הודעה שקיבלתי במייל- סמינר חתונה

טלימה

New member
הודעה שקיבלתי במייל- סמינר חתונה

הרי הודעת מייל שקיבלנו בקשר לסמינר בנושא חתונה שייתקיים בקרית טבעון. אנחנו הלכנו לסמינר לפני כשנתיים והוא אכן מעניין ואינפורמטיבי. לא רק שלמדנו הרבה אלא שגם החלטנו ליצור את הטקס שלנו בעצמנו, אבל למרות זאת - הסמינר מתאים גם למי שבוחר בטקס הרבני, שכן הוא מכיל מידע רב ורעיונות מרעננים. ניסיתי להכניס את זה להודעה כאן כמה פעמים ואני מקווה שעכשו זה יעבוד (במחיר של איכות הצבע בהזמנה המצורפת, אבל אני אשלח אותה במייל למי שיבקש...): יש הרבה אנשים שמחפשים ולא יודעים שזה קיים... לכל האנשים הרבים שמבקשים להפוך את טקס החתונה לטקס משמעותי - זה אפשרי! מצורפת הזמנה לסמינר חתונה שיתקיים במדרשה ב-25-26.3.04. טלפון לפרטים ולהרשמה: מדרשה 04-9838753 (שלוחה 101), הלה 053-221402, איריס 054-887524.
 
ספרי קצת יותר על הטקס..

הי, אני חשבתי לעשות טקס אישי ברוח היהדות, בסוף כנראה שנעשה טקס רפורמי (הוא מעדיף שיהיה גיבוי ממסדי כלשהו) אבל בכל זאת הייתי רוצה לשמוע... לגבי הכנס: אני יודעת שהמדרשה באורנים היא מקום נהדר, פתוח, מעמיק. אני לא עד כדי כך מתענינת בשביל להקדיש לנושא סמינר של סופשבוע, אבל מי שמוכן לעשות את ההשקעה זה מומלץ.
 

טלימה

New member
"המדרשה" - בשביל צפונים

זה נכון, הדבר היחיד הוא שהמדרשה היא גוף חילוני (ולא רפורמי כמו בית - דניאל) וגם היא נמצאת בקרית טבעון, בצפון, ולא צריך לנסוע לת"א. אבל אנחנו, כמו שאמרתי, היינו בסמינר הזה ולא בבית דניאל,אז אין לי מושג לגבי הבדלי אחרים.
 
למעלה