הודעה

shaynemet

New member
הודעה

לפי דעתי ירדה לגמרי רמתו של פורום זה לפי דעתי צריך לסגור את פורום זה ולעשות פורום חדש של שמולנים ושל ימניים כל אחד בנפרד כי מה שעשו שימין ושמאל התערבבו בפורום הליכוד וזה מה שמוריד מרמתו של פורום הזה.
 
למה?

לדעתי דווקא חשוב שיבואו לפה שמאלנים כדי לפתח דיונים. לעולם לא נוכל לקיים דיון מעניין ואמיתי כאשר רק צד אחד של המפה הפוליטית משתתף בו. אם לא היו שמאלנים בפורום, רוב הדיונים היו נראים כך: א: תכנית ההתנתקות ממש גרועה. ב: וואלה אתה צודק. ג: נכון מאוד. אריק שרון לא יודע מה הוא עושה. ד: מסכים איתכם.
 
למעלה