הודעה שקיבלתי במייל בתפוצת

הודעה שקיבלתי במייל בתפוצת

הוטרינרים בתל אביב. "עונשו של תושב ת"א שכלב האמסטף שלו תקף ילד בן 8 היום (יום ב', 22/5/06) גזר בית משפט השלום בתל אביב ששה חודשי מאסר על תנאי, עבודות למען הציבור בהיקף של 200 שעות, פיצוי של 12 אלף שקל,וקנס של 2,00 שקל, על ליאור בוים, שכלב האמסטף שלו תקף ילד בתל אביב וגרם לו לפציעה קשה. הילד נזקק לניתוח, לקה בנכות בעיניו, סובל מצלקות בגופו, ונזקק לטיפול נפשי. סעיף האישום: אי נקיטת צעדי זהירות בחיה. לפי השופט, מדובר בעבירת רשלנות, בה קיימת "חומרה בלתי מבוטלת שבאה לידי ביטוי בשחרור כלבים מסוכנים בשטח ציבורי, בו משחקים ילדים". מצורף לינק לידיעה המלאה מאתר האינטרנט של ידיעות אחרונות: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3253656,00.html‏ מיותר לציין, כי על הווטרינרים להזהיר את בעלי הכלבים המסוכנים ולהדריכם כיצד לנהוג עימם. זאת, כמובן, על פי הפקודות המפורסמות " ועוד מכתב מד"ר גלין שיש לו עניין לציבור הגולשים: "עמיתי שבוע טוב ב25.5.06 נמצא בקיבוץ מרום גולן כלב נגוע בכלבת. מדובר במקרה רביעי של כלבת מתחילת השנה שהמוקד ממשיך להיות ברמת הגולן ואצבע הגליל. האירוע הזה צריך לחדד כמו תמיד את הערנות של הרופאים לשלול כלבת לפני כל אבחנה מבדלת אחרת. חיסון כלבת הינו הדבר הראשון שצריך לתת לכל כלב(מומלץ גם לחתול)לפני כל טיפול שגרתי אחר ניתן לחסן נגד כלבת וחיסון אחר באותו ביקור. בהזדמנות זו אני פונה שוב לעמיתי כי נסיונות שלכם לתת ללקוחות "מכתבי המלצה לשחרור מהסגר כלבת" ידחו וללקוחות המצוידים במכתבי המלצה יוסבר בדיוק כי במדובר במכתב סרק... אנא שמרו על כבודכם וכבוד המקצוע וחשבו על מה אתם חותמים. מספר הנייד שלי לרשותכם בכל עת" מוסר ההשכל : שימרו על כלביכם שלא ינשכו. צ.
 

lilithmm

New member
להפך - בונבון

על גרימת נזק בלתי הפיך, טראומה נפשית, 12000 שח? זה מה ששווים היום חיים של בן אדם? 200 שעות עבודות למען ציבור? משתלם, לא? ד.א. אני בספק אם הסכום הזה בכלל יכסה את ההוצאות הרפואיות. מוסר ההשכל: פשע משתלם
 
זה צעד קדימה מול ההפקרות

והרשעה פלילית סוללת את הדרך לתביעה אזרחית. יש כאן שתי בעיות בהתחייחסות שלי, אני לא עורך דין ולא מכיר את כל פרטי המקרה אבל כך זה נראה לי. מה גם, שהבעלים של הכלב בטח מרגיש יותר את הקנס שהוא צריך לשלם ואת ההפסד במשפט יותר מאשר את מה שהיה יכול לשלם ולא שילם. צ.
 
למעלה