הודעה חשובה לכולם !!!
אני לא ארשה שהפורום ישמש במה להשמצות או לפגיעה באגודת צפרירים חולון בייחוד שאותם כותבי ההודעה אינם מזדהים ורק שופכים רפש בפורום מי שיודע איני נמנע על החברים של אנשי מחלקת הנוער אבל מה שכתבו פה היה לא לעניין אני מבקש להבא מי שרוצה לסגור חשובונות יש מקומות אחרים חוץ מהפורום { עיתונות וכדו'} הפורום נועד לתת במה לאוהדי צפרירים חולון ולחובבי הספורט בחולון שחשובה להם הקבוצה !!! לא ניתן במה למי שמנסה לפגוע בקבוצה נקודה!!!
אני לא ארשה שהפורום ישמש במה להשמצות או לפגיעה באגודת צפרירים חולון בייחוד שאותם כותבי ההודעה אינם מזדהים ורק שופכים רפש בפורום מי שיודע איני נמנע על החברים של אנשי מחלקת הנוער אבל מה שכתבו פה היה לא לעניין אני מבקש להבא מי שרוצה לסגור חשובונות יש מקומות אחרים חוץ מהפורום { עיתונות וכדו'} הפורום נועד לתת במה לאוהדי צפרירים חולון ולחובבי הספורט בחולון שחשובה להם הקבוצה !!! לא ניתן במה למי שמנסה לפגוע בקבוצה נקודה!!!