rubmwue1234
New member
הודעה...
רק כדי שלא יהיו אי הבנות,
אני רק מודיע שמיום ראשון הקרוב עד ליום שלישי שאחריו(10 ימים)
לא אהיה פעיל בפורום בכלל.
מיום רביעי אחזור אבל לכמה ימים בלבד...
ואז שוב לא אהיה מספר ימים....
אז רק אאחל לכם שבת שלום, שבוע טוב(לא אוכל לרשום ביום ראשון גם....) ותהנו מכל מה שיהיה בפורום במהלך הזמן הזה!
אתגעגע

רק כדי שלא יהיו אי הבנות,
אני רק מודיע שמיום ראשון הקרוב עד ליום שלישי שאחריו(10 ימים)
לא אהיה פעיל בפורום בכלל.
מיום רביעי אחזור אבל לכמה ימים בלבד...
ואז שוב לא אהיה מספר ימים....
אז רק אאחל לכם שבת שלום, שבוע טוב(לא אוכל לרשום ביום ראשון גם....) ותהנו מכל מה שיהיה בפורום במהלך הזמן הזה!
אתגעגע