הודעה ממרב היא ללא מחשב לזמן מה.. אך מתגעגעת ואוהבת... :) לילה טוב.
P Paranoid Eyes New member 6/8/05 #7 מסרתי למרב את התגובות והיא מוסרת נשיקות ואהבה לכולם.. והערה לנועם :" יש לי הרבה זמן בלי המחשב לחשוב ובזמן הפנוי שאני חושבת אני לא חושבת אני מתפללת שיוציאו נגדך צו הוצאת סביח"!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קרועה זאתי!!
מסרתי למרב את התגובות והיא מוסרת נשיקות ואהבה לכולם.. והערה לנועם :" יש לי הרבה זמן בלי המחשב לחשוב ובזמן הפנוי שאני חושבת אני לא חושבת אני מתפללת שיוציאו נגדך צו הוצאת סביח"!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קרועה זאתי!!