הודעה לבנות הפנויות !

לא ברור לי

מה הבעיה בללגלג על מי שכותב ביהירות ושחצנות של "אני מושלם כי אני עשיר וכולכם עפר לרגלי ואני מצפה שהבחורות יתרפסו בפני כי יש לי הרבה כסף , כי ידוע שבחורות זה עם שרק כסף מענין אותו בבחירת בן זוג." להבנתי זו תגובה מובנת , טבעית ואף מתבקשת. ביטוי נאמן למציאות של מה שמרגישים הקוראים וכל עוד השפה אינה ממש מתלהמת, אלא ליגלוג קל, זה בהחלט תגובה במתחם הליגיטימי.
 

3שרונית

New member
לגיטימי להגיב ..לגיטימי גם לכתוב

לפחות הוא היה כנה ואמר בדיוק מה הוא רוצה, בניגוד להרבה אחרים שעוטפים את אותן רצונות בניירות עטיפה , ואני בטוחה שחזה מראש את התגובות או לפחות את חלקן ועדיין בא בדיוק כמו שהוא, בלי להצטעצע. נו מילא, הרי אם לא נשפוט אחרים נצטרך לשפוט את עצמנו....
 
נדרסון

כמה עלוב מצידך.. שכן, ליגלוג היא הדרך הקלה לאדם להביע מתוכו את כל הסלידה והאנטי ששוריים בו. הוא שחצן, יהיר, מושלם.וכיוב', זה נותן לך לגיטימציה ללגלג??? אתה מרגיש עפר לרגליו? הוא מאיים עלייך בצורה כלשהי? מעורער לידיו? לא מבינה את התגובות שממשיכות בפורמט הזה. תן קרדיט לכל "הבחורות" באשר הינם, אף אחת לא תתרפס בשביל הכסף והממון. התגובה של מאוד לא רלוונטית, היא בהחלט מעידה על משוב מאויים מצידך כעס פנימי כזה. גם אני שחצנית, יהירה גאוותנית עשירה יפייפיה בעלת תארים...שיעיז מישהו לקום וללגלג על כל מה שהשגתי לי בזיעת אפי ובקריעת תחת בלימודים לתואר. ובהתאם להיצע שיש לי, כך אני דורשת!
 
כמו שמותר לך

לבקר את דברי ע"י שימוש בביטוי "כמה עלוב מצידך" ,כך מותר לי לבטא באופן אותנטי את דעתי שהיהירות אינה תכונה חיובית. איני מעונין להתייחס לפסיכואנליזה שעשית לי ... ללא אינפורמציה מספקת ולא בכוונה טובה ....ובודאי שלא אגרר לשיח אגרסיבי איתך בעקבות הענין. המשך יום נעים והרבה הצלחה.
 
omg

אגרסיבי? פסיכואנליזות? לאן לקחת את זה... צודק, יש דברים ששתיקת המקלדת יפה להם, השאלה אם זה יראה אותך בצורה אחרת... אל תגרור את עצמך למקומות שלא תדע איך להתמודד או לצאת מהם, דיי מסוכן.
 
בא לי להתערב

את אותו הדבר את גם אומרת לעצמך? סתם תוהה לי
 

דרורk

New member
למה כל הרעש כאן...?../images/Emo2.gif

אני בטוח שרוב הבנות הבעולם היו שמחים למצוא גבר שכזה
ואני מאמין שרוב הגברים היו שמחים להיות במצב כמו של אותו העשיר
אז איפה בדיוק כאן הבעייה?
 
נו אז אני שואלת, קדימה חתיך../images/Emo150.gif

פנה לנו עוד דקה ביומך העסוק, במשרדך המפואר שנמצא במגדל השן....(סליחה, הייתי חייבת) וספר למה דווקא כאן??????
 

tar69

New member
חתיך חטיף בתחת שלי

תשמע ידידי רק לשם הספורט אני באמת אבל באמת מוכן להתחרות איתך בהון \ בחיצוניות\ בטוב לב\ברצינות למציאת אהבה\ בחכמה\בקיצור בכל והלוואי מישהו מכאן ירים את זה ונעשה אותך קטן אם יש פה נשים חכמות אגב זה שונה ממשכילות אז ברור להן כשמש מי אתה בכל זאת בהצלחה osher
 
טוב עכשיו אני ממש מבולבלת

קשה לי להחליט מה עדיף רווק חתיך עם 4 חדרי שירותים ומרצדס משפחתית או גרוש עם יותר מארבעה חדרי שירותים ומרצדס ספורט. באמת קשה קשה...........
 
נו באמת....

איפה שיקול הדעת שלך. ברור ומובן לכל... רגע, שניה.. אמממ רווק\גרוש\שירותים\גרוש\מרצדס\רווק\4\3\ספורט\רווק\גרוש... תגידי, לצורך העיניין הגרוש גם חתיך?.... לפחות שנאזן את המשוואה.. :)
 
למעלה