למה?
לדעתי דווקא חשוב שיבואו לפה שמאלנים כדי לפתח דיונים. לעולם לא נוכל לקיים דיון מעניין ואמיתי כאשר רק צד אחד של המפה הפוליטית משתתף בו. אם לא היו שמאלנים בפורום, רוב הדיונים היו נראים כך: א: תכנית ההתנתקות ממש גרועה. ב: וואלה אתה צודק. ג: נכון מאוד. אריק שרון לא יודע מה הוא עושה. ד: מסכים איתכם.