הודעה רשמית

ו ר ד ב

New member
הודעה רשמית

אבל לפני כן, תגובות רבות נמחקו מדפי הפורום, וזה במטרה קצת "לנקות" את הגועל ששורר פה... לאחרונה "עמיר ואבי בניון" הפך למקום רע למשתמש מקום שמלא צביעות, רוע, לשון הרע והכפשות בכל ניסיון שלנו לתקן את הדבר הזה סחפנו תגובות שליליות מאוד, אז הגענו לזה שהפורום לא יכול להמשיך להתנהל כך. בכל פעם שניסנו להעמיד דברים על דיוקם, בגובה העיניים ללא כל התנשאות / התנצלות - ובשפת עם פשוטה - סחפנו תגובות גועליות, מבישות, מלאות רוע, ומציתות אש (וכל זה בעיקר ממשתמשים שלא ראינו שנים...) אז יכול להיות שמישהו נפל קצת על הראש? במקום שהוא אמור להיות הבית, המראה, המקום שבו הכי נוח לעמיר ולאבי בניון לכתוב ולהביע את דעתם - זה המקום שהוא בדיוק ההפך... בפורום הרשמי - מורידים ומסבירים איך להוריד שירים בפורום הרשמי - מרצים על אהבת ישראל במקום לדון לכף זכות ולהעמיד את עצמכם במקום והכי גרוע בפורום שלנו מעלימים עין על כך - במקום להעמיד במקום מבלי להתבייש, כי חבר אמיתי מעמיד דברים על מקומם! מבלי להתנצל על כך! פורום עמיר ואבי בניון הוא לא מה שהיה בעבר, וגרוע מכך יצרנו מפלצת שקשה לנו לשלוט בה עכשיו... אני וצוות נבל עשור הגענו למסקנה - שאם כך נראת המראה של עמיר ואבי בניון, אנחנו עוברים למראה אחרת! כי המציאות היא לא כזאת גועלית כמו שאתם מנסים לעשות אותה מעתה והלאה כך גם עמיר ביקש להודיע, כי הוא אינו חלק מהפורום, והוא לא מכיר בפורום! אותם אנשים שעמיר אוהב/מכיר - הם האנשים שלא נמצאים כאן, האנשים שיכולים ליצור עם עמיר קשר גם מחוץ לפורום.. אי לכך ובהתאם לזאת, הפורום ימשיך להתקיים במתכונת הזאת, הודעות לא מכבדות ימחקו, שרשורים עניינים ישארו. ובע"ה בקרוב יוקם פורום נוסף ורשמי לאבי ולעמיר בניון, באתר של נבל עשור, אשר יהיה בניהולי ובפיקוחם של נבל עשור... אד אז - שיהיה בשורות טובות לכולם ורד
 

ו ר ד ב

New member
זאתאומרת שמה שצריך לדעת אנחנו נדע...

אבל עמיר ואבי לא מכירים בנו כפורום רשמי.
 

yuval755

New member
אוווף מה נהיה..נראה לי עדיף למחוק הכלללללל!!

ופתוח מחדש את הפורום..
 
לשם השוואה : כנסו לפורום של דנה אינטרנשיונל

ותראו מה זה פורום !!!! יש שם קישורים מפה ועד הודעה חדשה לוידאוקליפים שלה , אבל, תתפלאו לשמע... הכל חוקי וגם מטעם הד -ארצי , אז פשוט תעשו לי טובה ותקפצו לפורום שלה, דפדפו כמה דפים אחורה ותראו מה זה פורום, אם דנה כותבת אז היא מאחלת חג שמח ומודה לנו שאנחנו איתה לאורך כל הדרך , מעולם, אבל מעולם לא ניתקלתי בתגובה אחרת מצידה , קחו דוגמה למשהו מקצועי עם יחסי ציבור מפה ועד הודעה חדשה , פשוט חבל לי שעד לרמה כזו הגענו...
 

lihi26

New member
עד עכשיו ממש סתמתי אבל אם עמיר בניון לא יכיר

בפורום אז למה להיות חברים בו?שלא ישכח שכל ההצלחה באה מאיתנו המערצים שלו וקל וחומר מחברי הפורום. כמו הרבה אנשים כאן מוטב לא להיות
 
וסימו לב שרוב התגובות שנפגעו מצורת ההתבטאות

של עמיר ואסף הם לא ילדים בניי 17 ואילו אלה שמצודדים בעמיר לרוב לא עוברים את ה-20 שנה אז מה הסיפור להוריד את מסכת הקשיחות העצבנות והפגיעות שמזהוהה עם העדה שממנה אני מגיע ולהגיד שהייתה אי הבנה ולא היתה כוונה או צורך בדיבור הזה שלא הוסיף כהוא זה לא לנו ולא לך (ואני יחזור ויגיד שיש כאלה שממש נהנים מהבלאגן כאן) אז למה לתת את התענוג למי מהם לא עדיף לקום בבוקר לטבול ולפתוח דף נקי. שוב לסתום פיות? אז בבקשה תמחקו גם את זה וורד נשמתי את יודעת שאני אוהב ומעריך אותך על הכל אבל תפתחי את העניים נכון לעכשיו עמיר מייצג אותנו מבחינתנו עמיר הוא איינו אייל גולן למעריציו (ואין בכוונתי להעליב את מר גולן חלילה ) אבל העומק בנייהם הוא שמים וארץ הן במוסיקה ואין במילים אז אם כל כך מפריע להרבה והרבה שממש ציירת להם פס קול נפלא לחיים אז אולי? רק אולי??? אני יודע שהסיכוי קלוש אבל אולי לך תדע ואתה רק לא שם לב במקום שאתה נמצא בו כרגע ועוד זמן כל שהוא יתברר לך אחרת אז מה אז. שתהייה שבת שלום ועמיר אחי היקר אני אוהב אוהב אוהב אותך מאוד מאוד ואין לי שום עניין בוויכוח הזה רק לא מתאים לי שמי שאני אוהב כמו שציינתי בפסקה הקודמת יתבטא ככה ועוד בפניי כל אחיו (משמע אם אחי היה מדבר כך הייתי מעמיד אותו על מקומו כמו שאתה אמרת). שבת שלום לכולםםםםםםםםםםםםםםםם "והלוואי שזה הכל עד לכאן בעזרת השם שזה הכל עד לכאן"
 

star211

New member
כל המוסיף גורע...

שראש ממשלה מפשל הוא מתפטר, שמאמן כדורגל לא מפסיק להפסיד הוא פשוט קם והולך הביתה, שמנהל חנות לא מצליח במכירות הוא מעביר את הניהול וכו'... הם פשוט לוקחים אחריות! המקום הזה פשוט מנוהל ע"י אנשים שלא יודעים להודות בטעותם שכמה אנשים נפגעים ועושים סירטון עם ים של רגש כי הם באמת נפגעו אז מישהי תרשום להם שהם מעוררי רחמים ככה זה מנוהל כאן אז אני שואל את עצמי למה הגענו למצב הזה? כי הכל מתחיל מהראש והראש פשוט מסריח... מצטער שזה מה שאני רושם, עכשיו כל הצבועים למינהם יתעוררו כי הם רוצים יותר קירבה... אני מוצא את הקירבה והערצה שלי ע"י קניית דיסקים הליכה להופעות והתרגשות מכל סינגל שנולד! תסלחו לי אבל נולדה כאן מכונה משומנת לשנאת חינם! שיהיה שבת שלום...
 
../images/Emo24.gif../images/Emo52.gif../images/Emo45.gif

 

ו ר ד ב

New member
זה מה שבדיוק ניסיתי לרשום בהודעה.

רובכם לא מוכנים לקבל את זה שלכל בנאדם יש דעות משלו. גם לי, וגם לעמיר! ויש כאלו שבוחרים לומר אותה מבלי להתנצל על כך... כיוון שלא ביקשתי חוות דעת על אופן ההתנהלות.. כי מזה עמיר היה מרוצה! אז מעתה אמחק הודעות מאשימות שכאלו
 

ספיר 2

New member
../images/Emo45.gif מסכימה איתך! ../images/Emo70.gif

אני מאוד מקווה שעמיר וכל החבר'ה שם צפו בסירטון הזה לפני שנמחק. כי כמו שאמרתי בשירשור הקודם שמשום מה נמחק (כי לא מתאים להם שאנשים פה מביעים את דעתם ואת אשר על ליבם, חושבים שרק להם מותר להגיד מה שרוצים) הסירטון הזה ריגש אותי. הוא היה מלא ברגש ואמת.. ואי אפשר היה להסביר את זה יותר טוב איך שהם הרגישו וניפגעו באותו רגע אין בן אדם אחד בפורום חוץ מהיושבת בגנים הזאתי שלא חושב כך אהה וגם המנהלת אני לא מבינה למה מחקתם לנו את כל ההודעות, אלו היו הודעות באמת אמיתיות,ולמרות שלפעמים אכן האמת כואבת, כי הרי מי כמונו אוהב ומכיר טוב את עמיר, שהולך אחריו אחרי כל הופעה וממלא חצי אולם עם החברים השכנים ומשפחה. ומי אם לא אנחנו והקרובים שלנו קונה דיסקים אמיתיים ולא צורב. כל הפורום נפגע מההודעה התוקפנית הזאת, ובסכ"ה הבענו את דעתנו, זו מדינה דמוקרטית לא? למה למחוק למה?!
 

ו ר ד ב

New member
למה? מהסיבה הפשוטה שחי בחר להוריד את הסרטון

ואז נמחקה ההודעה כי היא כבר לא רלוונטית... ואולי כי הוא רואה בזה מה שאת לא רואה גברת ספיר... שאם יכנס לכאן אדם משועמם עם קצת קשרים לעיתון מקומי, אז העניין מהר מאוד יהפוך ל"עמיר בניון תקף את מערציו בפורום הרשמי"
 

mk42

New member
חשוב כנסו בבקשה!!!!

בס"ד בדרך כלל אני נמנע מלכתוב על דברים שקורים בפורום אבל עכשיו דיייי אולי בעיתוי מאוחר........אני יודע שכל תגובה גורמת לפורום לשקוע עוד יותר בבוץ במקום לצאת...... מה נהיה?!........סתכלו מה הולך פה?!..משטיות ממש סתכלו מה קרה?!.עמיר ואבי כבר התאיישו! משהו אמר משהו במקום שזה יגמר וזהו חופרים בזה ושוקעים עמוק עמוק בבוץ במקום לצאת מזה להפיק לקחים ולפתוח דף חדש?!...אתם סתם טוחנים מים קרה משהו לא מתייחסים ופשוט זורמים..... חבל שככה אנשים לפעמים מתנהגים באמת חבל כי אני ממש מעריך את עמיר ואבי וחבל שככה נראה הפורום ובאמת משטיות! במקום להפסיק ממשיכים וחופרים.... ומה נהיה פה?!... בשביל עמיר ואבי אתם צדיקים ובשביל אומנים אחרים לא שווים בשבילכם?!...אין בושה מעמיר ואבי לקנות מקוריים ומהשאר להוריד מכל מנה תוכנות ארורות מה הם כלבים?!.....אין בושה ככה לחפור איך אפשר למצוא את הרהורים באימיול??..רואה את זה משתמש חוץ יוריד בעצמו יחשוב אם הם ככה למה אני לא?? קצת כבוד להעריך אחד את השני ותלמודו לסלוח ולהקשיב ולכבד אחד את השני וממש חבל שבאמת מדברים כאלו שצריכים ברגע להגמר ולהמשיך במסלול שוקעים עוד יותר ועוד יותר..... מקווה שבע"ה בפורום החדש הדברים ישתנו כי הכל לטובה גם הרע שברעים הכל לטובה ובאמת מקווה שיפסיק בו השקיעה בבוץ ופשוט לצאת מזה...........מקווה שהבנתם אותי נראה לי שהייתי צריך לכתוב את זה לפני כמה זמן אבל עדיף מאשר בכלל לא
 
דייייייי כבר ../images/Emo46.gif../images/Emo7.gif

היי לכולם, אם הייתם רואים אותי בשבוע האחרון הייתם מבינים שהאייקונים הם לא רק אייקונים, אני כבר לא בנאדם מכל הבלאגן והגועל שהצטבר פה בשבוע האחרון במיוחד (!!!), אתם לא חושבים שאתם מגזימים ? (גם אני מגזימה כן? אני לא מוציאה את עצמי), אבל די כבר, כולכם נמאסתם, המגוננים והמתקיפים כאחד, מושיקו האחד והיחיד רשם כבר כל מה שצריך לרשום וכמעט שהתחנן שתפסיקו אבל אתם לא מפסיקים, די כבר, פורום עמיר ואבי בניון הוא הבית של עמיר ואבי נ--ק--ו--ד--ה ומי שלא מוצאת חן בעיניו ההתבטאות של "בעל הבית" שלא יהיה פה, עכשיו אני החלטתי לכתוב הודעה אחרונה בנושא בלי להתחשב ברגשות של אף אחד, כי אני כבר מתחילה להיפגע מכל העניין . באותו היום שחי כתב את ההודעה שלו על חן וכולנו נכנסנו בו בעדינות או לא, התקשרתי לנבל העשור וביקשתי למסור לעמיר להיכנס דחוף לפורום ולתת את תגובתו בעניין מאחר ויש כל מיני מנחשים למיניהם וכל מיני סנגורים וקטגורים בנוגע להרגשתו של עמיר בעניין, נבל העשור בחרו לתת את תגובתם ואילו עמיר החליט כנראה להסתפק בזה, חבל מאוד שעמיר החליט להגיב אחרי שהרוחות נרגעו אבל אל לנו לשפוט למה הוא החליט להגיב רק עכשיו . אני חוזרת ואומרת שאני חושבת שהתגובה של עמיר היתה רגועה יחסית לאדם שהרגיש שכבוד אחותו (ועוד נשואה כן???) נפגע וכמו ששמעון טבעול אמר, בא מעידה "עצבנית", אז רדו כולכם מהעץ שטיפסתם עליו, אל תחכו להתנצלות כי הוא אמר את שעל ליבו וכמו שגם ספיר יקרה אמרת.........האמת לפעמים פוגעת ואנחנו נפגעים יותר ממי שאנחנו מאוווווווווווווווווד אוהבים אבל עמיר לא אשם שאתם "החלטתם" שהוא לא מסוגל לפגוע בזבוב או שהוא אדם "קדוש", "מלך" או תחליף לאלוהינו שבשמיים (ותודו שחלקכם חושבים ומרגישים כך), אני בעצמי רואה את עמיר כמורה לחיים ואני גאה בתגובה שלו ושמעון יקר, אתה יותר מכולנו כנראה מבין מאיפה זה בא לו ואין לפשוט אדם על דעותיו וגם אני כמוך מאסתי מכל המתסיסים למיניהם אסל אין מה לעשות וצריך ללמוד להתעלם מכאלה . אני בטוחה שגם עמיר יירגע ויחזור "לשוטט" בפורום מידי פעם ותרגעו גם אתם ותפסיקו את השרשור המגעיל הזה . במקום להרגיע את הרוחות אנחנו רק מתסיסים יותר, עמיר אמר את מה שאמר ומותר לו , לא מוצא חן בעיניכם? זבש"כם תפזיקו לנסות ללמד אדם שלמד הרבה מאוד בחיים, תפסיקו לנסות לתקן מידותיו של אדם שתיקן את מידותיו מעל ומעבר ועדיין חושב שיש לו מה לתקן . היחידים שמחזיקים ממנו מושלם אלו אנחנו , הוא ממש לא מחזיק מעצמו כזה ויש לו עוד על מה לעבוד אבל אם אתם אוהבים את עמיר כמו שאתם טוענים אז אתם גם מכירים אותו כמעט כמו ספר פתוח, השירים שלו מעידים על האדם שבו ותנו לבנאדם מרווח, הגזמתם עם ה"נו, נו, נו" שלכם . שמעון נשמה, אני ממש לא בגיל 20 (הלוואי והייתי חוזרת לשם) ועוד הרבה שחושבים כמוני (כמו גם היושבת בגנים) הם מעל הגיל שציינת . אם כולנו נשים לב למה שיוצא מהפה שלנו ולא נכתוב פה דברים שעלולים לפגוע בכבוד נושאי הפורום הזה, אז אין לנו מה לעשות פה . הרמה של הפורום ירדה לרמה שקשה מאוד לטפס ממנה בחזרה למעלה, ותיקי הפורום "ברחו מפה" ובצדק, אז בואו נעשה שלום, בואו נפסיק את השרשור הזה נאחל שבת שלום ונעשה שלום . עמיר ואבי וכל משפחת בניון היקרה, אנחנו מבקשים סליחה ומחילה על כל הבלאגן הזה (ואני בטוחה שאני מדברת בשם עוד כמה חברי/ות פורום) ומקווים לראות את עמיר ו/או אבי ו/או מי ממשפחת בניון היקרה שרק נפגעה מכל זה . אני בטוחה שכולם ללא יוצא מהכלל נפגעו פה ושם מדברים שנאמרו בכל השרשורים אפילו אם הם נמחקו, אז יאללה, די, ביקשנו סליחה. שתהיה שבת שלום, שבת של רוגע ואושר ורק טוב לכולנו .
 

boaz1012

New member
וכל מילה מיותרת...

"אנשים בכל צעדת החיים, אנשים זמנים שונים עברתם ומשונים. אז אימרו תודה, אנא עיצרו, הלא אותם ימים עברו. גם את הרע, וגם את הטוב שרפתם, עכשיו הזמן לחשוב." (עמיר בניון)
 
למעלה