הודעה !!!! לילה טוב לילה טוב לכל אנשי הפורום אני צריך לקום ב0500 אז ביייייייייייייייייייייייייי
י יוסי26.5 New member 4/6/01 #1 הודעה !!!! לילה טוב לילה טוב לכל אנשי הפורום אני צריך לקום ב0500 אז ביייייייייייייייייייייייייי