הודעה חשובה מאוד מאוד !!!!!!

bati125

New member
הודעה חשובה מאוד מאוד !!!!!!../images/Emo124.gif

אוקיי אז אני יודעת ומבינה כמה כולכם רוצים שבון ג'ובי יבואו לישראל! אבל שאני חושבת על זה אנחנו לא עושים כלום בשביל זה ממש כלום חוץ מזה שעשינו כמה עצומות שלא הצליחו והיו מפוזרות מאוד! אני יודעת שזה יהיה אולי קצת קשה מה שאני הולכת לומר עכשיו אבל איזהה מן מעריצים אנחנו אם אנחנו לא עושים הכל כדי להביא אותם לכאן?איך טוקיהוו הוטל הצליחו להביא אותם זו הדרך שאנחנו הולכים עכשיו לעשות!!!ובשביל זה אנחנו צריכים את עזרת כולם ....
אנו פותחים עכשיו במבצע חדש!! וזה המבצע שהולך לא לגרום לבון ג'ובי להגיע לארץ!!! אלה בון ג'ובי באים לישראל!!!!!! אז אני אסביר איך הוא התנהל ומה דרוש כדי שהוא יפעל כראוי!!
אני הולכת לדבר עם חברת אליקון ולפעיל כמה קשרים איתם אבבבבלללללל לשם כך אני צריכה את עזרת כולם אבל כולם כולם ללא יוצא מן הכלל שאני הולכת ומבקשת כזה דבר מהם או מפעילה קשרים או כל דבר אחר שום דבר לא יעזור אם אתםם הקהל לא תראו שאתם רוצים בגלל זה אנחנו עושים עכשיו משהו קצת שונה מעצומה אני לא הולכת לעשות לזה אתר אינטרנט אלה הכל הולך להרשם בדף ונייר (כן נחזור למקור..חחח..) ואז שאני הולכת ומבקשת כזה דבר +מראה להם רשימה נכבדת של מעריצים שמעונינים בהם הם בהחלט יכולים להתיחס לזה בכבוד ואני בטוחה שהם יביאו אותם עם כמה קשרים והם כאן!!!! אז מה אתם צריכים בעצם לעשות??
אתם צריכים לעשות דבר פשוט רק לרשות 1.שם ושם משפחה...2.את גילכם...3.עיר מגורכם...ואיימל....כל אלה חשובים מאוד כדי שהם יראו שזה אמיתי ולא סתם המצאות........כל אחד ירשום את כל זה וינסה לפרסם את זה בכמה שיותר פורומים של בון ג'ובי שהוא מכיר בהיד פארק והכל...ולכתבו בדיוק את אותו הודעה ושיתנו לנו את הכל ברשימה שנדע בידיוק את הפרטים בדרושים הכי חשוב אימל! אני באמת תולה את כל התקוות במבצע הזה ויודעת שהוא יצליח אילו רק כולנו נתגיס לעשות רשימה גדולה ומרשימה! אזז אני מחכה בואוו ונתחיל את הרשימה .........
 

bati125

New member
אוקי אז אני נותנת דוגמא:

שם: בתאל משפחה: מזון גיל:19 עיר מגורים: עמק חפר איימל: [email protected] מי שרוצה יכול גם להוסיף תגובה למה הוא גם רוצה שהם יבואו!!! זה גם יכול מאוד לעזור!! אוקי אז אני נתתי לכם את כל הכלים עכשיו כולנו ביחד צריכים לעשות ביחד ואנחנו נצליח תאמינו לי!!!!!!!!!
 

ROCKET J

New member
לא קראתי את כל המגילה שלך, אבל

אם אתם רוצים להביא אותם לארץ, חברת הליקון (כן, ב-הא) לא תעזור לכם. זו חברת תקליטים. מה שצריך לעשות זה לפנות לאמרגנים שמביאים אומנים מחו"ל. תנסו להשיג חוברת "בידור ובמה" שמחולקת לכל מי שעוסק בעולם הבידור, או תנסו לברר מי האמרגן / מפיק שמביא לארץ את WHITESNAKE ולפנות אליו.
 

ROCKET J

New member
משרד יחסי ציבור של ההופעה של WHITESNAKE -

" סיניה E.M " תבררו דרכם מי המפיק ותפנו אליו.
 

nogao10

New member
אני שמעתי בון ג'ובי אחרי שנולדתי ../images/Emo3.gif

איזה תגובה חסרת משמעות..... חחחחח..... אז נניח שנראה אותך בהופעה?
 

ROCKET J

New member
יש מצב, אם מחיר הכרטיס לא יחייב אותי

לקחת עוד משכנתא.... אבל אנחנו מקדימים את המאוחר. בינתיים אנחנו מדינה שכוחת אל במזרח התיכון ... אין מה להתרגש עד שהם יודיעו שהם מגיעים, וגם אז צריך לקחת את זה בערבון מוגבל, כי כבר ראינו לא מעט ביטולים של להקות. שיהיה בהצלחה !
 
למעלה