סער ברצינות את לא יודע מה זה חזרת?
בפסח אתם לא מברכים עם חזרת... אגב חזרתי התפריט לשבת כבר מוכן ומזומן.. מרק עוף בתוספת איטריות והקנידלך האגדי צלי עגל בתנור עם רוטב מיוחד(המתכון של טאקוש
) אורז לבן, ותפוחי אדמה בתנור סלטים מוכנים כבר מאתמול וגם הלחמניות הביתיות שלא מוותרת עליהם שם שבת. והחמין האגדי גם מוכן! מה שנשאר בתנור זו עוגת התפוזים שמחכה לציפויי הג´לי עם התותים. בתיאבון