הודעה על תאונה!!!
הודעה על תאונה!!!
היום בשעה 1820 בערך,ארעה תאונה בצומת אברהם בר \ סחרוב בראשל"צ{ליד ק.הזהב} אמבולנס של מגן דוד ביקש לבצע כנראה פניית פרסה כאשר רכב שהגיע מכוון חולון שלפי טענת הנהג{שיצא מזה חי אני לא יודע איך..}היה לו רמזור ירוק התוצאה:האמבולנס עלה על המאזדה 323 ומעך לה את כל החזית. היה פשוט מצמרר לראות את זה. תגובתכם.....
הודעה על תאונה!!!
היום בשעה 1820 בערך,ארעה תאונה בצומת אברהם בר \ סחרוב בראשל"צ{ליד ק.הזהב} אמבולנס של מגן דוד ביקש לבצע כנראה פניית פרסה כאשר רכב שהגיע מכוון חולון שלפי טענת הנהג{שיצא מזה חי אני לא יודע איך..}היה לו רמזור ירוק התוצאה:האמבולנס עלה על המאזדה 323 ומעך לה את כל החזית. היה פשוט מצמרר לראות את זה. תגובתכם.....