הודעה לכולם

Nightwish-boy

New member
הודעה לכולם

את השם שלי כותבים נייטוויש-בוי, או סתם נייטוויש, או פשוט דור. זה שאתם לא מכירים את להקת המטאל המדהימה הזאת זה כבר חור בהשכלה... עכשיו, האם נודע למישהו על השפעות פיזיולוגיות של חלומות צלולים? שינוי לטובה, שינוי לרעה, אני רוצה לדעת... שלכם כמו תמיד דור
 

Dazed&Confused

New member
אני חייב להגיב ולומר..

באמת להקה לא רעה, מה שנקרא פאוור מטאל ויש להם סולנית ששרה בקול אופרטי. אבל למה אתה מצפה שכל אחד יכיר אותם? זה לא כזה חור בהסכלה, הם לא מופיעים באמ טי וי או משהו ולא כל אחד מתעניין בלהקות במפינלנד.
 

mga-abir

New member
תודעות משולבות

ניתן לעיין בספר /תודעות המשולבות /מסעות בחלום מחלומות מכוונים ועד החויה החוץ גופית/מטראנס ועד התפיסה העל חושית טווח התדרים שם קצת שונה בין המעברים ואינו עיקר הדברים.
 

Nightwish-boy

New member
יוווווו עוד מישהו מכיר אותם

רק שטריה טרנן לא שרה בקול אופרטי. טריה טרנן היא זמרת אופרה מקצועית שלמדה פיתוח קול מגיל צעיר. ונייטוויש זה לא לגמרי פאוור... עזוב יש להם סגנון מורכב מאוד (הם רחוקים שנות אור מהלווין, האמא של הפאוור) בקשר לחור בהשכלה, סתם צחקתי תירגע...
באמת לא ציפיתי שמישהו כאן בכלל יכיר אותם. ואני מתעניין בלהקות מפינלנד! שלך דור
 

dhp7

New member
נייטוויש בהחלט נחמדים

..אבל לא יותר מזה. לא הבנתי את הטענה שלך שהיא לא שרה אופרה, ומה הנימוק שלך לזה, אבל לא משנה. ונכון, הם לא בדיוק פאוורמטאל.
 

Nightwish-boy

New member
הבנת הנקרא אחי...

אני אמרתי שטריה טרנן כן שרה אופרה (אם כי לא בכל השירים, בדיסק WISHMASTER היא מוותרת על האופרה בכמה מקומות...) אבל היא לא שרה סתם ב"קול אופרטי", היא זמרת אופרה מקצועית. ונייטוויש הרבה יותר מסתם נחמדים, זאת להקה עם כישרון עצום וסגנון מיוחד. שלך דור
 

dhp7

New member
כישרון, סגנון - נכון .

אפילו אבא שלי אהב לשמוע אותם :) אבל אני אישית מעדיף דברים יותר כבדים . אבל נעזוב את זה עכשיו, זה לא פורום מוסיקה..
 

Gal-Mo0D

New member
אני לא בטוח אם ראית מה כתבתי למטה.

רמת גן רולז! מאיפה אתב בר"ג ? אני מרמת חן...
 

Nightwish-boy

New member
הממפצ...

רמת גן עיר מכוערת לאללה בעע (אולי ברמת חן לא, פה במרכז רמת גן כן...) אני כמו שאמרתי במרכז קרוב לכיכר רמב"ם ושכונת הלל
 

חלמן

New member
Gal-Mo0D ו Nightwish-boy

מאיפה אתם מרמת גן? איזה תיכון \ בית ספר? בני כמה? מה השם שלכם? איזה כיתה אתם? ונייט ויש בוי צודק.. רמת גן חרא עיר :)
 

חלמן

New member
ציטה היקר:

אתה צריך לבין עם מי שאתה רב! את רב עם ילד בכיתה ח´! מבית ספר הלל! רק שתבין! חבל לך על הזמן... עזובבבב אותווווו חחחחחחחחחחחח דור - תאמין לי כל בית ספר הוא כלא בכיתה ח´! ותאמין לי אתה לא תשמח להגיע לתיכון :) והילד השני הבן *** שמרמת חן! איך קוראים לך? בית ספר? שם משפחה? ת.ז ? וכוכוכוכווכו´ :)
 

Cheetah

New member
אני משתדל לא...

...להפלות אנשים על סמך גיל, מקום מגורים, או סוג חינוך
 

oren_b35

New member
אתה מדבר שטויות...

בית ספר תיכון זה הדבר הכי סבבה שיש... אני לומד בתיכון הרצוג ונהנה מכל רגע, וכל החברים שלי חושבים כמוני..כולם ממש נהנים ללכת לבית ספר... פשוט כולם בדעה שבית ספר זה דבר חרא, ושלא כיף ללכת אליו... תלכו לבית ספר ותנסו להנות מהצחוקים, מהחברים, מהבנות.. אל תסתכלו כל כך על הדברים השלילים... תנסו להתרכז על הדברים החיוביים. להפסיד מזה אתם לא יכולים... ללכת לבית ספר אתם חייבים אם תרצו או לא תרצו, אם לפחות יצא לכם להנות מזה אז...
 

חלמן

New member
ציטה ואורן! -

(לא יודע למה אני כל הזמן רושם את השמות של האנשים.. what ever( אז ככה ציטה אתה לא מכיר את רמת גן.. אני מכיר אותה כמו את כף היד שלי! וזה לא מצחיק! ועוד בית ספר הלל.. זה בית כלא! חבל לך על הזמן! מסריח שם כמו לא יודע .. זה כמו ארנון.. (דור יודע על מה אני מדבר..) ואורן- בית ספר זה חרא! למה? כי אתה נמצא שם מ- 7 בבוקר עד 4 בצהרים! כמה אפשר ללמוד?? ועוד חוזרים הביתה ומה עושים? לומדים!!! איפה הכיף? ברור שיש צחוקים וזה! אבל זה לא הופך את הבית ספר למקום כיפי!
 

Cheetah

New member
אבל אבל

מתי אמרתי משהו על רמת גן או על בית ספר הלל. למה אתה מניח שאני לא מכיר את רמת גן? מה?
 

Nightwish-boy

New member
שניכם צודקים

הלל זה באמת כלא מסריח במיוחד (לא שעל ארנון שמעתי דברים יותר טובים...) אבל יש לנו שכבה טובה עם מלא מטאליסטים (אבל יותר מדי ערסים וצפונים...) והמורים המקצועיים רובם סך הכל בסדר (חוץ מהמורות למדעים שתמיד מגעילות והמורות למחשבים שאני מבין הרבבבבה יותר מהן. היתה אחת שחשבה שלינוקס זה פקודה בפסקל לא ידעה לחבר מדפסת ועשינו לה CON/CON כל השיעור כדי לא לעבוד וצרפתי משוגע שחשב שבגלל שנכנסנו לסייר וינדוס פרצנו לרשת...) מ"ד השולטטטטט! בצפר מלמד אותך כל מיני שטויות שאחר כך אתה לא עושה איתן כלום. הם מקשקשים על דמוקרטיה אבל בצפר זה דיקטטורה במקרה הטוב. תאמין לי לנו יש ממש סוהרות בבצפר... אבל בצפר זה מצד שני גם מפגש חברתי נחמד... אז למה אי אפשר לבטל ת´לימודים וזהו?
שלכם דור
 

חלמן

New member
חחחחחחחח

רק היום הגעת למסקנה הזאת? חחחחחחח בית ספר זה דיקטורה! המורות יותר מפגרות מהתלמידים! והכל בולבול!
 

Nightwish-boy

New member
אני יודע את זה שנים...

רק שאצלנו זה מוגזם לגמרי! מילא דיקטטורה אבל הם עוד מחרטטים על דמוקרטיה... המורים ממש איומים ומדברים על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שהמחשבים הכי טובים בבצפר זה פנטיום 100... LOL ואצלנו זה כבר ממש כלא! כלא הלל! שלך דור
 

חלמן

New member
דההההה

איזה תקציב נראה לך יש לבית ספר? 50 שקל לחודש למחשבים! מה אפשר לעשות אם זה? לשלם על החשמל!! תמיד מזינים את השכל.. ואומרים לשמור על המחשבים בגלל שהם עלו המון כסף.. כולה 10 שקל מהשוק! אתה מופיע השנה בווינטר?
 
למעלה