הודעה מWWE.COM

שי מילר

New member
מנהל
בוקר-בטיסטה ופונג'אבי פריזון

לא היו המיין איבנטים של האירוע. כן, בוקר-בטיסטה היה המיין איבנט של הבראנד אבל לא של האירוע. המיין איבנט בין בוקר ללאשלי (שכבר התאבקו זה מול זה לפחות 3-4 פעמים והתוצאה תמיד הייתה נוראית) בוודאות יהיה פחות טוב מאדג'-סינה ואפילו מבוקר-ריי ב-GAB. עכשיו יש יותר סיכוי למיין איבנט מותח ומעניין. נכון שהסיכויים להפתעה נמוכים, אבל כבר גילינו שהכל יכול לקרות בארגון. לך תדע, אולי פינלי יברח משם עם התואר ואז יעשה את הפייס טרן שדיברו עליו? אולי בכלל בטיסטה יחזיר לעצמו את מה שמעולם לא הפסיד? כבר נוצר אצלי מתח (גם אם הוא קלוש במיוחד). אני חושב שהם הלכו על הקרב הזה כי ידעו שזה יכול לארגן יותר ביירייטס. הקהל אוהב קרבות בסגנון הזה.
 
זה נראה כאילו

מנסים לעשות עם בוקר טי מה שעשו עם JBL. בשמחה הייתי מחליף את באטיסטה בטייקר או בנואה כדי שהקרב יגיע לפחות קרוב ברמה שהיה בארמגדון 2004 - אחד מהקרבות המרובעים האהובים עליי ביותר.
 

Brockster

New member
בדיוק מה שחשבתי גם כן

רק שלצערי זה לא יעבוד בדיוק כמו שזה לא עבד עם JBL, משום שהוא היה אלוף היל שאנשים רצו שיפסיד משום שהוא היה מאוס ורוטיני, וזה בדיוק מה שיקרה עם בוקר, אבל אפילו בעוד פחות אימפקט, כי למי באמת אכפת מהדמות הצוחקת על עצמה של בוקר?
 
כן, אבל....

בוקר טי עדיין בשלב המוקדם, בדיוק כמו ש JBL היה ואף אחד לא שם עליו, אולי אם בוקר טי יהיה אלוף עולמי 10 חודשים, וידחפו לנו אותו לגרון כמו שעשו עם JBL, גם הוא יקבל את האימקפט הזה שכולם רוצים שהוא יפסיד. ולמרות הכל, בוקר מקבל היט לא רע מהקהל גם עכשיו.
 

Brockster

New member
אתה צודק בקשר

לעובדה שבוקר צריך זמן בשביל להשיג את ההיט הזה, אבל בתור אוהד האבקות, זה לא מסוג האלופים ההילים שאני רוצה לראות. תשמע, זה ברור לי כמובן שזה חלק מהעסק וההיל צריך להיות שנוא ומאוס על הקהל בכדי שרגע הזכייה של הבייבי פייס יהיה כ"כ יותר מרשים, אבל אני אוהב גם לקבל קרבות וסגמנטים טובים מהאלופים ההילים שלי, ובעוד JBL פישל רק בחלק של הקרבות, בוקר לא עומד לא בזה ולא בזה. בכל מקרה, אני עדיין מאמין שחלק גדול מההיט שבוקר מקבל זו מחאה לנוכח הגימיק המטופש שלו, וזה אמנם נשמע כאילו זו בדיוק הייתה הכוונה מאחורי הגימיק שלו, אבל לא יודע, יש הבדל שאני לא מצליח לשים במילים. זה אמנם לא אקס-פאק היט, אבל זה גם לא רחוק מזה.
 

Kane6

New member
דעתי

לדעתי הרבה יותר טוב הקרב הזה מאשר הקודם שהיה אמור להיות.. רק חבל לי שבטיסטה יהיה מול בובי לאשלי.. כי הם חברים ממש טוב לא? לא?
 

nWkobi

New member
הממ...דעתי(../images/Emo58.gif בפוטנציה כמובן)

תהרגו אותי אני לא מבין אייך פתאום לאשלי ופינלי נקשרים לאליפות ה-WWE...אני חושב שזו החלטה משונה משהו ולא כ"כ במקום.
 

Taker4ever

New member
../images/Emo58.gifאממממ......

כנראה ש-WWE רוצים ליצור יותר עניין בנו מרסי ולכן הם שינו את המיינאבנט, לפי דעתי זה טוב. מה שכן, בהחלט מוזר לראות שזה קורה רק שבוע לפני ה-PPV עצמו, כאילו שמה שקרה עם GAB לא הספיק.
 

liranoymark

New member
יותר טוב

זה רק מוסיף עניין ורק נותן יותר תחושה שהולך להיות אלוף חדש, לפי דעתי לאשלי, ואז הפיוד בין לאשלי ובטיסטה ההיל ובין בוקר לבין פינלי שלא הצליח להגן על כך שבוקר יישאר עם התואר.
 

pufpuf

New member
אני שמח על ההחלטה

כי במקרה הכי גרוע, במקום 2 קרבות גרועים, נקבל קרב גרוע אחד. במקרה היותר טוב, בגלל הפורמט של קרב מרובע, נקבל קרב יחסית מעניין עם הרבה הצמדות והפרדות. זה יכול לעשות את הקרב ליותר מעניין למרות החומר העלוב שיש בו. בכל מקרה, תודה לאל שלא נצטרך לסבול שוב בוקר-לאשלי, או כל קרב יחידים של לאשלי או בטיסטה. דרך אגב, איזה שוק ענקי זה יהיה אם פינלי יצא מהקרב הזה אלוף?
 

hanaorb9999

New member
החלטה טובה מאד

אם היו רוצים להשאיר את התוצאה כמו שהיא היו משאירים את הקרב הקודם, לדעתי הקרב שונה כי רוצים לעשות משהו שונה בקרב הזה, אולי להחזיר לבאטיסטה תאליפות.
 

music king

New member
פשוט לא מעניין

מה שסמאק צריכים לעשות זה פשוט להוסיף פנים חדשות לרוסטר ולתת לו להיתמודד מול בוקר. עם אתם שואלים אותי מי... אני אגיד ריק פלייר. למרות שכשבנואה יחזור הוא מאוד ירענן שם את העסק
 
למעלה