הודעה ממש חשובה!
יש אתר של כריסטינה שהוא ממש טוב של I SQUAD. זה אתר שהמטרה שלו היא בעצם לגרום לכל מי שמשתתף בו להצביע לכל מני דברים של אם.טי.וי וטי.אר.אל לכריסטינה. אני לא ממש טובה בכל בנייית האתרים אבל אני נותנת רעיון ממש טוב למי שטוב בבניית אתרים (אבל זה צריך להיות אתר ממש מצליח שגם נראה טוב. כי בזמן האחרון שמתי לב שאתרים ישראליים לא נראים ממש טוב- אז האתר צריך להיות עם פלאש!). אז מי שרוצה... ממש שווה לדעתי כי אני רואה שהרבה מעריצים פה לא יודעים שצריך לבחור לבריט באם.טי.וי.
יש אתר של כריסטינה שהוא ממש טוב של I SQUAD. זה אתר שהמטרה שלו היא בעצם לגרום לכל מי שמשתתף בו להצביע לכל מני דברים של אם.טי.וי וטי.אר.אל לכריסטינה. אני לא ממש טובה בכל בנייית האתרים אבל אני נותנת רעיון ממש טוב למי שטוב בבניית אתרים (אבל זה צריך להיות אתר ממש מצליח שגם נראה טוב. כי בזמן האחרון שמתי לב שאתרים ישראליים לא נראים ממש טוב- אז האתר צריך להיות עם פלאש!). אז מי שרוצה... ממש שווה לדעתי כי אני רואה שהרבה מעריצים פה לא יודעים שצריך לבחור לבריט באם.טי.וי.