הודעה משמחת!

panda0zombie

New member


גם אני ככה.. מתה על חורף, פחות מתחברת לקיץ
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אז בוא לירושלים ....
עכשיו אצלנו מרגישים קצת חורפי ....
 

rubmwue1234

New member
הודעה משמחת!

צילומי ''שכונה 2'' הסתיימו!
ולפי השחקנים, הולכת להיות עונה מטורפת!
טוב אז...
ניפגש בספטמבר?
....
 

Roei152

Well-known member
מנהל
ממש עוד מעט אם זה אכן יעלה בספטמבר...
אני ממש מקווה שיהיה מבטיח לאחר שחלקנו חטפנו בומבה מהעונה האחרונה של החממה...
&nbsp
 

rubmwue1234

New member
אולי גיורא החליד


סתם,
באמת שהסיום של החממה היה ממש ממש יפה ומעולה לסדרה.
נכון, העונה לא הייתה מושלמת, גם גיורא יודע.(אני חושב שהוא ציין על זה משהו בעקיפין)
אבל בתכלס, שוב, זו הייתה עונה של 75 פרקים. העונה הארוכה ביותר ששודרה בסדרת נוער בישראל.
אני חושב שזה חלק עיקרי מפשאלות מסויימות שקרו.
מספר הפרקים מאוד משפיע על העלילות אני חושב..
כמובן אבל שיש עוד דברים אחרים..שכבר מספיק חפרנו עליהם

אני חושב שהעונה השנייה של ''שכונה'' יכולה להיות עונה מוצלחת במיוחד ומעניינת בטירוף כמו נגיד העונה השנייה של ''החממה'' , אם גיורא יעשה מה שעשה ב''החממה''
וימשיך נכון את העלילות, יצור מתח חדש ומטורף,
ויעשה שכל דבר(ו כ ל דבר..) יהיה פשוט מעניין..
שפשוט נהיה בטירוף לקראת הפרק הבא, שוב, בכל עלילה שהיא.
אנחנו יודעים שהוא מסוגל לפחות...
 

panda0zombie

New member
צודק לגבי מספר הפרקים

75 פרקים זה באמת יותר מידי... העונה הייתה יכולה להיות יותר טובה אם היו משאירים במסגרת ה50 פרקים אפילו 60 אם כל כך היה להם הרבה לכתוב
 


הצ'אנס המחודש שאני נותנת לגיורא, אחרי ולמרות הכל...
נקווה באמת לשחזור הימים הטובים של העונה השנייה של החממה, או של (לא מעט) עונות שניות בכלל.

אני רק חייבת לומר משהו, לגבי הספק סברה - ספק ספויילר הזה שהעלו לאותה ויקיפדיה, הידועה לשמצה אצלי.
תראו, אני לא מאמינה שאני מדברת על משהו שקשור לאתר הזה (חוץ מהערכים שיוצא לך לכתוב שם, יוסי. כמובן
), אבל במידה ויתברר שזה אכן היה ספויילר נכון, זה יהיה אפילו יותר הזוי ממה שקרה עם החממה.
כי בעוד שם, דלפו החוצה ספויילרים בשפע, כאילו אין דבר כזה שנקרא 'חוזה סודיות', אבל זה קרה בגלל אותם ילדים שביקרו על הסט או הצטלמו כניצבים,
מה נסגר כאן? אותו "ספויילר", כפי שיש הטוענים בתוקף, לגבי דמותו של דניאל, הועלה עוד לפני שהצילומים התחילו בכלל
משמע, עוד לא היו ילדים ניצבים, שירכלו על זה חופשי.

אז מה, זה איזשהו גורם מטעם ההפקה, שבחר להרוס מלכתחילה? זה נשמע הזוי במיוחד. פשוט אין לי הסבר אחר לזה, שוב, אם. אם זה יתברר כאמת.
סביר להניח שגיורא כבר מודע לעניין, וראה את הכתוב (גם באינסטגרם הזכירו את זה מדי פעם), אז מה, לא אכפת לו שאולי ספויילר ענק ומשמעותי שכזה ידוע כבר מראש? בסדר, העונה כבר נכתבה והכל, אבל זה לא שמישהו שם לא יכל למנוע את זה. אם זה נכון - הכל, או חלק לא מבוטל בכלל, פשוט נהרס. מה, לא ככה?

טוב, באמת שחפרתי בעניין הזה, אבל החלטתי בכל זאת להתייחס, אחת ולתמיד.
וכמובן, הלוואי וכל מה שכתבתי כאן יהיה לחינם, כיאה לדעתי הברורה על האתר.
 
נו, זה בטח לא אמיתי

את יודעת מה כתבו לפני שצילמו את העונה השלישית של גאליס?
&nbsp
כתבו שמייקל לואיס יהיה חניך בגאליס ויחליף את יונתן, שהוא יצא עם דני.
&nbsp
כמובן שהכול היה שקר.
 
נכון.

הזכרת לי עכשיו לגבי מייקל. באמת קשקשו את זה בזמנו.
אבל עזוב את הכל. רק ה"אנקונדה" הזה, עאלק - כאילו, עד כמה זה יכול להיות דבילי?! מילא "הקוברה", בתור נבל בוגר והכל, זה בסדר. אבל זה?! נו, באמת.

תראה, הסיבה שהתייחסתי לזה בכלל היא בגלל שהזכרת את זה כמה וכמה פעמים, ובאחד משרשורי השבוע רועי אף הגיב בכמה "הוכחות" לכך, לדעתו, אז תהיתי האם שניכם באמת לוקחים את זה ברצינות יתרה. אחרת חבל אפילו להזכיר זאת.

לא, אין עוד דרך לתאר את האתר הזה... מה שהשיעמום עושה לאותם ילדים. אתה יודע, זה גם לא עניין של "דמיון מפותח ופרוע במיוחד", אלא פשוט טמטום טהור. באמת שלא שווה התייחסות בכלל. לכן זו ההתייחסות היחידה שלי, וזהו.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
מה ? "הוכחו"?
אם את מעלה את הנושא הזה... אז אני רוצה להבהיר משהו .. ההוכוחת שהבאתי לא היו קשורים בכלל לאופי דמותו של דניאל. מבחינת טוב ורע...
ההוכות שהבאתי היו קשורות לכך שדניאל יהיה קשור איככשהו לבית שינפלד...
&nbsp
 
אוקיי...

טוב שהבהרת את עצמך, כי באמת לא הייתי בטוחה אם הבנתי נכון למה קישרת שם את דברייך. תודה.


ולמען הסר ספק, במידה וגם אתה הבנת אותי לא נכון (כמו שאני אותך) - אני "מאשימה" (במרכאות או שלא) רק את אותם אלה שמחרטטים שם בויקיפדיה. זה אמור להיות ברור, אני חושבת. וכאמור, עכשיו הבנתי למה התכוונת.
בכל אופן, מיציתי את מה שרציתי לומר ספציפית לגבי זה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פחות הזוי ממה שקיבלנו בסוף...
עם דורי והכל....
\
 

rubmwue1234

New member
מירי...

זה הזוי מדי אפילו כדי שישודר בגאליס!
קראתי את זה, ואחרי כל מילה נוספת שקראתי יותר ויותר הבנתי שזה הזוי מכדי להיות נכון...
נו באמת, גם אחרי העונה השלישית של החממה(שרק שילבה במדע הבדיוני שלה את ''איקארוס''..) ואחרי שכונה (ששילבה במדע הבדיוני שלה בתכלס רק את המקל...) ,
אני יכול להיות בטוח שגיורא לא ייקח את הכל למקום כזה בדיוני והזוי מדי...
 
למעלה