הודעה שתזעזע אתכם

ההוגה

New member
הודעה שתזעזע אתכם

אני נאלץ לפתוח בכותרת מפוצצת זו ובהקדמה, כי אני מבקש לקבל מכם עצה על משהו שאתם לא הייתם נוגעים בו עם מגרפה - מערכת קולנוע ביתי מלאה במחיר של עד 1000 ש"ח. מה לעשות, אני סטודנט מרושש (יש גם כאלה...) ואני בכל זאת רוצה בסלון שלי 5.1, אפילו אם מדובר בצליל לא איכותי. אין לי בכלל מכשיר DVD (עד היום ראיתי סרטים במחשב) והמטרה שלי היא לקנות DVD משולב רסיבר (מלח-מים-מלח-מים) ורמקולים לווינים. מגלישה פסיבית בפורום הזה אני מכיר את ההמלצות לקנות מכשיר אחד טוב ולאט לאט עם השנים להוסיף מכשירים אחרים. זה לא מה שמתאים לי כרגע. הוצאה של מעט כסף על כל המערכת שווה לי יותר, אפילו אם תחזיק שנה וחצי ותפיק צליל לא מאוד איכותי - אבל 5.1. זה יספיק לי. הבעיה היא שבזאפ יש המון מערכות כאלו שעונות על הדרישות שלי, ואני רוצה לסנן מתוכן את הכי פחות גרועה (מה שנקרא, הרע במיעוטו). אז אשמח לשמוע מעצותיכם והניסיון שלכם... בתודה, אייל.
 

ההוגה

New member
אפשר רק להבין

מה ז"א "אין מערכת 5.1" ? אז מה זה מה שנמכר? זה לא באמת 5 רמקולים שמכל אחד יוצא ערוץ אחר?
 

eliad2

New member
לא להיתיאש

קודם כל תיפתח את כמה לוחות יד שנייה ותחפש רסיבר חדיש כמה שאפשר , יש איזה הרמן קרדון ודנון 160X שמיסתובבים בכמה מאות שקלים . אם יש לך חדר לא גדול קנה זוג מדפיים גם רצוי מיד שנייה . אם אתה חייב צליל הקפי עכשיו קנה עוד זוג יותר זול או קח זוג שיש בבית ושים בתור אחוריים . אם אתה ממש רוצה 5.1 קנה סט למחשב \-: יש גם סטים סבירים .. חלקם מוגברים בעצם אז לא תיצטרך רסיבר .
 

ההוגה

New member
תודה

אבל כאמור אני מחפש מתוך המערכות הזולות, הפושטיות, עם הסאונד הנוראי, שיתקלקלו אחרי שנה וכו' וכו' - את הכי טובה.
 

falou

New member
זה לא עניין של אנינות...

...אלא של מינימום. אפשר לאכול גורמהף שזה נורא טעים, ואפשר לאכול פלאפל, גם אם הוא לא משהו, שזה גם טעים. אבל למקום מלוכלך עם סנדוויצי'ים עבשים ובעיות סניטריות, שם לא אוכלים בכלל. בימים שהייתי דלפון הייתי מאזין עם דיסקמן ואוזניות טובות לדיסקמן. זה עדיף של חמישה רמקולים מחורבנים.
 

ההוגה

New member
ההשוואה מוגזמת

מקום מלוכלך עם סנדוויצי'ים עבשים ובעיות סניטריות יכול לפגוע לך בבריאות. האזנה לצליל לא איכותי - לא. ואני לא רוצה את זה להאזנה למוסיקה אלא לצפיה בסרטים.
 

falou

New member
מקום מלוכלך יגרום לך לא לאכול...

...ולהיות רעב. סאונד גרוע יגרום לי לא להשתמש במערכת. אם אין לך בעיית אנינות עד כדי כך שזה לא מפריע לך, אשריך וטוב לך כי כל דבר שתקנה יתאים.
 

Kotipelto

New member
נו -מה הבעיה?

אם יש מישהו שאתה מכיר וטס לחו"ל - שיביא לך מהדיוטי פרי את המערכת המשולבת של LG . אני התקנתי שתיים כאלה לחברים והם היו ממש מרוצים - כל הפורמטים הנחוצים לסאונד היקפי, DVD משוכלל (DIVX)ומצוין, וידאו סטריאופוני ורדיו... כמובן שזה כולל 6 רמקולים והעיצוב אחלה...200$ שרון
 

ההוגה

New member
או, סוף סוף הודעה כלבבי../images/Emo9.gif

תודה תודה, לא הייתי מודע בכלל למערכת הנ"ל בדיוטי. נראה לי שאני אלך על זה.
 

raully

New member
קניית מוצרי חשמל בדיוטי לא מומלצת

הן מניסיוני, והן מניסיון אחרים. כבס לאתר www.tluna.co.il ותראה בעצמך, ישנה סברה הטוענת שהם מוכרים סוג ב' עם פגמים בתור סוג א' וכנ"ל למוצרים משומשים. אני נכוויתי איתם יותר מפעם אחת.
 

moco10

New member
לך על זה

רכשתי כזו בעקבות כמה ידידים לפני שנתיים וחצי, וכנגד כל מה שנאמר על זה שזה לא יחזיק מעמד וסיסמאות סבתא כמו "אני לא מספיק עשיר בשביל לקנות בזול", כל המערכות הנ"ל שידוע לי עליהן עדיין Alive & Kicking. זו אומנם סטטיסטיקה על 4 מערכות בלבד, אך המדגם מקרי. יש כמובן סיכון אך גם אם ילך אחרי שנה, זה שווה את המחיר הזעום. הסאונד לא משהו כמובן, אך בהחלט אפשר לשמוע סרטים בכיף - רק לא להשוות למערכות "אמיתיות" כי אז זה יהיה כבר פחות כיף
 
למעלה