הודעה...

rubmwue1234

New member
הודעה...

רק כדי שלא יהיו אי הבנות,
אני רק מודיע שמיום ראשון הקרוב עד ליום שלישי שאחריו(10 ימים)
לא אהיה פעיל בפורום בכלל.
מיום רביעי אחזור אבל לכמה ימים בלבד...
ואז שוב לא אהיה מספר ימים....
אז רק אאחל לכם שבת שלום, שבוע טוב(לא אוכל לרשום ביום ראשון גם....) ותהנו מכל מה שיהיה בפורום במהלך הזמן הזה!
אתגעגע :) :)
 

שיר m

Well-known member
רומבו!

טוב שאתה מודיע, הייתי דואגת:)
מקווה שזה משהו טוב לפחות.
שבת שלום ושבוע טוב ועוד שבת שלום ושבוע טוב
 

panda0zombie

New member
נתגעגע


מקווה שלא תהיה פעיל ממשהו טוב כמו ששיר אמרה

שבוע טוב ושבת שלום!
 


באמת פרק זמן... שיהיה בהצלחה רבה במה שזה לא יהיה.

מקווה שתספיק להשלים את הפרקים של גאליס. אנחנו שניה לפני הסוף.
 
למעלה