הצ'אנס המחודש שאני נותנת לגיורא, אחרי ולמרות הכל...
נקווה באמת לשחזור הימים הטובים של העונה השנייה של החממה, או של (לא מעט) עונות שניות בכלל.
אני רק חייבת לומר משהו, לגבי הספק סברה - ספק ספויילר הזה שהעלו לאותה ויקיפדיה, הידועה לשמצה אצלי.
תראו, אני לא מאמינה שאני מדברת על משהו שקשור לאתר הזה (חוץ מהערכים שיוצא לך לכתוב שם, יוסי. כמובן
), אבל במידה ויתברר שזה אכן היה ספויילר נכון, זה יהיה אפילו יותר הזוי ממה שקרה עם החממה.
כי בעוד שם, דלפו החוצה ספויילרים בשפע, כאילו אין דבר כזה שנקרא 'חוזה סודיות', אבל זה קרה בגלל אותם ילדים שביקרו על הסט או הצטלמו כניצבים,
מה נסגר כאן? אותו "ספויילר", כפי שיש הטוענים בתוקף, לגבי דמותו של דניאל, הועלה עוד לפני שהצילומים התחילו בכלל
משמע, עוד לא היו ילדים ניצבים, שירכלו על זה חופשי.
אז מה, זה איזשהו גורם מטעם ההפקה, שבחר להרוס מלכתחילה? זה נשמע הזוי במיוחד. פשוט אין לי הסבר אחר לזה, שוב, אם. אם זה יתברר כאמת.
סביר להניח שגיורא כבר מודע לעניין, וראה את הכתוב (גם באינסטגרם הזכירו את זה מדי פעם), אז מה, לא אכפת לו ש
אולי ספויילר ענק ומשמעותי שכזה ידוע כבר מראש? בסדר, העונה כבר נכתבה והכל, אבל זה לא שמישהו שם לא יכל למנוע את זה. אם זה נכון - הכל, או חלק לא מבוטל בכלל, פשוט נהרס. מה, לא ככה?
טוב, באמת שחפרתי בעניין הזה, אבל החלטתי בכל זאת להתייחס, אחת ולתמיד.
וכמובן, הלוואי וכל מה שכתבתי כאן יהיה לחינם, כיאה לדעתי הברורה על האתר.