריכה לדאוג לשאטלים קבועים. זה תפקיד משרד התחבורה להגדיר קווי אוטובוס סדירים שיענו על הצרכים.
אכן, לא טענתי שהמחדל הוא של הרכבת
והתכוונתי לכך שהמחדל הוא של משרד התחבורה.
מה שכן, אני לא אוהב את הסקת המסקנות כאן (וכבר כתבתי זאת בעבר), וחושב שלא בחנו כראוי את כמות הנוסעים הפוטנציאליים. בטח שאי אפשר להגיד שאם כמות הנוסעים בהסעות מועטה (ואני לא יודע אם אכן כך) אז אין ביקוש גם לאוטובוס, כי מי ייסע שעתיים מב"ש לת"א בהסעה לא ממש אמינה, כלומר כמות הנוסעים אמורה להיות פחותה מכמות הנוסעים שהיו נוסעים לו היה זה קו יעיל או רכבת.
 
אף אחד לא טען שאין ביקוש לאוטובוס

אכן, לא טענתי שהמחדל הוא של הרכבת
והתכוונתי לכך שהמחדל הוא של משרד התחבורה.
מה שכן, אני לא אוהב את הסקת המסקנות כאן (וכבר כתבתי זאת בעבר), וחושב שלא בחנו כראוי את כמות הנוסעים הפוטנציאליים. בטח שאי אפשר להגיד שאם כמות הנוסעים בהסעות מועטה (ואני לא יודע אם אכן כך) אז אין ביקוש גם לאוטובוס, כי מי ייסע שעתיים מב"ש לת"א בהסעה לא ממש אמינה, כלומר כמות הנוסעים אמורה להיות פחותה מכמות הנוסעים שהיו נוסעים לו היה זה קו יעיל או רכבת.
אף אחד לא טען שאין ביקוש לאוטובוס
זה שלא היה ביקוש מספק לרכבת - זו עובדה.
אבל אל תצפה שקו לילה בין תל אביב לבאר שבע יסע פחות משעתיים. קו כזה לא יסע כמו 370 ו 380 דרך כביש 6, אלא יעבור דרך תחנות ביניים בדרך על מנת להגדיל את הביקוש ואת היקף האוכלוסיה שהקו ישרת.
קו לילה בין תל אביב לבאר שבע ישרת גם את קרית מלאכי ואת קרית גת ולא מן הנמנע שמקומות נוספים בדרך.
ואם רוצים לכלול גם את נתב"ג, לא מן הנמנע שאותו קו שבין ת"א לבאר שבע יעבור גם בנתב"ג.
אם אתה מצפה לקו לילה ישיר בסגנון 380, אתה צפוי להתאכזב.
 

Ofekalef1

New member
כמובן שלא 380

אף אחד לא טען שאין ביקוש לאוטובוס
זה שלא היה ביקוש מספק לרכבת - זו עובדה.
אבל אל תצפה שקו לילה בין תל אביב לבאר שבע יסע פחות משעתיים. קו כזה לא יסע כמו 370 ו 380 דרך כביש 6, אלא יעבור דרך תחנות ביניים בדרך על מנת להגדיל את הביקוש ואת היקף האוכלוסיה שהקו ישרת.
קו לילה בין תל אביב לבאר שבע ישרת גם את קרית מלאכי ואת קרית גת ולא מן הנמנע שמקומות נוספים בדרך.
ואם רוצים לכלול גם את נתב"ג, לא מן הנמנע שאותו קו שבין ת"א לבאר שבע יעבור גם בנתב"ג.
אם אתה מצפה לקו לילה ישיר בסגנון 380, אתה צפוי להתאכזב.
כמובן שלא 380
369 הוא פתרון סביר למצב, ולא נראה לי שבלילה הוא ייסע שעתיים, אלא הרבה פחות.
לא אמרתי שהיה ביקוש מספיק לרכבת, אלא אמרתי שכמה נוסעים בפועל ברכבות זה לא מדד לכמה יכולים לנסוע אם המצב היה יותר טוב.
 

olli3

New member
מנהל
הנסיעה האחרונה של 369 בשני הכיוונים לוקחת

כמובן שלא 380
369 הוא פתרון סביר למצב, ולא נראה לי שבלילה הוא ייסע שעתיים, אלא הרבה פחות.
לא אמרתי שהיה ביקוש מספיק לרכבת, אלא אמרתי שכמה נוסעים בפועל ברכבות זה לא מדד לכמה יכולים לנסוע אם המצב היה יותר טוב.
הנסיעה האחרונה של 369 בשני הכיוונים לוקחת
שעה ו45 דקות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה