הודעה רשמית
אבל לפני כן, תגובות רבות נמחקו מדפי הפורום, וזה במטרה קצת "לנקות" את הגועל ששורר פה... לאחרונה "עמיר ואבי בניון" הפך למקום רע למשתמש מקום שמלא צביעות, רוע, לשון הרע והכפשות בכל ניסיון שלנו לתקן את הדבר הזה סחפנו תגובות שליליות מאוד, אז הגענו לזה שהפורום לא יכול להמשיך להתנהל כך. בכל פעם שניסנו להעמיד דברים על דיוקם, בגובה העיניים ללא כל התנשאות / התנצלות - ובשפת עם פשוטה - סחפנו תגובות גועליות, מבישות, מלאות רוע, ומציתות אש (וכל זה בעיקר ממשתמשים שלא ראינו שנים...) אז יכול להיות שמישהו נפל קצת על הראש? במקום שהוא אמור להיות הבית, המראה, המקום שבו הכי נוח לעמיר ולאבי בניון לכתוב ולהביע את דעתם - זה המקום שהוא בדיוק ההפך... בפורום הרשמי - מורידים ומסבירים איך להוריד שירים בפורום הרשמי - מרצים על אהבת ישראל במקום לדון לכף זכות ולהעמיד את עצמכם במקום והכי גרוע בפורום שלנו מעלימים עין על כך - במקום להעמיד במקום מבלי להתבייש, כי חבר אמיתי מעמיד דברים על מקומם! מבלי להתנצל על כך! פורום עמיר ואבי בניון הוא לא מה שהיה בעבר, וגרוע מכך יצרנו מפלצת שקשה לנו לשלוט בה עכשיו... אני וצוות נבל עשור הגענו למסקנה - שאם כך נראת המראה של עמיר ואבי בניון, אנחנו עוברים למראה אחרת! כי המציאות היא לא כזאת גועלית כמו שאתם מנסים לעשות אותה מעתה והלאה כך גם עמיר ביקש להודיע, כי הוא אינו חלק מהפורום, והוא לא מכיר בפורום! אותם אנשים שעמיר אוהב/מכיר - הם האנשים שלא נמצאים כאן, האנשים שיכולים ליצור עם עמיר קשר גם מחוץ לפורום.. אי לכך ובהתאם לזאת, הפורום ימשיך להתקיים במתכונת הזאת, הודעות לא מכבדות ימחקו, שרשורים עניינים ישארו. ובע"ה בקרוב יוקם פורום נוסף ורשמי לאבי ולעמיר בניון, באתר של נבל עשור, אשר יהיה בניהולי ובפיקוחם של נבל עשור... אד אז - שיהיה בשורות טובות לכולם ורד
אבל לפני כן, תגובות רבות נמחקו מדפי הפורום, וזה במטרה קצת "לנקות" את הגועל ששורר פה... לאחרונה "עמיר ואבי בניון" הפך למקום רע למשתמש מקום שמלא צביעות, רוע, לשון הרע והכפשות בכל ניסיון שלנו לתקן את הדבר הזה סחפנו תגובות שליליות מאוד, אז הגענו לזה שהפורום לא יכול להמשיך להתנהל כך. בכל פעם שניסנו להעמיד דברים על דיוקם, בגובה העיניים ללא כל התנשאות / התנצלות - ובשפת עם פשוטה - סחפנו תגובות גועליות, מבישות, מלאות רוע, ומציתות אש (וכל זה בעיקר ממשתמשים שלא ראינו שנים...) אז יכול להיות שמישהו נפל קצת על הראש? במקום שהוא אמור להיות הבית, המראה, המקום שבו הכי נוח לעמיר ולאבי בניון לכתוב ולהביע את דעתם - זה המקום שהוא בדיוק ההפך... בפורום הרשמי - מורידים ומסבירים איך להוריד שירים בפורום הרשמי - מרצים על אהבת ישראל במקום לדון לכף זכות ולהעמיד את עצמכם במקום והכי גרוע בפורום שלנו מעלימים עין על כך - במקום להעמיד במקום מבלי להתבייש, כי חבר אמיתי מעמיד דברים על מקומם! מבלי להתנצל על כך! פורום עמיר ואבי בניון הוא לא מה שהיה בעבר, וגרוע מכך יצרנו מפלצת שקשה לנו לשלוט בה עכשיו... אני וצוות נבל עשור הגענו למסקנה - שאם כך נראת המראה של עמיר ואבי בניון, אנחנו עוברים למראה אחרת! כי המציאות היא לא כזאת גועלית כמו שאתם מנסים לעשות אותה מעתה והלאה כך גם עמיר ביקש להודיע, כי הוא אינו חלק מהפורום, והוא לא מכיר בפורום! אותם אנשים שעמיר אוהב/מכיר - הם האנשים שלא נמצאים כאן, האנשים שיכולים ליצור עם עמיר קשר גם מחוץ לפורום.. אי לכך ובהתאם לזאת, הפורום ימשיך להתקיים במתכונת הזאת, הודעות לא מכבדות ימחקו, שרשורים עניינים ישארו. ובע"ה בקרוב יוקם פורום נוסף ורשמי לאבי ולעמיר בניון, באתר של נבל עשור, אשר יהיה בניהולי ובפיקוחם של נבל עשור... אד אז - שיהיה בשורות טובות לכולם ורד